تراز کردن استراتژی سئو با اهداف تجاری مشتریان - جمعه تخته سفید
وبلاگ

تراز ، استراتژی سئو با اهداف تجاری مشتریان – جمعه تخته سفید

حالا چه کاری می توانید در مورد آن انجام دهید؟ در اینجا نیز راه حل معجزه آسایی وجود ندارد. اگر همه این کارها را انجام دهید، امیدوارم این کمک کند. این به ما کمک کرد تا چیزها را به همه برسانیم، آنها را اجرا کنیم، با سهامداران کار کنیم، کمپین را عملاً دوام بیاوریم و ارزشی از آن به دست آوریم. اما طبق تجربه ما، اینها برخی از کارهایی است که سعی می کنیم انجام دهیم.

فعالانه کارها را انجام دهید

بنابراین فعالانه کارها را انجام دهید. این یک رویکرد یک اندازه مناسب برای همه نیست. باز هم بسته به اندازه کسب و کارتان، سهامداران زیادی خواهید داشت. شما تیم‌های توسعه داخلی خواهید داشت که CMS سفارشی ویژه طراحی شده‌اند، که ممکن است نتوانید کارها را در بخش فنی انجام دهید.

اما منظور من از آن این است که اگر توانایی یا فرصتی برای ورود به وب سایت و انجام کارها داشته باشید، توانایی ایجاد محتوا را دارید، این توانایی را دارید که روی چیزها به جلو حرکت کنید و نشان دهید که واقعاً در تلاش هستید. برای ارائه ارزش، بدترین چیزی که ممکن است اتفاق بیفتد چیست؟ آنها می خواهند شکایت کنند که شما سعی می کنید برای آنها ارزش ایجاد کنید و سعی می کنید به آنها بازگشت سرمایه در سئوی آنها بدهید؟ باز هم با این ، نباش. اگر با یک برند بزرگ کار می کنید که دارای یک CMS سفارشی است و چند قانون قانونی دارد و چیزهای کمی دارید، سراغ وب سایت نروید. شما نمی خواهید ASOS را در یک روز خراب کنید، باشه؟

اما در مورد برخی از برندها، اگر توانایی انجام کارها و نشان دادن فعالیت پیشگیرانه خود را در حد منطقی دارید، باز هم، من این کار را دوست دارم زیرا نشان می دهد که در واقع در تلاش برای انجام کارها هستید. شما کسب و کار خود را به شرکت معرفی کنید، هی، ما در تلاش هستیم تا این کار را انجام دهیم. شما فقط به ما پول نمی دهید، و ما فقط می نشینیم و کاری انجام نمی دهیم. ما در واقع سعی می کنیم مطمئن شویم که سئوی شما به شما کمک می کند تا به اهداف تجاری خود برسید.

خدمات یا محصولات کلیدی را اولویت بندی کنید

خدمات یا محصولات کلیدی را اولویت بندی کنید. در حال حاضر سئوکاران تمایل دارند فقط بر روی سئو تمرکز کنند که بسیار عالی است. اما آنها دوباره فراموش می کنند که یک تجارت در طرف مقابل وجود دارد که صورت حساب ها را پرداخت می کند و می خواهد نتیجه را ببیند.

بنابراین یکی از کارهایی که ما می خواهیم انجام دهیم این است که بر اولویت بندی مهم ترین خدمات یا محصولاتی که ارائه می دهند تمرکز کنیم. منظور من از آن این است: کدام یک از آنها بهترین حاشیه را کسب می کنند؟ چه کسی را می خواهند تبلیغ کنند؟ کدام یک بیشترین درآمد را دارند یا محبوب ترین هستند؟

  نحوه حذف سریع صفحه وردپرس

ابتدا استراتژی سئوی خود را بر روی این خدمات و محصولات کلیدی متمرکز کنید به جای اینکه فقط روی صفحه سیاست حفظ حریم خصوصی یا برخی از محصولات تصادفی که ممکن است یکی از آنها را بفروشند تمرکز کنید زیرا حجم جستجوی آن مهم است. این هیچ تاثیری بر قیمت نهایی یک شرکت نخواهد داشت. روی خدمات یا محصولات کلیدی تمرکز کنید.

گزارش ساده و به روز رسانی در مورد “چرا”

حال یک چیز دیگر گزارش ساده و به روز رسانی در مورد چرایی آن است و احتمالاً از طریق ارتباط شفاف با ذینفعان نیز حاصل می شود. سئو ناملموس است. برای این افراد، اینها فقط اعداد هستند. در واقع آنها آن را نمی دانند. بله، معیارهای غرور وجود خواهد داشت، یا بله، آنها شماره یک در گوگل خواهند بود، درست است؟ اما وقتی هنوز شماره یک نیستید چه اتفاقی می افتد؟

خوب، چون ناملموس است، تنها چیزی که آنها به دست می آورند گزارش است، آیا این تیم شماست، آیا این یک تماس است، آیا این یک استراتژی است؟ آیا این اسناد چیزهایی هستند که می توانند ببینند و سپس نگه دارند و بشنوند زیرا SEO نامشهود است؟ همه چیز در پس‌زمینه اتفاق می‌افتد، اما CMO، CFO و CMO شما فقط می‌خواهند نتایج را ببینند. آنها می خواهند شاهد افزایش این تعداد باشند. این چیزی است که آنها می خواهند ببینند.

