وبلاگ

معیار جدید Google Interaction to Next Paint را بهینه کنید

خلاصه 30 ثانیه:

  • سرعت صفحه خوب و تجربه کاربری به سایت شما کمک می کند تا در نتایج جستجو برجسته شود
  • تعامل با متریک Next Paint جایگزین تاخیر ورودی اول می شود
  • شما می توانید با کاهش زمان پردازش CPU، پاسخ سایت خود به ورودی کاربر را بهبود بخشید.

Core Web Vitals مجموعه ای از معیارهایی هستند که گوگل برای سنجش کیفیت تجربه کاربری یک وب سایت تعریف کرده است. آنها برای اولین بار در سال 2021 به یک سیگنال رتبه بندی تبدیل شدند.

در حالی که تعاریف متریک در طول زمان اصلاح شده اندمعرفی معیار Interaction to Next Paint مهم ترین تغییر از زمان راه اندازی ابتکار Core Web Vitals است.

تعامل با Next Paint (INP) چیست؟

تعامل با نقاشی بعدی معیاری است که سرعت واکنش وب سایت شما به تعامل کاربر را ارزیابی می کند. زمان بین ورودی کاربر، مانند کلیک بر روی دکمه، و به‌روزرسانی بعدی محتوای صفحه («نقاشی بعدی») را اندازه‌گیری می‌کند.

برای رتبه بندی بهتر در گوگل، این زمان تعامل باید کمتر از 200 میلی ثانیه باشد. این تضمین می کند که وب سایت به کاربران پاسخ می دهد.

  چگونه یک استراتژی سئوی برند ایجاد کنیم – جمعه تخته سفید

Core Web Vitals چگونه در حال تکامل هستند؟

گوگل اعلام کرد که Interaction to Next Paint است تبدیل به یکی از سه Core Web Vital خواهد شد معیارها در مارس 2024. در این مرحله، وب‌سایتی که خیلی کند به ورودی‌های کاربر پاسخ می‌دهد می‌تواند در نتایج جستجو رتبه بدتری داشته باشد.

INP جایگزین جریان می شود تاخیر در ورود اول (FID). اگرچه FID پاسخگویی را نیز اندازه گیری می کند، اما محدودتر است زیرا فقط اولین تعامل کاربر را در نظر می گیرد. همچنین تنها تأخیر را تا زمانی که رویداد ورودی شروع به پردازش کند، اندازه گیری می کند، نه اینکه منتظر بماند تا کاربر بتواند نتیجه را ببیند.

در حال حاضر فقط 64.9 درصد از وب سایت های تلفن همراه در متریک Interaction to Next Paint به خوبی عمل کنید و به دست آوردن یک امتیاز INP خوب از یک امتیاز تاخیر ورودی خوب دشوارتر خواهد بود.

چگونه می توانم متریک تعامل با Next Paint را در وب سایت خود اندازه گیری کنم؟

اجرا کنید تست سرعت وب سایت برای مشاهده سرعت بارگیری وب سایت شما و سرعت پاسخ آن به ورودی کاربر.

پس از اتمام تست، تب “Web Vitals” را باز کنید. می توانید متریک تعامل با Next Paint را در پایین صفحه مشاهده کنید.

در این مورد، تنها 38 درصد از کاربران تجربه INP خوبی دارند.

چگونه می توانم تعامل با Next Paint را بهینه کنم؟

تأخیرهای تعامل زمانی اتفاق می‌افتد که مرورگر مجبور است قبل از اینکه بتواند صفحه را به‌روزرسانی کند، پردازش‌های زیادی از CPU انجام دهد. این ممکن است به دو دلیل اتفاق بیفتد:

  • اجرای وظایف پس زمینه از مدیریت ورودی کاربر جلوگیری می کند
  • مدیریت ورودی کاربر خود زمان زیادی می برد
  چگونه به راحتی اشکال زدایی را در وردپرس فعال کنیم » رتبه ریاضی

کارهای پس‌زمینه اغلب زمانی اتفاق می‌افتند که صفحه در ابتدا بارگیری می‌شود، اما ممکن است بعداً نیز رخ دهد. آنها اغلب توسط کد شخص ثالث تعبیه شده در وب سایت ایجاد می شوند.

