وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 1 نوامبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

نمایه سازی Google Mobile First واقعاً در این زمان به پایان رسیده است و با آن، یکی از ویژگی های کنسول جستجو ناپدید می شود. گوگل گفت که دیگر به این فکر نکنم که در مورد محتوا چه کاری باید برای گوگل انجام دهم. گوگل همچنین توضیح داد که پر ، کلمات کلیدی چیست. Google Merchant Center بخش نمایه‌های کسب و کار Google را اضافه کرده است. Google Bard اکنون در زمان واقعی پاسخ می دهد.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • نمایه سازی Google Mobile First اکنون واقعاً کامل شده است
    گوگل اعلام کرده است که “سفر” ایندکس اول موبایل خود اکنون “تکمیل” شده است. با توجه به اینکه گوگل می‌گوید در ماه مه گذشته انتقال سایت‌ها به فهرست‌بندی موبایل اول را تمام کرده است، برای من عجیب به نظر می‌رسد، اما هی، اکنون واقعاً انجام شده است.
  • گوگل: در هنگام نوشتن محتوا به این فکر نکنید که برای گوگل چه کاری باید انجام دهم
    دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، گفت که باید در هنگام نوشتن محتوا، فکر “برای گوگل چه کاری انجام دهم” را متوقف کنید. او گفت: فقط به این فکر کنید که باید برای خوانندگان خود چه کاری انجام دهید و در مورد محتوایی که می نویسید همه چیز را کنار بگذارید.

  • گوگل: پر ، کلمات کلیدی به این نیست که یک کلمه چند بار تکرار شود
    اگرچه گوگل تعریف روشنی از پر ، کلمات کلیدی در صفحه سیاست های هرزنامه خود دارد، اما دنی سالیوان، رئیس رابط جستجوی گوگل، توضیح داد که این موضوع به تعداد دفعات تکرار یک کلمه در یک صفحه نیست. او توضیح داد که بیشتر به نحوه خواندن کلمات روی صفحه مربوط می شود.

  • Google Merchant Center Next جزئیات نمایه کسب و کار Google را اضافه می کند
    Google Merchant Center Next، نسخه پیشرفته پلتفرم Merchant Center خود، به تازگی در نمایه های کسب و کار Google ادغام شده است. امانوئل فلوسی گزارش داد: “Google Merchant Center Next اکنون به شما اجازه می دهد تا نمایه کسب و کار Google خود را متصل کنید.”
  • Google Bard در زمان واقعی مانند رقبای خود پاسخ می دهد
    Google Bard اکنون به صورت بلادرنگ پاسخ می‌دهد، بنابراین می‌توانید در حالی که در مورد پاسخ «فکر می‌کند»، «تایپ» پاسخ را تماشا کنید. بنابراین اکنون Bard مانند بینگ چت و سایر ابزارهای چت هوش مصنوعی کار می کند.

  • اتاق گروه موسیقی YouTube
    اینجا یک اتاق موسیقی/گروه دیگر در دفتر Google است. این یکی اتاق موسیقی YouTube است، اما ما در طول سال‌ها آنقدر اتاق‌ها و گروه‌های موسیقی در Google دیده‌ایم که نگه‌داشتن به آن سخت است.
  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 13 سپتامبر 2023

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

  How Much Does Google Ads Really Cost? 2024 CPC Analysis

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-01-2023-36308.html