وبلاگ

چگونه Chat GPT سئو را تغییر می دهد

راه اندازی ChatGPT در نوامبر 2022 یک تغییر واقعی بازی برای بازاریابان دیجیتال در سراسر جهان بود. متخصصان سئو همچنان در تلاش برای درک مزایای بالقوه و قدرت این فناوری هستند.

امکان وارد ، پرس و جوهای جستجو از طریق چت زنده و دریافت محتوای کاملاً و منحصربفرد برای کسانی که به دنبال ایجاد سریع محتوای بیشتر و رشد تجارت آنلاین خود هستند، مزایای متعددی دارد. وب مسترها همچنین می توانند کدهایی را سریعتر از دستی ایجاد کنند که می تواند برای تکمیل یا جایگزینی توسعه دهندگان استفاده شود.

با این حال، ممکن است با افزایش رقابت در چشم انداز بازاریابی دیجیتال و سوالاتی در مورد اینکه چگونه نتایج جستجوی گوگل با افزایش هوش بازاریابی پاسخ خواهند داد، چالش های بیشتری را به همراه خواهد داشت.

ما با کارشناسان صنعت و بازاریابان استارت‌آپ صحبت می‌کنیم تا بهتر درک کنیم که ChatGPT چگونه سئو را تغییر می‌دهد.

ایجاد محتوا

برای مصرف کنندگان، توانایی ایجاد محتوای منحصر به فرد و انجام آن تقریباً فوری، احتمالاً بزرگترین مزیت ChatGPT است.

اندرو بیکر درباره راه اندازی مالی می گوید: «بسیاری از متخصصان سئو ممکن است در ابتدا مشکوک بوده باشند. دودل.

“نوشتن محتوای منحصر به فرد چیزی است که از روز اول در شما ریشه دوانده است و هر چیزی که خودکار یا بیش از حد خوب باشد که درست نباشد، فقط می تواند برای سئو منفی باشد.”

ریچارد آلن می گوید: “اما شواهد اولیه نشان می دهد که ChatGPT سازگار است و محتوایی که تولید می کند منحصر به فرد است و اگر به درستی انجام شود می تواند رتبه خوبی داشته باشد.” باب طلاق.

  How to Create an SEO-Friendly Homepage » Rank Math

در حالی که تولید 50 صفحه راهنما و پست وبلاگ معمولاً 6 تا 8 هفته طول می کشد، ChatGPT می تواند این کار را در حدود 3 ساعت انجام دهد.

ما توانستیم صفحاتی برای بیش از 1600 کد منطقه ای در سراسر ایالات متحده با استفاده از ChatGPT اضافه کنیم – و این کوهی برای صعود بدون هوش مصنوعی یا چیزی بود که فکر نمی کردیم انجام دهیم.”

هنوز هم نیاز به یک فرد شایسته سئو برای تفسیر تعداد مناسب کلمات کلیدی، طول محتوا و سایر عناصر سئو مانند لینک‌ها و عناوین داخلی است – اما مطمئناً روشی بسیار مقیاس‌پذیر برای توزیع محتوا ارائه می‌دهد.

این امکان‌های بی‌پایانی را برای هدف‌گیری کدهای منطقه، زمان‌ها، مقادیر و سایر کلیدواژه‌های بلندمدت، هم در سطح ملی و هم اگر قرار بود در کشورهای مختلف راه‌اندازی کنید، ارائه می‌کند.»

نیروی انسانی و برون سپاری

برون سپاری محتوا و کد شما برای سالیان متمادی محبوب بوده است، استارت آپ ها و کسب و کارها از Fiverr استفاده می کنند و تیم های بازاریابی خود را به هند و فیلیپین برون سپاری می کنند.

متیو سالیوان از سایت مالی مصرف‌کننده می‌گوید: «اما با ChatGPT، فکر می‌کنید که آیا نیاز به استخدام کارکنان محتوا دارید یا خیر. هارپس.

سال‌ها این سوال پرسیده می‌شود که آیا شما به نویسندگان یا توسعه‌دهندگان محتوای داخلی نیاز دارید و چرا در خارج از کشور ارزان‌تر است، نرخ‌های محلی بپردازید؟ اما امروز این سوال مطرح می شود که آیا واقعاً باید نویسندگان و توسعه دهندگان را استخدام کنید.