چنین گزارش ساده ای، Data Studio. ممکن است ابزارهای سفارشی وجود داشته باشد. شما می توانید به سادگی معنی اعداد سئو را تجزیه و تحلیل کنید، اما آنها را با اهداف تجاری خود مطابقت دهید. بنابراین از پرس و جوهای بدون برند استفاده نکنید. برای من و شما، ما می دانیم که این به چه معناست. اما برای جو معمولی که در این کسب و کار کار می کند، ممکن است ندانند «بدون برند» به چه معناست. بنابراین ما واقعاً باید توضیح دهیم که این به چه معناست. بنابراین شما از کلمات کلیدی خاصی استفاده می کنید که آنها می دانند. گاهی اوقات مشتری می گوید: “ما می خواهیم با این کلمات کلیدی شناخته شویم.” بنابراین شما از کلمات کلیدی استفاده می کنید که آنها می خواهند با آنها شناخته شوند، اهداف آنها را برای توضیح اینکه مارک یا بدون مارک چه معنایی دارد.

درآمد فعلی، پول. ممکن است حدود 10 تگ عنوان را اصلاح کرده باشید، اما آنها نمی دانند یا اهمیتی نمی دهند که برچسب عنوان چیست، درست است؟ در حقیقت معنی این چیست؟ خوب، مشتری، ما تمام این بهینه سازی ابرداده را برای بهبود افرادی که روی نتایج ما کلیک می کنند انجام داده ایم. بنابراین، ما می توانیم این را به سمت ترافیک بیشتر و به طور بالقوه درآمد بیشتر یا سرنخ های بیشتر سوق دهیم. بنابراین شما می خواهید سعی کنید این موارد واقعاً SEO را به گونه ای توضیح دهید که با اهداف تجاری آنها مطابقت داشته باشد تا آنها متوجه شوند. در غیر این صورت، آنها فقط ظاهری بسیار گیج در چهره خود خواهند داشت.

  Conseils pour trouver de vrais experts

ارتباط شفاف با ذینفعان

ارتباط شفاف با ذینفعان. باز هم، با استفاده از مواردی مانند Docs، Sheets یا Word، آن را به وضوح توضیح دهید. طوری برایشان توضیح دهید که انگار 5 ساله هستند. آنها را معرفی کنید، از Slack استفاده کنید، از ایمیل استفاده کنید. به من زنگ بزن گاهی اوقات ساده تر است که فقط با آنها تماس بگیرید و از طریق تلفن توضیح دهید زیرا هیچ ایمیلی وجود ندارد. شما می توانید 50 زنجیره ایمیل طولانی داشته باشید و همه فراموش کنند که چه اتفاقی افتاده است.

استراتژی سئوی خود را با اهداف تجاری تطبیق دهید

تطبیق استراتژی سئو با اهداف کسب‌وکار، بنابراین این جنبه تصویری بزرگ است که می‌خواهیم بگوییم، هی، مشتری نزد شما می‌آید و می‌گوید: “ما می‌خواهیم برای این کار شماره یک باشیم.” ما درآمد بیشتری می‌خواهیم و سرنخ‌های بیشتری می‌خواهیم.” عالی است.

سپس این عناصر سئو باید برای دستیابی به این اهداف مطابقت داشته باشند. پس چگونه می خواهید درآمد بیشتری کسب کنید؟ بسیار خوب، ما روی این خدمات و محصولات کلیدی تمرکز خواهیم کرد. ما بر روی EEAT تمرکز خواهیم کرد. ما روی سلامت فنی وب سایت تمرکز خواهیم کرد. اما وقتی می گویید EEAT، آنها نمی دانند چیست. بنابراین شما می خواهید چیزی شبیه این بگویید: “ما این صفحات درباره ما و این صفحات تیم را ایجاد می کنیم زیرا می خواهیم ویکی پدیا و لینکدین خود را در وب سایت خود ایجاد کنیم تا بتوانید به گوگل و کاربران ارائه دهید، هی، ما “ما چیزهای خود را می دانیم. اینها افراد قانونی پشت این تجارت هستند.”

