وبلاگ

محتوای نازک چیست؟ • SEO برای مبتدیان • Yoast

در Yoast، ما دوست داریم بگوییم، “محتوا پادشاه است.” اما به چه معنا است؟ به طور خلاصه، این بدان معنی است که شما برای رتبه بندی به محتوا نیاز دارید. اما نه تنها هر یک از آنها محتوا. باید معنادار و بدیع باشد. در این مقاله اصول سئو، توضیح خواهیم داد که چرا برای جذاب ، سایت خود برای بازدیدکنندگان به محتوا نیاز دارید. همچنین توضیح خواهیم داد که چرا گوگل کیفیت پایین را دوست ندارد یا لاغر محتوا و آنچه می توانید در مورد آن انجام دهید.

محتوای نازک چیست؟

محتوای نازک محتوایی است که برای کاربر ارزش کمی دارد یا اصلاً ارزش ندارد. گوگل صفحات وابسته با کیفیت پایین، صفحات درگاه (صفحاتی که برای یک کلمه کلیدی بهینه شده اند که کاربر را به صفحه دیگری هدایت می کند) یا صفحاتی که محتوای بسیار کم یا بدون محتوا دارند را به عنوان صفحات محتوای نازک در نظر می گیرد.

اما در دام تولید محتویات بسیار مشابه نیفتید! صفحات غیر اصلی، صفحات با محتوای خراشیده و تکراری نیز صفحات محتوای نازک محسوب می شوند. و گوگل صفحات پر از کلمات کلیدی را نیز دوست ندارد، زیرا یاد گرفته است بین محتوای ارزشمند و محتوای بی کیفیت تمایز قائل شود، به خصوص از زمان گوگل پاندا. به همین دلیل است که گوگل همچنین به‌روزرسانی محتوای مفید را راه‌اندازی کرد تا محتوای مفید و اصلی را از محتوای با کیفیت پایین بیشتر متمایز کند.

  نحوه انجام تجزیه و تحلیل شکاف محتوا (با الگو)

گوگل چه می خواهد؟

گوگل سعی می کند بهترین نتایج را در اختیار کاربران خود قرار دهد. بهترین نتیجه معمولاً نتیجه ای است که با هدف جستجوی کاربر مطابقت دارد. بنابراین اگر می خواهید در رتبه بالایی قرار بگیرید، باید گوگل را متقاعد کنید که به سوال کاربر پاسخ می دهید.

وقتی به این شکل به آن نگاه می کنیم، منطقی است که محتوای نازک به ندرت بهترین نتیجه در نظر گرفته می شود. اگر اطلاعات کافی وجود نداشته باشد، مردم احتمالاً پاسخ خود را پیدا نخواهند کرد. بنابراینسعی کنید کپی دلپذیر و آموزنده بنویسید. نه فقط برای خوشحال ، گوگل، بلکه (مهمتر از آن) برای خوشحال ، کاربران خود.

بیشتر بخوانید: اصول سئو: گوگل چه کاری انجام می دهد؟ »

بهترین نتیجه باشد

اکنون که متوجه شدید گوگل چه می‌خواهد، زمان آن رسیده است که در مورد کلمات کلیدی که می‌خواهید رتبه‌بندی کنید، یک کپی معنادار بنویسید. اگر در مورد چیزی که به آن علاقه دارید وبلاگ می نویسید، این نباید خیلی مشکل ساز باشد. از این گذشته، اگر درباره موضوعی بنویسید که دوست دارید (و احتمالاً همه چیز را در مورد آن می دانید)، به راحتی می توانید به گوگل نشان دهید که محتوای شما حاوی دیدگاه یک متخصص است!

من نمی دانم چگونه مطالب طولانی تر بنویسم

هر موقعیتی متفاوت است. ما می دانیم که همیشه نمی توان در مورد همه چیز یک متن مفصل نوشت. به عنوان مثال، اگر صاحب یک فروشگاه آنلاین هستید که صدها قطعه مختلف رایانه را می فروشد، نوشتن کپی دقیق در مورد همه چیز می تواند دشوار باشد.

  What It Is and Why It Matters for SEO

توصیه ما: مطمئن شوید که هر صفحه به جای یک تصویر و یک محتوای مقدماتی اصلی باشد خرید دکمه کنار قیمت اگر محصولات بسیار مشابه زیادی می فروشید، می توانید صفحه دسته بندی را به جای صفحه محصول بهینه کنید یا برای جلوگیری از مشکلات محتوای تکراری از قوانین متعارف استفاده کنید.

چگونه ما میتوانیم به شما کمک کنیم ؟

آیا در مورد کنترل های تجزیه و تحلیل محتوای ما شنیده اید؟ این بخشی از افزونه Yoast SEO است و به شما در نوشتن متون عالی کمک می کند. به عنوان مثال، یکی از کنترل ها نوشتن حداقل 300 کلمه در هر صفحه یا هر مقاله است. این تضمین می کند که محتوای نازکی را ارسال نخواهید کرد. همچنین بررسی می‌کنیم که آیا قبلاً از همان کلمه کلیدی استفاده کرده‌اید، که شما را از ایجاد محتوای مشابه نجات می‌دهد.

و در مورد پر ، کلمات کلیدی چطور؟ بله، ما آن را نیز بررسی می کنیم! بررسی چگالی کلمه کلیدی ما به شما نشان می دهد که آیا از کلمه کلیدی خود بیش از حد استفاده کرده اید یا خیلی کم، بنابراین متنی با صدای طبیعی و بهینه دریافت می کنید. به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که حداقل این چراغ ها سبز هستند!

محتوا محتوای نازک را بررسی می کند

اگر می خواهید بیشتر بروید، می توانید از بررسی خوانایی ما استفاده کنید. این به شما کمک می کند تا مطمئن شوید که کیفیت متن شما خوب است و خوانندگان می توانند به راحتی محتوای شما را درک کنند.

مراحل بعدی

آیا واقعاً می خواهید یاد بگیرید که چگونه محتوای طبقه بندی شده ایجاد کنید؟ سپس ممکن است بخواهید آموزش نوشتن SEO ما را امتحان کنید! این شما را در فرآیند تحقیق کلمات کلیدی و ایجاد محتوا راهنمایی می کند. این آموزش به شما کمک می کند تا مهارت های مورد نیاز برای نوشتن محتوای عالی برای وب سایت خود را توسعه دهید!

  We Will You: The Whiteboard اپیزودهای جمعه که صنعت را در سال 2023 تکان داد

به خواندن ادامه دهید: سئوی محتوا: راهنمای نهایی »

منبع: https://yoast.com/what-is-thin-content/