وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 8 دسامبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

به‌روزرسانی بررسی‌های نوامبر ۲۰۲۳ گوگل پس از ۲۹ روز کامل شد. گلن گیب برخی از فیدهای جایگزین، SERP های ثانویه و چالش ردیابی آنها را انجام داد. Google Things to Know در حال رشد است. گوگل نام های تجاری پررنگ را در پانل های محلی آزمایش می کند. گوگل برچسب‌های کم فروش ۳ روزه را نمایش می‌دهد. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را منتشر کردم. هانوکا مبارک!

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • به‌روزرسانی Google Reviews نوامبر ۲۰۲۳ پس از ۲۹ روز تکمیل شد
    به‌روزرسانی Google Reviews نوامبر 2023، آخرین موردی که Google تأیید می‌کند، دیروز بعدازظهر، 7 دسامبر 2023، عرضه خود را تکمیل کرد. عرضه آن 29 روز طول کشید، که در ابتدا در 8 نوامبر 2023 آغاز شد.

  • فیدهای جایگزین گوگل، SERP های ثانویه و چالش های ردیابی فعلی
    راهنمای مالک سایت برای درک فیدهای جایگزین و موتورهای جستجوی ثانویه Google و اینکه چگونه ردیابی کلیک‌ها و نمایش‌ها در اکوسیستم Google دشوارتر از همیشه می‌شود.

  • گسترش قطعات و نتایج Google Things To Know
    به نظر می رسد گوگل در حال گسترش ویژگی Things To Know در نتایج جستجوی خود است، هم از نظر تعداد دفعات نمایش، مکان نمایش و نحوه نمایش آن. ما همچنین آن را در قالب پیوندهای سایت یا پیوندهای فرعی در نتایج جستجوی خاص می بینیم.
  • Google نام کسب و کار محلی را با پررنگ در پانل محلی آزمایش می کند
    گوگل در حال آزمایش پررنگ ، نام کسب و کار در پانل محلی در نتایج جستجو است. من نتوانستم این را بازتولید کنم، اما اسکرین شات من نام شرکت من را به صورت متنی معمولی نشان می دهد، در حالی که آزمایش یک فونت پررنگ برای نام شرکت نشان می دهد.
  • نتایج محصول Google پایین‌ترین قیمت‌ها را در 30 روز نشان می‌دهد
    گوگل اکنون می تواند نشان دهد که آیا قیمت کمترین قیمتی است که در یک دوره 30 روزه داشته است یا خیر. این ممکن است در نتایج فهرست محصولات برای نتایج جستجوی Google شما ظاهر شود. گوگل فونت سبز رنگ را به قیمت تخفیف دار اضافه می کند، اما همچنین عبارت “30 روز کم” را به نتیجه اضافه می کند.
  • در حال رفتن به جاده آجر گوگل
    فقط یک عکس از دفتر گوگل در دوبلین که من را به یاد جاده آجری گوگل انداخت… این را در اینستاگرام پیدا کردم و نظرم را جلب کرد.
  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدیو: Google Gemini، Bing Deep Search، Google Reviews Winter Blast Update، Google Ads Search Partner Network، رتبه بندی، تبلیغات و موارد دیگر
    برای نسخه اصلی iTunes، اینجا را کلیک کنید. گوگل تایید کرد که آخرین به روز رسانی بررسی ها دیروز پس از 29 روز عرضه شد…

  Le mot-clé parfait pour votre article ou votre page • Yoast

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

  چگونه فراگیری تنوع ارتباطات را تحریک می کند - جمعه تخته سفید

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-08-2023-36525.html