وبلاگ

راه های باورنکردنی برای به دست آوردن ترافیک سئو بدون رتبه بندی

بیایید با آن روبرو شویم، وقتی صحبت از هدایت ترافیک آنلاین می شود، کیفیت ترافیک سئو قابل شکست نیست.

وقتی آن را با سایر منابع ترافیک آنلاین از جمله PPC، شرکت های وابسته، ایمیل و پیامک مقایسه می کنید، معمولاً متوجه می شوید که وقتی صحبت از میانگین زمان در سایت، نرخ پایین پرش و نرخ تبدیل به میان می آید، سئو برتر است. کسانی که به جستجوی ارگانیک سئو می پردازند معمولا وقت خود را صرف می کنند و تصمیمات آگاهانه و دقیق تری می گیرند – این همان چیزی است که منجر به نرخ تبدیل بالاتر و مشتریان واجد شرایط بیشتر می شود.

مانع سئو این است که ماه ها یا حتی سال ها و تخصص باورنکردنی برای به دست آوردن موقعیت در بهترین نتایج جستجو در گوگل طول می کشد. با این حال، فقط به این دلیل که شما در رتبه بالایی در گوگل قرار ندارید، به این معنی نیست که نمی توانید به بهترین کیفیت ترافیک سئو دسترسی داشته باشید و حتی موقعیت های متعددی را اشغال کنید – حتی بدون اینکه وب سایت خود را رتبه بندی کنید.

در این مقاله، با کارشناسان و استارتاپ‌ها صحبت می‌کنیم تا بفهمیم که چگونه می‌توانید به ترافیک سئو دسترسی داشته باشید، چه رتبه سایت شما باشد یا نه.

بررسی کنید چه کسی قبلاً در صفحه 1 است

ممکن است فکر کنید انجام سئو برای کسب و کارتان به معنای بهینه‌سازی وب‌سایت و رتبه‌بندی آن است، اما چرا در نظر نگیرید که چه کسانی در صفحه ۱ هستند و آیا می‌توانید به نحوی با آنها همکاری کنید. چه سایت‌های مقایسه قیمت، سایت‌های خبری یا فقط برندهای فردی، ممکن است راهی وجود داشته باشد که به آن‌ها کمک کند تا از ترافیک خود درآمد کسب کنند یا به نوعی همکاری کنند.

  نحوه یافتن و استفاده از کلمات کلیدی رقیب

جاستین گری، بنیانگذار کارگزار وام مسکن آنلاین، می گوید: «به عنوان یک کارگزار، ما نسبت به سایر برندها و مؤسسات بزرگ در انجام سئو بسیار آزادتر هستیم. دیدل.

«شرکت‌ها و بانک‌های بزرگ برای ارسال محتوای زیادی در سایت‌شان و به‌روزرسانی‌های منظم بسیار عصبی هستند و به دنبال رعایت قوانین هستند. اما برای تیم کوچکی مثل ما، خیلی ساده است.

“به نوعی، ما بیشتر از یک شرکت بزرگ به صفحه اول می رویم – و در نتیجه شرکت هایی با هر اندازه سعی می کنند با ما شریک شوند. آنها ممکن است متوجه شوند که موانع داخلی زیادی برای انجام یک سئو خوب به تنهایی وجود دارد، اما ما آماده همکاری هستیم.

از 10 لیست برتر استفاده کنید

Sithara Ranasinghe، یکی از بنیانگذاران سایت بیمه سلامت می گوید: 10 لیست برتر برتری بسیار قدرتمندی در رتبه بندی گوگل دارند. MediCompare.

بخش‌های خاصی وجود دارد که گوگل واقعاً از 10 لیست برتر نسبت به یک سایت سنتی ترجیح می‌دهد. اگر به دنبال چیزی مرتبط با کازینو یا چیزی فنی مانند بازاریابی ایمیلی یا نرم‌افزار برتر هستید، معمولاً سایت‌های جداگانه را در صفحه 1 پیدا نمی‌کنید، بلکه سایت‌ها را بررسی می‌کنید یا سایت‌های نقد را بررسی می‌کنید.

“من فکر می کنم گوگل این پیشنهاد بی طرفانه تر به مشتری و توانایی دیدن و مقایسه محصولات مختلف را دوست دارد. بنابراین اگر تازه وارد بازار شده‌اید یا به دنبال کسب ترافیک سئو هستید، فقط باید به فردی نزدیک شوید که در حال حاضر در صفحه 1 رتبه‌بندی شده است و فهرست 10 تای برتر را دارد یا سعی کنید از طریق یک سایت با اعتبار دامنه بالا ایجاد کنید.