مجدداً اهداف را تأیید کنید – تأثیر SEO را ارائه دهید

و این اهداف را مجدداً تأیید کنید. تاثیر سئو را به نمایش بگذارید. این نمودارها را ارائه دهید، این رتبه بندی ها را ارائه دهید. با آنها تماس بگیرید تا بپرسید “آیا هنوز در مسیر هستیم؟” در شرکت چه اتفاقی می افتد؟ محصولات چگونه تکامل می یابند؟ از آنها عمدتاً سؤالات مالی بپرسید: “تجارت چگونه است؟” اهداف این هفته چیست؟

گاهی اوقات ممکن است این اطلاعات را به دست نیاورید. اما اگر زمینه کافی را دارید که از خود بپرسید، “آیا ما به اهداف خود در این ماه می رسیم یا نه”، می توانید استراتژی سئوی خود را طوری تغییر دهید که، اوه، در واقع، یک ربع دیگر به پایان می رسد. چه می توانیم بکنیم؟ بسیار خوب، و سپس می توانید آن تنظیم را انجام دهید. زیرا اگر چیزهایی در شرکت در جریان باشد که شما از آن اطلاعی ندارید، آنها این گزارش یا این تماس را دریافت می کنند و می گویند: “این برای من معنایی ندارد. این به چه معناست؟ پولی وارد نمی شود.” آه، اما برای این کار باید X، Y، Z را روی این پروژه انجام می‌دادیم. “چه کسی اهمیت می دهد؟ هیچ پولی وارد نمی شود.” تو یه کم خراب شدی

  5 choses à améliorer • Yoast

چه چیزی برای آنها مهم است؟

و در آخر، همیشه به یاد داشته باشید که چه چیزی برای آنها مهم است. حالا برای شما، به عنوان یک سئوکار، می خواهید بگویید، بله، انجام کار عالی است، یا اصلاح متاها و قرار دادن لینک های داخلی در آنجا و ساختن بک لینک و همه اینها برای شما به عنوان یک آژانس مهم است، که عالی. اینگونه است که ما ارزش را به نمایش می گذاریم، بله.

اما در نهایت، این مشتری است که قبض ها را پرداخت می کند. چه چیزی برای آنها مهم است؟ اگر فقط به دنبال افزایش ترافیک ارگانیک است، بسیار خوب، عالی است. به عنوان یک SEO، شما باید توضیح دهید که چرا این یک هدف خوب است، اما همچنین به طور مداوم آنها را در مورد برخی از عناصر دیگر تشکیل دهنده SEO آموزش دهید. بله، خوب، ترافیک اولین چیز است. اما آیا ترافیک مناسبی دریافت می کنید؟ آیا آنها تبدیل می شوند؟ و این شما را به سؤالات بسیار بیشتری سوق می دهد که می تواند استراتژی شما را شکل دهد.

اما همیشه به یاد داشته باشید چرا و آنچه برای آنها مهم است، و سپس این اطلاعات را دریافت می کنید. سپس می توانید کار و زمان خود را برای دستیابی به آن اهداف استراتژی و نقشه برداری کنید. اتفاقی که باید بیفتد، اکنون، باز هم همیشه اینطور نیست، اما چیزی که باید اتفاق بیفتد این است که شرکت باید قدردانی کند که شما در واقع تلاش می‌کنید از کانال سئو و قدرت سئو برای کمک به آنها برای رسیدن به خواسته‌هایشان استفاده کنید. اهداف این اهداف

بنابراین برای امروز از نظر سئو و برندها، برندها و سئو، تطبیق اهداف تجاری با استراتژی سئو همینطور است. به یاد داشته باشید، برندها به طور کلی چه می خواهند؟ ترافیک ارگانیک بیشتر، درآمد کمتر، جستجوی مارک دار یا بدون مارک بهتر، رتبه بندی بهتر، شکست دادن رقبا.

چه چیزی آنها را متوقف می کند؟ سئوی بد، آموزش بد، نداشتن اهداف و اولویت ها، درک بازاریابی، منابع، منیت.

و چه کاری می توانید انجام دهید؟ فعال باشید. گاهی برحسب شرایط، استغفار بهتر از اجازه است. هنگام اولویت بندی خدمات یا محصولات کلیدی، روی مواردی تمرکز کنید که باعث درآمدزایی آنها می شود. ارتباط شفاف با ذینفعان از طریق گزارش ساده و به روز رسانی در مورد چرایی انجام این کار. اهداف خود را مجدداً تأیید کنند. به طور مداوم اهداف آنها را درک کنید و تأثیر این سئو را از طریق گزارش دهی ساده و ارتباط واضح برجسته کنید. این استراتژی سئو را با اهداف کسب و کار مطابقت دهید و همیشه به یاد داشته باشید که چه چیزی برای آنها مهم است. دلیل چیست؟ در درجه اول تأثیر بر معیارهای غرور.

پس همین است. نام من آنتونی از StudioHawk است.

منبع: https://moz.com/blog/client-business-goals-whiteboard-friday