جستجوی برند چیست و چگونه آن را افزایش دهیم
وبلاگ

جستجوی برند چیست و چگونه آن را افزایش دهیم

به همین ترتیب، Moz با ایجاد منابع جامع سئو و جذب مخاطبان با محتوای آموزشی که استراتژی‌های سئو را در دسترس و پیاده‌سازی می‌کند، در فضای سئو به عنوان یک رهبر فکری نامی برای خود دست و پا کرده است.

نتیجه؟

Moz با پرورش یک جامعه و ارائه مداوم محتوای درجه یک، اقتدار خود را در فضای SEO مستحکم کرده و رشد قابل توجه مشتری را تجربه کرده است.

2. بک لینک های مارک دار برای شما کار کنند

به عنوان بخشی از طرح جامع سئوی خود، باید تلاش بیشتری برای دریافت بک لینک های با کیفیت بالا انجام دهید.

بک لینک ها به عنوان سیگنال اعتماد به موتورهای جستجو مانند گوگل عمل می کنند و نشان می دهند که سایت شما منبع معتبری از اطلاعات است. هنگامی که یک وب سایت معتبر به محتوای شما لینک می دهد، گوگل آن را یک تاییدیه می داند و ممکن است سایت شما را در نتایج جستجو رتبه بندی کند.

در حالی که دریافت بک لینک های لنگر مارک دار (بک لینک های حاوی نام برند شما در متن لنگر) بسیار مهم است، به همان اندازه مهم است که اطمینان حاصل شود که این لینک ها از منابع معتبر می آیند.

شراکت با وب‌سایت‌هایی که به فروش لینک‌ها معروف هستند، می‌تواند به اعتبار وب‌سایت شما آسیب برساند. می‌توانید ابزارهایی مانند Linktegrity و امتیاز هرزنامه Moz را امتحان کنید تا بررسی کنید که آیا سایتی شناخته شده است یا مشکوک به مشارکت در فروش لینک است یا خیر و برای کاهش لینک‌های هرزنامه که به سایت شما اشاره می‌کنند.

برای اکثر کمپین های لینک بیلدینگ در Jolly SEO، ما دو سرویس را اجرا می کنیم:

  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 22 مارس 2024

1. ارتباط با خبرنگاران: یکی از خدمات اصلی که ما روی آن تمرکز می کنیم:

  • داستان ها یا مطالب را برای خبرنگاران مطرح کنید.

  • با استفاده از Connectively (قبلا HARO)، ProfNet، Featured و Help A B2B Writer، بک لینک های با کیفیت بالا را از نشریات معتبر به دست آورید.

  • قدرت دامنه مشتری را تقویت کنید

2. لینک بیلدینگ Whitehat: بک لینک ها باید کسب شوند، نه خرید. با انجام این کار، ما به درستی بک لینک های انکر تکست برند دریافت می کنیم. با تلاش های درست، این استراتژی به طور استثنایی موثر است.

طی سال گذشته، تیم Jolly SEO بیش از 75000 ایمیل شخصی ارسال کرده است. ما با ناشرانی تماس گرفتیم که تجربه، تخصص، اقتدار و قابل اعتماد بودن (EEAT) محتوایی که ما ایجاد می‌کنیم را می‌شناسند و برای آن ارزش قائل هستند. در نتیجه، مشتریان ما به افزایش ترافیک ارگانیک از 250٪ تا 1200٪ دست یافته اند.

3. تلاش بیشتری برای بازاریابی برند داشته باشید

برای جذب افراد بیشتر به سایت خود و ایجاد شناخت آنها از برند شما، استفاده از تمام روش های بازاریابی ضروری است.

از آنجایی که مردم با انواع مختلف رسانه ها تعامل دارند، تبلیغ برند خود در پلتفرم هایی که مخاطبان شما در آن فعال هستند بسیار مهم است.

«جستجوی برند محصول فرعی تبلیغات شفاهی است، بنابراین فرصت واقعی افزایش تمام نقاط تماسی است که نرم‌افزار انتساب دیجیتال نمی‌تواند جذب کند». برندن هافورد از رشد اسپرینت تاکید می کند.

وی در رابطه با سرمایه گذاری در بازاریابی برند می افزاید:با مشتریان صحبت کنید تا متوجه شوید مخاطبان آنلاین شما کجا هستند و خود را در آنجا معرفی کنید. پادکست مورد علاقه آنها را اسپانسر کنید. تبلیغات را قبل از ویدیوهای مورد علاقه آنها در YouTube نشان دهید. در subreddit های مورد علاقه آنها فعال باشید

بن گودی، بنیانگذار Goodey Marketing با این موضوع موافق است و می‌افزاید:بهترین راه برای افزایش جستجوی برند، سرمایه گذاری در بازاریابی برند است

برای مارک های با بودجه“بن ادامه می دهد.”این می تواند به معنای کمپین های تبلیغاتی ملی باشد. برای بسیاری از ما، این به معنای سرمایه گذاری هنگفت در محتوای رسانه های اجتماعی ارگانیک با کیفیت، ظاهر پادکست و بازاریابی محتوا است.