این می تواند به این معنی باشد که هزاران نویسنده محتوا ممکن است یک شبه شغل خود را از دست بدهند. با این حال، در عمل، نشانه‌های اولیه نشان می‌دهد که حتی اگر میلیون‌ها نفر از ChatGPT استفاده کنند، تعداد کمی احتمالاً شوک اقتصادی ایجاد می‌کنند و کسب‌وکارهای سنتی همچنان رویکرد دستی را ترجیح می‌دهند. اما چه کسی می داند که آیا نویسندگان پولی از ChatGPT برای انجام کارهای خود استفاده می کنند؟ »

  7 conseils pour commencer à vous préparer ! • Yoast

نمونه سازی و آزمایش سریع

گاوین کوپر، موسس این شرکت، می گوید: «با توانایی ایجاد محتوا به سرعت، راه هیجان انگیزی برای آزمایش و امتحان ، چیزها به ما داد. کتاب مقدس ادعاها. “و این چیزی است که بسیاری از سئو واقعاً هستند.”

“ما توانستیم به سرعت محتوا را جمع آوری کنیم و طرح بندی ها و طرح های مختلف سایت را آزمایش کنیم یا حتی پلتفرم هایی مانند Wix، Webflow یا WordPress را با هم مقایسه کنیم و تعیین کنیم که کدام یک در SERP ها رتبه بهتری دارد. از آنجا توانستیم رشد کرده و کسب و کار خود را گسترش دهیم.

برای ما، ما توانسته‌ایم صدها صفحه را برای انواع مختلف ادعاها، از آسیب‌های شخصی، بانکی، خودروسازان و موارد دیگر بازتولید کنیم – و با داشتن ابرداده‌های ثابت و بک لینک‌های خوب، توانستیم موقعیت‌هایی را در Google ایمن کنیم و تولید کنیم. سرنخ های با کیفیت

تغییرات در SERP های گوگل

اگر تصور کنیم میلیون‌ها وب‌سایت از ChatGPT برای انتشار محتوای جدید و رشد سایت‌های جدید استفاده می‌کنند، آیا شاهد نوسانات عظیمی در رتبه‌بندی در همه صنایع خواهیم بود؟

به نظر می رسد هنوز اینطور نیست، ChatGPT اکنون بیش از 6 ماه است که در حال اجرا است. اما قطعاً تعجب‌آور نخواهد بود که برخی از بخش‌های بسیار آگاه به فناوری، مانند امور مالی مصرف‌کننده، کازینو یا ارزهای دیجیتال، پیشرفت‌های بزرگی در این زمینه داشته باشند.

بنابراین، ممکن است انتظار داشته باشیم که برندهای جدیدی در صفحه 1 برای برخی از کلمات کلیدی بسیار رقابتی ظاهر شوند، تقریباً از هیچ، یا برای برخی از سایت‌ها برنده‌های زودهنگام و در صورت جریمه شدن، خرابی‌های جدی‌تر وجود داشته باشد.

  Canonical Issues: FInd and Fix Them

هنوز به تجربه و دانش در سئو نیاز دارید

SEO به طور مداوم در حال تغییر است و ChatGPT بدون شک یک تغییر پارادایم و یک روش هیجان انگیز برای انتشار محتوای سریع و تکرار کد ایجاد کرده است که به کسب و کارهای جدید و تاسیس شده اجازه می دهد سریعتر از همیشه رشد کنند.

در حالی که قانون سرانگشتی گوگل مبنی بر اینکه “محتوا پادشاه است” همچنان اعمال می شود، نمی توان منکر آن شد. چگونه متخصصان سئو از این محتوا استفاده می کنند که واقعاً مهم است و به طور قابل توجهی چشم انداز سئو را تغییر می دهد.

در حالی که می توانید محتوا را به سرعت و با استاندارد بالا بنویسید، تنها زمانی ارزشمند است که توسط SEO هوشمند و با تجربه پشتیبانی شود.

درک محتوای مناسب برای ایجاد، تحقیق در مورد کلمات کلیدی مناسب، هدف کاربر، ابرداده و معناشناسی ضروری است – و اگر بتوانید آن را با ChatGPT ادغام کنید، می‌تواند دستوری برای موفقیت واقعی باشد. موفقیت در سئو.

منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/06/06/how-chat-gpt-is-changing-seo/