وبلاگ

با این کانال تبلیغاتی قدرتمند، بازی بازاریابی B2B 2024 خود را ارتقا دهید

Shutterstock557073697 800x450

تلویزیون متصل در حال حاضر مجموعه‌ای از ویژگی‌ها را به بازاریابان B2B ارائه می‌دهد که تلویزیون خطی هرگز ارائه نکرده است، مانند هدف‌گیری دقیق و نتایج قابل اندازه‌گیری. اما همانطور که به سال 2024 نگاه می کنیم، شاهد پیشرفت های زیادی در افق هستیم که ویژگی های جدید مفیدی را برای این کانال تبلیغاتی قدرتمند به ارمغان می آورد که بازاریابان B2B نمی خواهند از دست بدهند. اگر قبلاً فکر می‌کردید CTV خوب است، در شرف بهتر شدن است.

ثبت نام و شرکت کنید “بازی بازاریابی B2B 2024 خود را با این کانال تبلیغاتی قدرتمند ارتقا دهید” ارائه شده توسط MNTN.


برای مشاهده وبینارهای بیشتر جستجوگر سرزمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه نویسندگی و بازاریابی محتوا، تخصص سینتیا در زمینه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او فیلمنامه نویس / تهیه کننده برای CNBC.com بوده و رهبری فکری را برای آن ایجاد کرده است. KPMG. سینتیا بومی کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان دریافت کرده است.

منبع: https://searchengineland.com/upgrade-your-2024-b2b-marketing-game-with-this-powerful-ad-channel-434783

  GenAI and the Future of Branding: The Crucial Role of the Knowledge Graph