وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 9 آوریل 2024

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

Google SGE برگه‌ها را در عکس‌های فوری هوش مصنوعی آزمایش می‌کند. گوگل می گوید از قدرت تبلیغات در حراج های تبلیغاتی استفاده نمی شود، پس آرام باشید. گوگل در حال آزمایش فیلتر نوار جستجوی ویدیویی کوتاه است. گوگل در حال آزمایش اندازه فونت بزرگتر است. جستجوی تصویر گوگل تقسیم بندی اشیا در سطح پیکسل را اضافه کرده است.


داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • گوگل: قدرت تبلیغات در مزایده های تبلیغاتی استفاده نمی شود

    جینی ماروین، رئیس ارتباط تبلیغات در گوگل، بار دیگر گفت که “از قدرت تبلیغات در حراجی ها استفاده نمی شود.” او این مطلب را در X در پاسخ به مقاله‌ای در زمین موتور جستجو با عنوان گوگل در مورد اینکه چرا قدرت تبلیغات «بسیار مهم» است، نوشت زیرا به نگرانی‌های صنعت می‌پردازد.



  • برگه های تست Google SGE در پیش نمایش های هوش مصنوعی

    گوگل در حال آزمایش نمایش برگه‌ها در پیش‌نمایش‌های هوش مصنوعی در Google SGE، Search Generative Experience است. همانطور که در میان برگه ها حرکت می کنید، هوش مصنوعی مولد بسته به برگه ای که انتخاب کرده اید تغییر می کند.


  • گوگل در حال آزمایش ویدیوهای کوتاه در نوار منوی جستجو است

    گوگل در حال آزمایش افزودن گزینه «ویدیوهای کوتاه» به نوار منوی جستجو است، بنابراین می‌توانید نتایج جستجوی خود را بر اساس ویدیوهای کوتاه‌تر فیلتر کنید. من فرض می‌کنم این علاوه بر ویدیوهای موجود در نوار جستجو است.

  • جستجوی تصویر گوگل انیمیشن تقسیم بندی شی در سطح پیکسل را به دست می آورد

    جستجوی تصویر Google اکنون هنگام حرکت از یک تصویر به تصویر دیگر، تقسیم بندی اشیاء پیش زمینه را در سطح پیکسل ارائه می دهد. به گفته راجان پاتل، معاون مهندسی گوگل، ما این آزمایش را روی تصاویر محصول در نتایج جستجوی موبایل مشاهده کرده‌ایم.

  • گوگل دوباره در حال آزمایش فونت بزرگتر در کادر جستجو است

    گوگل بار دیگر اندازه فونت بزرگتر را در کادر جستجوی نتایج جستجوی موبایل آزمایش می کند. ما آن را در سال 2021 با جعبه جستجوی تلفن همراه، همچنین در اوایل سال 2022 با جعبه جستجوی دسکتاپ، و سپس چندین بار دیگر در طول سال ها دیدیم.

  • جلسه توجیهی هوش مصنوعی گوگل در دفتر گوگل پیتسبورگ

    گوگل چند هفته پیش یک جلسه اطلاعاتی در مورد هوش مصنوعی در دفتر خود در پیتسبورگ برگزار کرد. کمیته سیاست دموکراتیک تعدادی عکس در اینستاگرام منتشر کرد که در زیر آنها را جاسازی می کنم و نوشت

  راهنمای نهایی برای برنامه ریزی محتوا (قالب رایگان)

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-04-09-2024-37192.html