وبلاگ

مقاله انتقادی و بدبینانه Verge سئوکاران را به خراب ، اینترنت متهم می کند

آماندا شیکاگو لوئیس فکر می کند هکرهای سئو جستجوی گوگل و اینترنت را خراب کرده اند. و این روایت منفی را به ما تحمیل خواهد کرد. مهم نیست چه.

بله، سئوکارها از شبکه جهانی وب فراتر رفته اند – جایی که شما تقریباً 30 سال است که وب سایت ها و محتوا را بهینه می کنید – و کل اینترنت را نابود کرده اند. چگونه؟ هنوز کاملا مشخص نیست. (لوئیس هنوز متوجه نشده است که شبکه جهانی وب اساساً فقط یک برنامه کاربردی است که در اینترنت اجرا می شود. اما این یک مشکل برای یک روز دیگر است.)

این تنها یکی از بسیاری از ادعاهای جسورانه در یک افراط 8000 کلمه ای نفرت انگیز منتشر شده در The Verge است که تلاش می کند SEO را به نتایج جستجوی ضعیف گوگل، رفتارهای بیش از حد (از شام مجلل گرفته تا مهمانی های ضد اجتماعی) مرتبط کند. -داروهای آخر شب) و حتی قاچاق انسان.

نکات کلیدی همه چیز با یک “پارتی تمساح” شروع می شود (زیرا، فلوریدا) که در واقع به نظر می رسد بیشتر در دنیای بازاریابی وابسته اتفاق می افتد، نه دنیای SEO. در اینجا می رویم:

  • لوئیس از سئوکاران انتظار دارد که انسان های وحشتناکی باشند و تعجب می کند که اینطور نیست.
  • لوئیس سئوکاران را به عنوان بهره بردارانی توصیف می کند که بدون هیچ قدرتی پول زیادی به دست می آورند.
  • ما دوباره به قلمرو آشنا – روایت “جستجوی گوگل وحشتناک است” – با پیوندهایی به چهار مقاله که از موتور جستجویی شکایت می کنند که توسط 3.2 میلیارد نفر در هر ماه استفاده می شود، نگاه می کنیم.
  یوتیوب یکپارچه سازی فید RSS جدید را برای پادکست ها راه اندازی کرد

مردم کثیف همه ما کلاهبرداران غیراخلاقی، مگالومانه، قانون شکن و نیهیلیستی هستیم که الگوریتم های جستجو را برای کسب سود دستکاری می کنیم. و بسیاری از ما دزدان دریایی هستیم. همچنین قرار است گوگل را پر از مزخرفات نوشته شده با هوش مصنوعی کنیم که گوگل نمی تواند آنها را دنبال کند.

  • اما این فقط یک ایده نیست، لوئیس همچنین برخی افراد را به بدبینانه ترین شکل ممکن توصیف می کند – به ویژه دنی سالیوان از گوگل: برای شروع او را عصبانی و تدافعی می دانم.
  • سالیوان اکنون به اشتراک گذاشته است برخی از افکار در مورد مقاله Verge در وبلاگ شخصی خود، که تا حدی نادرستی تاریخی ساعت موتور جستجو را گیج کننده لوئیس، که در اواخر دهه 1990 با سرزمین موتورهای جستجو، که در سال 2006 تأسیس شد، آغاز شد، تصحیح می کند.

آیا کسی خوب به نظر می رسد؟ از خواندن من، تنها سه نفری که نسبتاً سالم فرار کردند، بری شوارتز بسیار سریع و باورنکردنی خودمان بودند (که به قول لوئیس برای آن «پارچه تجاری» می نویسد)، که نقل شده است:

  • «جامعه جستجو متشکل از افراد سختکوشی است که تلاش می‌کنند تا به وب‌سایت مشتریان خود در موفقیت در جستجوی Google کمک کنند. این موفقیت نتیجه تاکتیک های تاریک، فاسد یا مبهم نیست، بلکه کار سخت، هوشمندانه و دقیق است.

به نقل از مت کاتز، که همیشه صدای عقل سلیم، ظریف و همدلی بوده است، می‌گوید:

  • «در ابتدا بسیاری از مؤمنان واقعی در گوگل وجود داشتند. با رشد کسب و کار، انجام کارها به طور فزاینده ای دشوار می شود. به ناچار، مردم شروع به فکر ، به سود یا اعداد سه ماهه می کنند.
  با این کانال تبلیغاتی قدرتمند، بازی بازاریابی B2B 2024 خود را ارتقا دهید

لیلی ری علیرغم برخی انتقادهای شاید حسادت آمیز از شیوه زندگی او در جت ستینگ و نامیدن خود به عنوان “رهبر اندیشه” در مقاله به عنوان “معقول ترین فرد” توصیف شده است. او هنگام بحث درباره تاکتیک‌هایی که برخلاف دستورالعمل‌های گوگل هستند، صدای عقل سلیم معمول خود را می‌گوید. او گفته است:

  • سئوی که برخلاف دستورالعمل های گوگل باشد چیز جدیدی نیست. اگر مردم با نتایج گوگل مشکل دارند، باید از خود بپرسند: آیا این تقصیر سئوکاران است؟ یا رفتار گوگل متفاوت از قبل است؟ »

مشکل. بخش اعظم این مقاله یک دیدگاه بسیار منسوخ و حاشیه ای از SEO است – روزهای ،، قرص ها و قمار غرب وحشی. تمرکز در اینجا بر زمان های گذشته است (ما حتی کاتز را که نزدیک به یک دهه است در گوگل کار نکرده است، کشف می کنیم). برخی از شخصیت های بزرگ به گذشته خود می بالند و درباره آن صحبت می کنند.

این واقعاً در مورد SEO در سال 2023 نیست. و تمام کارهای خوبی که اکثر سئوکاران برای بهبود جستجو و تجربه کاربر انجام می دهند را نادیده می گیرد.

سئو دیگر یک “صنعت کلبه” نیست: بسیاری از شرکت ها تیم های کاملی را به کار می گیرند که به سئو اختصاص داده شده اند. سئو در طول تماس های درآمدی مورد بحث قرار می گیرد. سئو بخشی جدایی ناپذیر از اکثر سازمان ها، از کسب و کارهای کوچک گرفته تا بزرگترین برندها و کسب و کارهای روی کره زمین است.

  • به طور خلاصه، مقاله The Verge یک طعمه کلیکی کلاسیک است – نوعی که نویسنده قرار است از آن شکایت کند. این اساساً «سئو سایت مرده است» جدید است.
  گوگل خط مشی تبلیغات ارزهای دیجیتال خود را برای سال 2024 به روز کرد

اینجا طعمه کلیک کلاسیک شماست، رفیق. افرادی که اینترنت را خراب کردند.

منبع: https://searchengineland.com/critical-cynical-verge-article-blames-seos-for-ruining-the-internet-434059