پاسخگویی به تعامل کاربر می تواند به پردازش زیادی نیاز داشته باشد. اگر نمی توان این را بهینه کرد، ممکن است تا زمانی که کار پردازش کامل شود، یک نماد برای ارائه بازخورد بصری نمایش دهید.

اجرای کد جاوا اسکریپت رایج ترین نوع پردازش است، اما به روز رسانی های بصری پیچیده نیز می تواند زمان زیادی را ببرد.

برای تجزیه و تحلیل عملکرد از Chrome DevTools استفاده کنید

ابزارهای توسعه دهنده کروم نمایه ساز عملکرد نشان می دهد که کدام کارها زمان زیادی می برد و باید بهینه شوند. ضبط را شروع کنید، روی یک عنصر در صفحه کلیک کنید و سپس روی طولانی ترین نوارها در تصویرسازی کلیک کنید.

این به شما امکان می دهد تشخیص دهید که آیا کد از شخص ثالث یا وب سایت شما آمده است. همچنین می توانید برای مشاهده چگونگی سرعت بخشیدن به کار، تمرین کنید.

برای شناسایی وظایف پس‌زمینه، معیار زمان انسداد کل را بررسی کنید

THE کل زمان مسدود شدن متریک ردیابی می کند که هر چند وقت یکبار وظایف CPU پس زمینه ممکن است اجرای کدهای دیگر را مسدود کند. اگر کاربر در حالی که یک کار در حال انجام است با صفحه تعامل داشته باشد، مرورگر ابتدا آن کار را قبل از رسیدگی به رویداد ورودی تکمیل می کند.

می توانید از ابزارهایی مانند گل سرسبد گوگل تا ببینید چگونه می توان این معیار را بهینه کرد.

  درآمد Pinterest در سه ماهه سوم 11 درصد رشد کرد که یک پیروزی بزرگ برای تبلیغ‌کنندگان است

اگر کارهای سنگین پردازش در وب سایت شما بخشی از کد اصلی وب سایت شما هستند، باید با تیم توسعه خود برای بهینه سازی آنها همکاری کنید. برای اشخاص ثالث، می‌توانید بررسی کنید که آیا اسکریپت هنوز مورد نیاز است یا خیر یا با پشتیبانی مشتری ارائه‌دهنده تماس بگیرید تا ببینید آیا امکان بهینه‌سازی کد وجود دارد یا خیر.

بر تعامل با نقاشی بعدی نظارت کنید

آیا می خواهید پیشرفت خود را در INP و دیگر Core Web Vitals پیگیری کنید؟ DebugBear می تواند سرعت وب سایت خود را پیگیری کنید و به شما در بهینه سازی آن کمک می کند.

امروز یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه را شروع کنید و تجربه کاربری بهتری را ارائه دهید.

نتیجه

متریک Next Paint Interaction نشان دهنده مهم ترین تغییر در Core Web Vitals گوگل از زمان اعلام اولیه آن است. INP کاستی‌های متریک قبلی تاخیر ورودی را برطرف می‌کند و نمایش بهتری از نحوه تجربه کاربران از یک وب‌سایت ارائه می‌دهد.

عملکرد وب‌سایت خود را در معیار Interaction to Next Paint قبل از تغییر رتبه‌بندی در سال 2024 بررسی کنید. به این ترتیب، زمان کافی برای شناسایی بهینه‌سازی‌ها و سریع‌تر ، وب‌سایت خود خواهید داشت.

DebugBear را با یک دوره آزمایشی رایگان 14 روزه امتحان کنید.

منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/05/19/optimize-googles-new-interaction-to-next-paint-metric/