وبلاگ

چگونه یک صفحه را در وردپرس مخفی کنیم » رتبه ریاضی

بیایید با آن روبرو شویم: همه عاشق به اشتراک گذاری داستان ها، ایده ها و خلاقیت ها با جهان از طریق وب سایت های وردپرس هستند.

اما اگر فقط برای یک لحظه بخواهید چیزی را مخفی نگه دارید و صفحه ای را در وردپرس مخفی کنید چه؟

شاید یک صفحه VIP انحصاری، کاری در حال انجام، یا چیزی باشد که هنوز آماده فاش ، آن نیستید. خب، اینجاست که هنر مخفی ، یک صفحه در وردپرس به میان می آید!

چه متخصص فناوری باشید و چه مبتدی، ما اینجا هستیم تا به شما کمک کنیم تا ترفند جادویی را کشف کنید که به شما امکان می دهد صفحه ای را در وردپرس پنهان کنید.

اما قبل از شروع، بیایید در مورد نیاز به پنهان ، یک صفحه و مزایایی که این ویژگی ارائه می دهد بحث کنیم.

1 نیاز به مخفی ، یک صفحه در وردپرس

گاهی اوقات هنگام ساخت وب سایت با وردپرس، ممکن است صفحه ای داشته باشید که نمی خواهید همه آن را ببینند.

تصور کنید در حال طراحی یک صفحه جدید یا نوشتن یک پست وبلاگ هستید، اما هنوز آماده انتشار نیست. مخفی ، آن به شما امکان می دهد تا زمانی که کامل شود، مخفیانه روی آن کار کنید.

شاید چیز خاصی داشته باشید که فقط افراد خاص باید به آن دسترسی داشته باشند، مانند بخش فقط اعضا. سپس می توانید انتخاب کنید که آن را از عموم مردم پنهان کنید.

هنگام تعمیر یا به روز رسانی یک صفحه، ممکن است بخواهید به طور موقت آن را مخفی کنید تا بازدیدکنندگان یک نسخه کثیف و نیمه کاره را نبینند.

مزایا و سناریوهایی که این ویژگی در آنها مفید است

  متا از 5 ابزار تبلیغاتی نسل جدید فیسبوک و اینستاگرام رونمایی کرد

مخفی ، یک صفحه در وردپرس می تواند در شرایط مختلف مفید باشد:

  1. حرفه ای بودن را حفظ کنید: با جلوگیری از دیدن صفحات ناقص یا نامرتب به وب سایت شما کمک می کند تا ظاهری حرفه ای داشته باشد.
  2. دسترسی انحصاری: شما می توانید محتوای انحصاری را به گروه های خاصی مانند کاربران ثبت نام شده یا مشترکین ارائه دهید و آن را از دید عموم پنهان کنید.
  3. اجتناب از اسپویل: اگر در حال برنامه ریزی یک سورپرایز یا اطلاعیه هستید، پنهان ، صفحه مربوطه از راز شما محافظت می کند تا زمانی که آماده افشای آن شوید.
  4. کار خود را سازماندهی کنید: این یک راه عالی برای سازماندهی کارهای خود در پشت صحنه است، به خصوص اگر چندین مشارکت کننده یا ویراستار دارید.
  5. تمرکز بر بهبود: هنگامی که در حال آزمایش تغییرات یا بهبودهای وب سایت خود هستید، می توانید صفحه را پنهان کنید تا زمانی که مطمئن شوید همه چیز به خوبی کار می کند.

بنابراین، مخفی ، یک صفحه در وردپرس فقط مربوط به رازداری نیست. این یک ابزار ارزشمند برای حفظ کنترل بر محتوای وب سایت شما و اطمینان از داشتن تجربه ای روان و حرفه ای برای بازدیدکنندگان است.

2 نحوه مخفی ، یک صفحه در وردپرس

اکنون به روش های مختلف برای مخفی ، یک صفحه در وردپرس می پردازیم.

2.1 پنهان ، صفحه در وردپرس با استفاده از ریاضی رتبه

Rank Math به شما این امکان را می دهد که صفحات را پنهان کنید. این افزونه یکی از محبوب ترین پلاگین ها است که بیش از 2.18 میلیون کاربر فعال دارد.

اگر افزونه را قبلاً نصب نکرده‌اید، می‌توانید آن را از مخزن وردپرس نصب و فعال کنید. همچنین می توانید به راهنمای ما در مورد نصب افزونه های وردپرس مراجعه کنید.

پس از نصب و فعال سازی افزونه، به پست/صفحه ای که می خواهید در داشبورد وردپرس خود مخفی کنید بروید.

به نشریه بروید

در صفحه بعد از ویرایش، کادر متا Rank Math را خواهید دید. اگر قابل مشاهده نیست، لطفاً به مقاله ما مراجعه کنید تا به شما کمک کند متاباکس خود را قابل مشاهده کنید.

