وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 22 مارس 2024

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

به نظر می‌رسد که هیچ سایتی که توسط به‌روزرسانی محتوای مفید ماه سپتامبر گوگل آسیب دیده است، بازیابی نشده است، اما هنوز زمان برای به‌روزرسانی اصلی ماه مارس برای لغو آن‌ها وجود دارد. Google Analytics معیارهای تبدیل خود را برای مطابقت بهتر با Google Ads به روز کرده است. مایکروسافت تبلیغات جستجوی Google را می‌خرد تا جستجوها را در جستجوی بینگ افزایش دهد. افراد بینگ همچنین از بخش درخواست می‌کنند که Copilot را درخواست کند. جستجوی بینگ جستجوی شما را با Copilot اصلاح کرده است. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را منتشر کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • بازخوانی ویدیویی Buzz News Search: به‌روزرسانی هرزنامه Google انجام شد، صبر با به‌روزرسانی اصلی، بازیابی محتوای مفید، جستجوی یاهو در راه است، و رئیس جدید جستجوی Google

    این هفته توضیح دادیم که آپدیت ضد هرزنامه مارس 2024 گوگل به پایان رسیده است. گوگل می گوید قبل از اعمال هر گونه تغییر، منتظر بروزرسانی اصلی مارس 2024 باشید. گوگل پس از تکمیل به‌روزرسانی‌های اصلی و ضد هرزنامه، بازخورد جمع‌آوری می‌کند…

  • گزارش: هیچ سایتی که تحت تأثیر به‌روزرسانی محتوای مفید سپتامبر قرار گرفته است، هنوز بازیابی نشده است

    همانطور که می دانید، به روز رسانی محتوای مفید سپتامبر 2023 برای بسیاری از صاحبان سایت های کوچک، وبلاگ نویسان، سئوکاران و دیگران بی رحمانه بود. برخی از این افراد به شدت منتظر بهبودی بودند و امیدوار بودند که این به‌روزرسانی اصلی مارس 2024 (که هنوز در حال انتشار است) منجر به بهبودی شود. اما به نظر نمی رسد که هیچ سایتی هنوز از افت رتبه ای که در سپتامبر 2023 تجربه کرده بود، بهبود نیافته باشد.

  • معیارهای تبدیل Google Analytics برای مطابقت با Google Ads به روز شد

    گوگل تغییراتی را در گوگل آنالیتیکس برای کمک به مطابقت معیارهای تبدیل بین Google Ads و Google Analytics اعلام کرد. Google تبدیل‌های قدیمی را به رویدادهای کلیدی تغییر نام می‌دهد و گزارش‌های جدید در مورد عملکرد تبدیل بین کانالی فراتر از Google Ads به فضای کاری Advertising در GA4 اضافه می‌شود.

  • مایکروسافت تبلیغات جستجوی Google را می‌خرد تا جستجوهای Bing را افزایش دهد

    مایکروسافت گوگل ادز را می خرد تا موتور جستجوی خود، بینگ را در جستجوی گوگل تبلیغ کند. من فکر می‌کنم این مدت طولانی است که ادامه دارد، اما شما می‌توانید تبلیغات Bing را در جستجوی Google از طریق سیستم Google Ads برای سؤالات خاص فعال کنید.

  • جستجوی Bing با Ask Copilot در بخش People also Ask

    مایکروسافت Copilot را به شدت وارد جستجوی Bing کرده است. مایکروسافت اکنون یک نماد چت را نشان می دهد که می گوید “Ask Copilot” در بخش People Also Ask برای نتایج جستجوی Bing.

  • جستجوی بینگ جستجوی خود را به چت/کپیلوت اصلاح کنید

    جستجوی Bing یک کادر جستجوی جدید را برای اصلاح جستجوی شما ارائه می دهد که جستجوگران را از جستجوی Bing به Microsoft Copilot (چت سابق بینگ) می فرستد. می‌توانید موضوعات زیر را بررسی کنید، سپس روی دکمه آبی «چت» کلیک کنید تا به Copilot دسترسی پیدا کنید.

  • Arc Google Lolly Pop

    بنابراین در اینجا یک عکس قدیمی مربوط به سال 2017 از دفتر Google China است. این یک آبنبات چوبی پاپ مارک گوگل است که یک پاپیون آبی روی آن قرار دارد. نمی دانم چرا این موضوع توجه من را به خود جلب کرد – شاید کمی ترسناک به نظر برسد؟
  User-Generated Content: A Beginner’s Guide

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

  • 3 نوع بررسی محصولات تجارت الکترونیک برای SEO + تبدیل، بروسکلی
  • سایت‌های اسپم هوش مصنوعی به‌روزرسانی ضد هرزنامه مارس 2024 گوگل را شکست دادند، مجله موتور جستجو
  • چگونه مارک ها می توانند برای EMS، Botify آماده شوند
  • این شما نیستید، این کنسول جستجوی گوگل، زنان در سئوی فناوری است
  • خوشه بندی کلمات کلیدی در ثانیه: با ابزار کاوشگر کلمات کلیدی، Ahrefs در زمان صرفه جویی کنید
  • تست سئو: چیست و چگونه سئو را در سال 2024 آزمایش کنیم (+ 6 ایده)، Semrush
  • نقش سئو در ادغام و اکتساب، Ahrefs
  • جستجوی بصری چیست؟ مثال ها، مزایا و نکات بهینه سازی، Semrush
  • WordPress 6.5: ویژگی هایی که می خواهید درباره آنها بدانید، Yoast

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-03-22-2024-37098.html