سایت‌هایی وجود دارند که در آن بسیار خوب هستند، مانند CNet و Forbes، که از اعتبار و دامنه قوی خود استفاده می‌کنند – و دلیلی ندارد که نتوانید چندین لیست در صفحه داشته باشید. . »

  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 3 اکتبر 2023

از سایت های مقایسه قیمت استفاده کنید

سایت های مقایسه قیمت محصولاتی مانند وام مسکن، کارت های اعتباری، رزرو هتل، بیمه مسافرتی و حتی فناوری در دهه گذشته بسیار بزرگ شده اند.

مارک گومر از Proper Finance می‌گوید: «یک سایت خرید مقایسه‌ای بودن می‌تواند یک مزیت برای Google باشد. “شما تعداد زیادی از محصولات را هدف قرار می دهید و می توانید در صنایع مختلف بک لینک دریافت کنید و همچنین از خرید مردم بهره مند شوید، که باعث افزایش زمان آپدیت کلی شما در سایت می شود.”

زمانی که به خوبی اجرا می‌شوید، ممکن است برای برخی از محصولات رتبه بسیار خوبی کسب کنید، اما برای برخی دیگر نه، اما در نهایت می‌توانید انرژی خود را روی کاری که انجام می‌دهید متمرکز کنید.

«اگر ما در گوگل برای چیزی مانند وام مسکن یا وام های تضمین شدهما به طور بالقوه می‌توانیم با 50 یا 100 شرکت همکاری کنیم تا به مشتریان کمک کنیم بهترین نرخ‌ها را مقایسه کنند – که همگی به ترافیک سئو دسترسی دارند، حتی اگر در جایی رتبه‌بندی نشده باشند.

از سایت های خبری با دامنه بالا استفاده کنید

فاکتورهای سئوی زیادی وجود دارد که باید در نظر بگیرید، مانند بهینه سازی فنی خوب، سرعت سایت و محتوای با کیفیت. اما گاهی اوقات داشتن یک کتاب بک لینک خوب و اعتبار دامنه بالا سریع ترین و ساده ترین راه برای رتبه بندی در گوگل و رسیدن به صفحه اول برای عبارات کلیدی است.

ریچارد آلن، بنیانگذار پلتفرم تامین مالی، توضیح می‌دهد: «وقتی به سایت‌های خبری بزرگ نگاه می‌کنید، اینها معمولاً به دلیل اقتدارشان، آهن‌ربای پیوند هستند – و اغلب پیوندهای زیادی را از سایر مقامات مانند مدارس، دانشگاه‌ها، شوراها و دولت‌ها می‌گیرند». لوبیا پایتخت.

  Comprehensive Guide to Keyword Optimization for SEO

بنابراین هنگامی که یک صفحه فرود در سایت خود ایجاد می کنید، ممکن است مجبور شوید ماه ها یا سال ها منتظر بمانید تا قدرت کسب کنید – یا ممکن است اصلاً رتبه ای نداشته باشید. اما اگر این صفحه فرود را با تمام کلمات کلیدی مناسب و محتوای مبتنی بر هدف گرفته باشید و این مقاله را در یک سایت خبری بزرگ مانند درب SF یا فوربس، گاهی اوقات می توانید با استفاده از اعتبار دامنه آنها، خیلی سریع رتبه بندی کنید.

«اگر بخش‌های رقابتی کمتر یا کلمات کلیدی شخصی‌سازی‌شده‌تری را انتخاب کنید، ممکن است به داشتن سایتی با اعتبار دامنه 60 یا 70 در صفحه 1 عادت نداشته باشند و هنگامی که مقاله جدیدی ارائه می‌کنید، فهرست‌بندی سریع دریافت می‌کنید. یک سایت خبری است و اغلب می تواند در عرض یک روز به صفحه 1 برسد فقط به دلیل اینکه در Google News است.

افکار نهایی

ترافیک سئو فوق‌العاده با کیفیت و مورد توجه است، اما همانطور که هر متخصص سئو به شما می‌گوید: رسیدن به آن زمان زیادی طول می‌کشد و همیشه برای همیشه دوام نمی‌آورد.

اما همانطور که کارشناسان ما توضیح دادند، رتبه بندی در گوگل نباید فقط مربوط به وب سایت شما باشد. با دیدن افرادی که در صفحه 1 هستند و استفاده از سایت‌هایی با دامنه معتبر برای درج کسب‌وکارتان، می‌توانید چندین موقعیت را پر کنید. و با توجه به نوسانات گوگل، می توانید از این تکنیک ها استفاده کنید تا همیشه به نوعی در صفحه 1 همیشه حضور داشته باشید.

ما شما را با یک سوال آخر می گذاریم: چرا در صفحه 1 موضع بگیرید در حالی که می توانید چندین مورد داشته باشید؟

منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/06/08/the-incredible-ways-to-get-seo-traffic-without-ever-ranking/