وبلاگ

گوگل خط مشی تبلیغات ارزهای دیجیتال خود را برای سال 2024 به روز کرد

گوگل اطلاعیه ای درباره تغییرات آتی در سیاست های تبلیغاتی ارزهای دیجیتال خود منتشر کرده است و به تبلیغ کنندگان توصیه می کند که از تغییرات مطلع شوند و برای پیروی از الزامات جدید آماده شوند.

به‌روزرسانی‌های آتی مربوط به خط‌مشی Google در مورد ارزهای دیجیتال و محصولات مرتبط برای تبلیغات ارزهای دیجیتال Coin Trusts است. انتظار می رود این تغییرات از 29 ژانویه 2024 اعمال شود.

ارزهای رمزنگاری شده کوین تراست محصولات مالی هستند که به سرمایه گذاران امکان داد و ستد سهام در تراست های دارای مقادیر قابل توجهی ارز دیجیتال را می دهند. این تراست ها بدون داشتن مالکیت مستقیم، دارایی در ارزهای رمزنگاری شده به سرمایه گذاران می دهند. آنها همچنین گزینه ای برای ایجاد یک سبد متنوع تر هستند.

به‌روزرسانی‌های خط‌مشی Google که در سال 2024 ارائه می‌شوند، با هدف تشریح دامنه و الزامات تبلیغات ارزهای رمزنگاری شده در تراست‌های سکه هستند. تبلیغ‌کنندگانی که ایالات متحده را هدف قرار می‌دهند، می‌توانند این محصولات و خدمات را تبلیغ کنند، مشروط بر اینکه با خط‌مشی‌های خاص مشخص‌شده در الزامات به‌روز شده مطابقت داشته باشند و همچنین از Google گواهی دریافت کنند.

تغییرات سیاست به روز شده به ایالات متحده محدود نمی شود. آنها به صورت جهانی برای همه حساب‌های تبلیغاتی ارزهای رمزنگاری شده در تراست‌های سکه اعمال خواهند شد.

اعلامیه گوگل همچنین به تبلیغ‌کنندگان تعهدشان برای رعایت قوانین محلی در مناطقی که تبلیغات هدف‌گذاری شده است، یادآوری کرد.

رویکرد Google در مورد نقض خط‌مشی جدید این خواهد بود که قبل از اعمال تعلیق حساب، ابتدا یک هشدار بدهد.

  How to Secure a WordPress Site » Rank Math

آگهی‌دهندگانی که خط‌مشی به‌روز شده را نقض می‌کنند، حداقل هفت روز قبل از تعلیق احتمالی حساب، اخطاری دریافت خواهند کرد. این بازه زمانی به تبلیغ‌کنندگان این فرصت را می‌دهد تا مسائل مربوط به عدم انطباق را حل کنند و با دستورالعمل‌های تجدیدنظر شده مطابقت کنند.

تبلیغ کنندگان تشویق می شوند به اسناد Google در مورد ” مراجعه کننددرباره صدور گواهینامه محدود محصولات مالی

آخرین مهلت تغییر خط‌مشی 29 ژانویه 2024 است. تبلیغ‌کنندگان Cryptocurrency Coin Trusts باید توجه زیادی به خط‌مشی‌های به‌روز شده برای اطمینان از انطباق داشته باشند.

اطلاعیه گوگل را بخوانید:

به‌روزرسانی‌های خط‌مشی در مورد ارزهای دیجیتال و محصولات مرتبط (دسامبر ۲۰۲۳)

منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-updating-cryptocurrency-advertising-policy-for-2024/503320/