  چرا سئوکاران باید برند را بسنجند؟ - جمعه تخته سفید

مخاطبان شما با انواع مختلفی از رسانه ها تعامل دارند، بنابراین باید از روش های مختلفی برای افزایش ترافیک جستجو برای برند خود استفاده کنید. برای چی؟

وقتی نام تجاری شما در پلتفرم‌های مختلف مانند SERP، انجمن‌ها، رسانه‌های اجتماعی و پادکست‌ها قابل مشاهده است، مردم احتمالاً کسب‌وکار شما را در Google جستجو می‌کنند تا درباره پیشنهاد شما بیشتر بدانند.

برندن تاکتیک های زیر را برای معرفی برند شما به مخاطبان هدف پیشنهاد می کند:

  1. با مشتریان صحبت کنید تا بفهمید مخاطبان شما آنلاین هستند

  2. خود را در این پلتفرم ها معرفی کنید تا با آنها ارتباط برقرار کنید

  3. از پادکست های مورد علاقه آنها حمایت مالی کنید

  4. تبلیغات را در کانال های یوتیوب مورد علاقه خود اجرا کنید

  5. در subreddit های مورد علاقه آنها فعال باشید.

4. جذب تقاضا برای ایجاد علاقه به برند

جستجوی برند و ایجاد کلمات کلیدی مارک دار مانند ایجاد تقاضا برای محصول شماست.

زمانی که مردم قبلاً با یک برند آشنا هستند، احتمال بیشتری دارد که مستقیماً آن را جستجو کنند. مزیت واقعی گسترش دامنه برند و نفوذ به بازار بزرگتر است.

برای استفاده از این فرصت، باید یک درخواست جدید ایجاد کنید.

عثمان اکرمرئیس استراتژی رشد سئو در Flying Cat Marketing، اشتراک گذاری، «جستجوی برند تنها با فعالیت‌هایی که تقاضای جدیدی ایجاد می‌کنند، تقویت می‌شود. اگر با ذهنیت ایجاد تقاضا به آن برخورد کنید، می توان از سئو برای این منظور استفاده کرد.

به عنوان مثال، اگر من یک افزونه برای ChatGPT ارائه دهم، هیچ ، افزونه من را نمی شناسد، اما همه ChatGPT را می شناسند. من محتوایی پیرامون موضوعاتی مانند: آیا ChatGPT می تواند X را انجام دهد، آیا ChatGPT می تواند Y را انجام دهد و غیره ایجاد می کنم. این به من کمک می‌کند تا مخاطبانی را جمع‌آوری کنم که به دنبال راه‌حل خودشان هستند، و سپس می‌توانم افزونه خود را به عنوان یک افزونه به نمایش بگذارم، در نتیجه تقاضا برای محصول خود ایجاد کنم و جستجوی برند را افزایش دهم. اکرم می افزاید.

  تراز ، استراتژی سئو با اهداف تجاری مشتریان - جمعه تخته سفید

به دنبال برداشت منحصر به فرد عثمان در ایجاد تقاضا با سئو، در اینجا سه ​​راه برای جذب تقاضای جستجو وجود دارد.

1. روابط با مشتری را حفظ کنید

وقتی کسب‌وکارها از استراتژی‌هایی مانند پیام‌های شخصی، پاداش‌های وفاداری و خدمات عالی به مشتریان استفاده می‌کنند، ارتباطات پایداری با مشتریان خود ایجاد می‌کنند.

این مشتریان وفادار اغلب بیشتر با نام تجاری تعامل می کنند، در مورد آن به دیگران می گویند، و مدام برمی گردند، که منجر به رشد مداوم کسب و کار می شود.

2. از رسانه های اجتماعی برای جذب تقاضا استفاده کنید

استفاده از رسانه های اجتماعی به عنوان بخشی از استراتژی خود برای جذب مشتریان می تواند دید شما را افزایش دهد و منجر به ایجاد سرنخ های مهم شود.

با تعامل با افراد در رسانه های اجتماعی، پست ، محتوایی که به نظر آنها جالب است و شرکت در گفتگوها، می توانید توجه آنها را جلب کنید، آگاهی از برند خود را افزایش دهید و افراد بیشتری را به بازدید از وب سایت خود برسانید.

3. نوآوری در محصولات جدید و انجام آزمایش

نوآوری، راه‌اندازی محصولات یا خدمات جدید و آموزش به بازار که آن‌ها را خاص می‌کند، می‌تواند به شما کمک کند تقاضای جدیدی ایجاد کنید که به راحتی قابل جذب است، زیرا شما خالق دسته‌بندی در اینجا هستید.

اما به خاطر داشته باشید که کسب اقتدار و تقویت جستجوی برند زمان بر است. نتایج تلاش‌های سئوی شما تنها پس از صرف زمان و کار روی بازاریابی برندتان قابل مشاهده خواهد بود.

همانطور که ما به موضوع جستجوی ارگانیک مارک دار می پردازیم، شایان ذکر است که در رقابت سخت، رقبای شما ممکن است برای برند شما پیشنهاد دهند تا رتبه بالاتری از شما داشته باشند.

منبع: https://moz.com/blog/what-is-branded-search