وبلاگ

ایجاد Niche Authority: استفاده از محتوای استراتژیک به عنوان یک تمایز کلیدی

ایجاد Niche Authority: استفاده از محتوای استراتژیک به عنوان یک تمایز کلیدی

چه در زمینه سئو تازه کار باشید و چه یک علاقه مند به سئو باتجربه، اهمیت محتوا در رتبه بندی خوب در موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ را نمی توان انکار کرد.

گوگل اغلب به این ایده اشاره می‌کند که «محتوا پادشاه است» و استفاده از محتوا را در طول سال‌ها به بخشی اصلی از الگوریتم‌های خود تبدیل کرده است. مانند به‌روزرسانی ماه گذشته EEAT (تخصص، تجربه، اقتدار و اعتماد) و به‌روزرسانی محتوای مفید Google، که به وب‌سایت‌ها بر اساس کیفیت و مفید بودن محتوایشان پاداش یا تنزل رتبه داد.

با در نظر گرفتن این موضوع، ما با کارشناسان صنعت و شرکت‌های در حال رشد صحبت می‌کنیم تا بفهمیم چگونه از محتوا برای ایجاد قدرت در صنعت خود استفاده می‌کنند.

راهنماهایی با آمار ایجاد کنید

ریچارد آلن، یکی از بنیانگذاران استارت‌آپ انرژی Warmable می‌گوید: «برای یک برند جدید یا موجود، افزودن پست‌ها و راهنماهای وبلاگ به وب‌سایت آنها همیشه مفید است.

داشتن محتوای زیاد نشان می‌دهد که شما محتوایی دارید و یک وب‌سایت با 50 صفحه و مقاله احتمالاً از سایتی که تنها 5 یا 10 مقاله دارد بهتر است.»

با این حال، ساختن این محتوا بر اساس آمار و تمرکز بر چیزهای واقعی که مردم به دنبال آن هستند، یک راه واقعا خوب برای به دست آوردن قدرت است.

بنابراین به جای اضافه ، 10 نکته برتر برای این کار یا نحوه صرفه جویی در هزینه، عباراتی مانند این زیر را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که آمارهای کلیدی را در بالای صفحه و در ابرداده اضافه کنید تا آنها را در SERP ها متمایز کنید.

  • چند درصد از مردم استفاده می کنند….
  • چند نفر…
  • چند نفر این کار را انجام/نمی دهند….
  • چقدر می توانید پس انداز کنید با…
  • چند نفر در ایالات متحده و بریتانیا…
  • ارزش این صنعت (نام) چقدر است؟
  • چند نفر در ایالات متحده از…
  اخبار فوری: "PR برای موفقیت در سئو ضروری است" اخبار فوری نیست

بسیاری از کاربران و حتی روزنامه نگاران به دنبال این آمار قاتل هستند، بنابراین شما باید بتوانید آن را زودتر و واضح نشان دهید و از آن توسط یک منبع معتبر پشتیبانی کنید.

همچنین متوجه خواهید شد که لینک سازی طبیعی را آسان تر می کند، زیرا اگر برای یک عبارت خوب یا یک سوال آماری رتبه بالایی کسب کنید، یک روزنامه نگار به طور طبیعی به شما لینک می دهد و اغلب آنها فقط یکی از اولین منابعی را که در گوگل می بیند استفاده می کنند. . به عنوان یک واقعیت. تعجب خواهید کرد که چند لینک ساده و با کیفیت می توانید ایجاد کنید.

چیدمان محتوا ضروری است

جاستین گری از پلتفرم محتوا Trending Impact می گوید: «نحوه ارائه محتوای خود بسیار مهم است.