  Author names: Do They Matter? How to Attribute Content

اکنون در جعبه متا به قسمت بروید پیشرفت زبان. زیر متا ربات ها ، گزینه هایی برای کنترل نمایه سازی و ردیابی موتورهای جستجو را مشاهده خواهید کرد. برای مخفی ، صفحه از موتورهای جستجو، را انتخاب کنید بدون شاخص و بدون دنبال ،همانطور که در زیر نشان داده شده است.

پنهان ، صفحه در وردپرس با استفاده از ریاضی رتبه

توجه داشته باشید: شما باید ادامه دهید حالت پیشرفته اگر می خواهید آن را برای یک پست خاص تغییر دهید، گزینه Advanced را در ویرایشگر Single Post مشاهده کنید.

پس از انتخاب این گزینه ها بر روی آن کلیک کنید به روز رسانی (اگر صفحه موجود را تغییر می دهید) یا دکمه انتشار دکمه (اگر در حال ایجاد یک صفحه جدید هستید).

صفحه شما اکنون روی No Index و Nofollow تنظیم می شود، به این معنی که موتورهای جستجو آن را نمی خزند یا ایندکس نمی کنند.

می توانید به آموزش ما اختصاص داده شده به آدرس های اینترنتی Noindex با رتبه ریاضی مراجعه کنید.

2.2 یک صفحه در وردپرس را با محافظت از رمز عبور آن پنهان کنید

مخفی ، یک صفحه در وردپرس با محافظت از رمز عبور یک فرآیند ساده است که به شما امکان می دهد دسترسی به صفحه را با رمز عبور محدود کنید.

برای انجام این کار، به پست/صفحه ای که می خواهید مخفی کنید بروید.

را کلیک کنید عمومی در دید بخش در منوی سمت راست، همانطور که در زیر نشان داده شده است. به طور پیش فرض روی Public تنظیم شده است. اکنون انتخاب کنید رمز عبور محافظت شده است از گزینه هایی که در ویرایشگر ظاهر می شوند.

صفحه حفاظت از رمز عبور

فیلدی برای وارد ، رمز عبور در زیر ظاهر می شود. یک رمز عبور قوی در فیلد ارائه شده وارد کنید. مطمئن شوید که حدس زدن چیزی سخت است.

یک رمز عبور اضافه کنید

پس از اتمام، کلیک کنید به روز رسانی/انتشار برای ذخیره تغییرات هنگامی که پیوند این صفحه را با دیگران به اشتراک می گذارید، از آنها خواسته می شود رمز عبور را برای دسترسی به آن وارد کنند.

  تست دانیال
صفحه محافظت شده با رمز عبور

فراموش نکنید که رمز عبور را ایمن نگه دارید و آن را فقط با کسانی که باید به صفحه مخفی دسترسی داشته باشند به اشتراک بگذارید. این روش برای افزودن یک لایه حریم خصوصی به محتوای خاص بدون عمومی ، کامل آن مفید است.

2.3 یک صفحه وردپرس را با استفاده از robots.txt مخفی کنید

روش دیگر برای مخفی ، صفحه وردپرس ویرایش فایل robots.txt است.

اگر تازه وارد وردپرس شده اید و به تازگی شروع به کشف نحوه مخفی ، یک صفحه کرده اید، استفاده از این روش را توصیه نمی کنیم. اگر هنگام قالب‌بندی فایل robots.txt اشتباه کنید، می‌تواند بر سئوی وب‌سایت شما تأثیر منفی بگذارد.

گوگل نیز استفاده از این روش را توصیه نمی کند.

هشدار گوگل

برای شروع، ابتدا فایل robots.txt خود را با استفاده از مدیر فایل یا یک سرویس گیرنده FTP پیدا کنید ZillaFile. فایل در پوشه اصلی سایت شما قرار خواهد گرفت.

فایل را باز کنید و خطوط کد زیر را اضافه کنید:

User-agent: *
Disallow: /your-page/

به عنوان مثال، فرض کنید می خواهید یک پست را با URL مانند زیر مخفی کنید:

کد شما به این صورت خواهد بود:

User-agent: *
Disallow : /2023/10/my-post/

پس از اتمام، تغییرات خود را ذخیره کنید و فایل robots.txt را در سرور خود آپلود کنید.

3 نتیجه

تسلط بر هنر پنهان ، صفحات در وردپرس یک مهارت ارزشمند است که به شما امکان می دهد تا نمایان بودن محتوای خود را دقیقاً کنترل کنید.

با پیروی از روش های ذکر شده در این مقاله، می توانید به راحتی در فرآیند پنهان ، صفحه پیمایش کنید و مطمئن شوید که وب سایت شما حرفه ای و جلا به نظر می رسد.

این کنترل بر روی دید محتوا برای ارائه یک تجربه شفاف و شخصی به مخاطبان شما بسیار مهم است.

آیا تا به حال صفحات خود را از موتورهای جستجو پنهان کرده اید؟ چه روش هایی را اعمال کردید؟ به ما اطلاع دهید با ارسال توییت @rankmathseo.

منبع: https://rankmath.com/blog/hide-a-page-in-wordpress/