وبلاگ

متا و آمازون برای ساده‌سازی فرآیند تبدیل، نیروهای خود را ملحق می‌کنند

متا ویژگی جدیدی را ارائه کرده است که فرآیند تبدیل را برای فروشندگان آمازون ساده می کند.

در ایالات متحده، خریداران اکنون می توانند حساب های فیس بوک و اینستاگرام خود را به آمازون پیوند دهند و به آنها امکان می دهد محصولاتی را که در فیدهای خود تبلیغ می شوند بدون نیاز به ، برنامه های تلفن همراه خریداری کنند.

چرا ما اهمیت می دهیم. موریس رحمی، یکی از بنیانگذاران و یکی از مدیران اجرایی Disruptive Digital، ویژگی جدید را به عنوان “مهم ترین محصول تبلیغاتی سال” توصیف کرد. او در توضیح اینکه چرا استقرار اینقدر مهم است، گفت لینکدین:

  • هدف گذاری و بهینه سازی بهتر: متا اکنون از اطلاعات ارسال شده توسط آمازون و خرید با فروشگاه های Prime برای ارائه تبلیغات مصرف کننده استفاده خواهد کرد.
  • نرخ تبدیل بهترs: مصرف کنندگان با اتصال حساب خود می توانند تبلیغات را سریعتر مشاهده کنند. »
  • شخصی سازی بهتر خلاقیت های تبلیغاتی: متا پیام و صفحه محصول فهرست را بر اساس اینکه کاربر عضو اصلی است یا خیر تنظیم می کند و اطلاعات اضافی مانند قیمت لحظه ای و تخمین حمل و نقل را ویرایش می کند.

چگونه کار می کند. کاربران متا اکنون می توانند روی تبلیغات در فیس بوک یا اینستاگرام کلیک کنند و آنها را برای خرید آسان به یک تجربه فروشگاهی در داخل برنامه ها ببرند. با استفاده از حساب‌های Prime مرتبط خود، مصرف‌کنندگان می‌توانند محصولات را بدون وارد ، جزئیات کارت خود خریداری کنند.

مزایا برای تبلیغ کنندگان. رحمی توضیح داد که این همکاری جدید می‌تواند فرصت درآمدزایی قابل توجهی برای متا، آمازون و تبلیغ‌کنندگان باشد:

  • بسایر سیگنال های تبلیغاتی. متا سیگنال های تبلیغاتی بیشتری را از فروشگاه پیشرو تجارت الکترونیک وب و تبدیل های قابل انتساب بیشتری برای افزایش سرمایه گذاری مشتری دریافت می کند. »
  • افزایش کارمزد معاملات. آمازون کارمزد تراکنش‌های بیشتری را مستقیماً از بهترین موتور تبلیغات اکتشافی در تلفن همراه دریافت می‌کند، که به معنای فروش بیشتر در پلتفرم خود در مقایسه با سایر خرده‌فروشان است.
  • تبدیل های بیشتر. بازرگانان می توانند حجم تبدیل خود را با یک کانال فروش اضافی و اندازه گیری 1:1 بین پلت فرم تبلیغاتی با بهترین عملکرد و شریک خرده فروشی خود افزایش دهند.
  Google عملکرد حساب‌های تبلیغاتی معلق را محدود می‌کند

چرا الان پس از تغییرات حریم خصوصی اپل در سال 2021، که هدف قرار دادن کاربران را برای شرکت های رسانه های اجتماعی دشوارتر کرد، متا با ضربه بزرگی به درآمد تبلیغاتی خود مواجه شد. این امر، همراه با بازار سخت تبلیغات دیجیتال، باعث شد که سهام متا در سال گذشته 64 درصد سقوط کند.

پس از سه چهارم کاهش درآمد، متا از نظر درآمد تبلیغاتی در اوایل سال جاری بهبود یافت که این شرکت به سرمایه‌گذاری‌های مداوم خود در هوش مصنوعی نسبت می‌دهد. با در نظر گرفتن این موضوع، جای تعجب نیست که این غول فناوری با همکاری با غول خرده فروشی آمازون، راه های دیگری را برای بهبود درآمد تبلیغاتی خود جستجو می کند.


خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


آنچه آمازون می گوید. سخنگوی آمازون در بیانیه ای گفت:

  • برای اولین بار، مشتریان می توانند تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام را از آمازون خریداری کنند و بدون خروج از برنامه های رسانه های اجتماعی در آمازون پرداخت کنند.
  • «مشتریان در ایالات متحده قیمت‌های بی‌درنگ، واجد شرایط بودن Prime، تخمین‌های تحویل و جزئیات محصول را در تبلیغات منتخب محصولات آمازون در فیس‌بوک و اینستاگرام به عنوان بخشی از تجربه جدید خواهند دید.»

شیرجه عمیق. برای اطلاعات بیشتر در مورد عملکرد درآمد تبلیغاتی متا، گزارش ما را در مورد موفقیت سه ماهه سوم این شرکت پس از شکست انتظارات برای افزایش سود 23 درصدی بخوانید.

منبع: https://searchengineland.com/meta-partnership-amazon-conversion-process-advertisers-434524