برای اینکه واقعاً آموزشی، معتبر و آموزنده باشد، باید محتوا را بسیار خوش طعم و هضم کنید. این کار می‌تواند به سادگی اضافه ، نقاط کلیدی در ابتدای محتوا برای ارائه یک نمای کلی، استفاده از پاراگراف‌های کوتاه برای شفاف‌سازی نقاط، و استفاده از نمودارها یا تصاویر همراه با داده‌ها برای برجسته ، آن باشد. مهم است که به اطلاعات زودهنگام رسیدگی کنید و فقط برای افزایش تعداد کلمات از به تعویق انداختن اجتناب کنید.

گری می‌گوید: «یک ویژگی خوب برای سازمان‌دهی متن خود استفاده از زبانه‌های آکاردئونی برای سؤالات متداول، منوهای کشویی و برگه‌های قابل کلیک در بالای صفحه است که شما را مستقیماً به بخش مورد نظرتان می‌برد.»

از افراد و شخصیت های معتبر استفاده کنید

گوگل تاکید بیشتری بر استفاده از نویسندگان، ویرایشگران مهمان و تخصص واقعی در پشت هر راهنما یا پست وبلاگ داشته است.

  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 4 دسامبر 2023

با توجه به به‌روزرسانی اخیر محتوای مفید Google، مدیران وب‌سایت‌ها با داشتن چهره یا عضو تیم واقعی که به‌طور واضح به‌عنوان نویسنده یک محتوا، از جمله صفحات فرود و پست‌های وبلاگ، مشخص می‌شود، قدرت کسب می‌کنند.

گفتن مواردی مانند “بررسی شده توسط” و “ویرایش شده توسط” اعتبار زیادی را اضافه می کند، به خصوص اگر حاوی بیوگرافی باشد که شامل مدارک مربوطه باشد یا سال ها تجربه را نشان دهد – و این برای بخش های پزشکی و مالی عالی است.

علاوه بر این، نویسندگان می توانند پروفایل لینکدین و توییتر خود را برای جلوه بیشتر به بیوگرافی خود اضافه کنند.

دکتر مکس لیندن، بنیانگذار The Hawker Online، می‌گوید: «ما دریافته‌ایم که استفاده از نویسندگان مهمان که در زمینه خود متخصص هستند، ارزش زیادی به آن اضافه می‌کند. «پیدا ، افرادی که کسب‌وکار را اداره می‌کنند، پیروانی دارند یا دوست دارند خودشان را در آنجا معرفی کنند، مکان خوبی برای شروع است.

«نه تنها محتوای ارائه شده توسط مهمانان و کارشناسان روشن‌تر و شخصی‌تر است، بلکه می‌توانید برای به حداکثر رساندن دسترسی، آن را در سراسر شبکه اجتماعی خود و آنها به اشتراک بگذارید. »

فقط از متن استفاده نکنید، از ویدئو استفاده کنید

دین بنزاکن، یکی از بنیانگذاران Techvolutionary، می گوید: «همانطور که امروز همه ما می دانیم، محتوا فقط متنی نیست، بلکه بسیار بصری است.

با کمک هوش مصنوعی، راه‌های زیادی برای تبدیل سریع محتوای موجود شما به یادداشت‌های صوتی وجود دارد که مردم می‌توانند روی آن کلیک کنند و در صفحه بشنوند.»

بعلاوه، ویدئوها ارزش زیادی به هر محتوایی می‌افزایند، و امروزه شما ابزارهای عالی برای کمک به تسهیل آن دارید. بنابراین اگر ویدیوی طولانی دارید، می‌توانید از Opus برای تقسیم آن به 10 ویدیوی کوچکتر با زیرنویس استفاده کنید، یا می‌توانید از Synthesia برای ایجاد یک آواتار هوش مصنوعی برای تولید خودکار متن استفاده کنید. فرصت ها برای برجسته ، محتوای شما و ایجاد اقتدار در فضای شما بسیار زیاد است.

  SEO برای جستجوی هوش مصنوعی: درک کلیک های واجد شرایط

منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/10/17/establishing-niche-authority-leveraging-strategic-content-as-a-key-differentiator/