وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 24 نوامبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

گوگل تخمینی از زمان تکمیل به‌روزرسانی‌ها و اعلامیه‌های اصلی نوامبر ۲۰۲۳ ندارد. گوگل درست قبل از عید شکرگزاری ایمیلی به تبلیغ کنندگان گوگل ادز ارسال کرد و به آنها اطلاع داد که حساب های تبلیغاتی آنها به حالت تعلیق درآمده است و تبلیغات آنها ارائه نمی شود. این یک اشکال بود، گوگل صبح جمعه عذرخواهی کرد. Google Merchant Center می تواند به طور خودکار تبلیغات را بر اساس محتوای وب سایت شما ایجاد کند. گوگل در حال آزمایش نتایج جدید غنی از قیمت پرواز است. گوگل سایه و رنگ آمیزی فاویکون ها را آزمایش می کند. Google مستندات پرسش و پاسخ ربات را کنار گذاشته است. گوگل یک Doodle شکرگزاری داشت. و من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را منتشر کردم.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • Google: هیچ تخمینی برای تکمیل به‌روزرسانی‌ها و اعلامیه‌های اصلی نوامبر وجود ندارد
    بسیاری از شما تعجب می‌کنید که به‌روزرسانی هسته Google در نوامبر 2023 و به‌روزرسانی نوامبر 2023 Google Reviews چه زمانی تکمیل می‌شود. به طور معمول، این به‌روزرسانی‌ها حدود دو هفته پس از شروع به پایان می‌رسند، اما به‌روزرسانی اصلی اکنون 22 روز از عرضه آن می‌گذرد و به‌روزرسانی بررسی‌ها اکنون 16 روز از زمان استقرار آن می‌گذرد.

  • اشکال Google Ads به برخی از تبلیغ‌کنندگان اعلام می‌کند که حساب‌های تبلیغاتی آنها به حالت تعلیق درآمده است
    درست قبل از تعطیلات شکرگزاری و درست قبل از فصل خرید تعطیلات بزرگ، با جمعه سیاه و دوشنبه سایبری، Google Ads ایمیل هایی را برای برخی از تبلیغ کنندگان ارسال کرد و به آنها گفت که تبلیغات آنها دیگر نمایش داده نمی شود و حساب های آنها به حالت تعلیق درآمده است. این یک مشکل فنی بود، یک اشکال در سیستم تبلیغات گوگل، و گوگل گفت که می توان آن را نادیده گرفت.

  • Google Merchant Center به طور خودکار تبلیغات را بر اساس سایت شما ایجاد می کند
    Google Merchant Center به‌طور خودکار در طول فصل تعطیلات جمعه سیاه، تبلیغاتی را برای برخی از محصولات شما ایجاد کرده است. حقیقت این است که گوگل مدتی است که این کار را انجام می دهد، اما در حال حاضر افراد بیشتری متوجه آن شده اند زیرا در این فصل تخفیف های زیادی وجود دارد.
  • گوگل قیمت های جدید پرواز را آزمایش می کند، نتیجه غنی؟
    گوگل ممکن است در حال آزمایش نوع جدیدی از نتایج غنی برای قیمت پرواز باشد. این تست بخشی را در زیر قطعه جستجوی پرواز نشان می دهد که حاوی تاریخ، جزئیات سفر و قیمت است.
  • Google سایه رنگ فاویکون را آزمایش می کند – در حال ویرایش فاویکون رسمی شما
    گوگل در حال آزمایش سایه‌زنی و اضافه ، رنگ و عمق به فاویکون‌هایی است که در قطعه‌های نتایج جستجو نمایش می‌دهند. این مدتی پیش مشاهده شد، اما به نظر می رسد اکنون به طور گسترده تری مورد آزمایش قرار گرفته است، از جمله آزمایش سایه.

  • گوگل سند سوالات متداول Bots را حذف کرد
    در اوایل این هفته، گوگل سند راهنمای Robots.txt پرسش‌های متداول خود را از اسناد توسعه‌دهنده جستجو حذف کرد. وقتی از جان مولر از گوگل پرسیده شد، در پاسخ به الکسیس رایلکو گفت: “ما هر از چند گاهی اسناد را به روز می کنیم. لطفاً اگر فکر می کنید چیزی کم است، بازخورد خود را ارسال کنید. Robots.txt قطعا هنوز مرتبط است.”

  • تمساح تمسخر آمیز در کنفرانس SEO
    از زمانی که مقاله Verge منتشر شد، چندین کنفرانس در فضای سئو برگزار شد و البته سئوکاران لوازم تمساح را به کنفرانس های مختلف می آورند. کلوین نیومن حتی لباس پوشیده بود

  • روز شکرگزاری مبارک: تاریخچه Google’s Thanksgiving Doodle
    روز شکرگزاری را به همه تبریک می گویم و برای جشن گرفتن این تعطیلات، امروز هیچ خبری ارسال نمی کنم. نگران نباشید، فردا اخبار زیادی در راه است، از جمله خلاصه ویدیویی هفتگی SEO (اشتراک!).
  • خلاصه ویدیوی Buzz News Search: به‌روزرسانی هسته Google و نظرات انجام نشد، جستجوی ساده Google، مشکلات تاریخ، تعداد مشترکین و موارد دیگر
    این هفته نسبت به هفته های قبل بسیار کندتر بوده است و بله، هسته و به روز رسانی های حیاتی هنوز به پایان نرسیده اند…

  درآمد Pinterest در سه ماهه سوم 11 درصد رشد کرد که یک پیروزی بزرگ برای تبلیغ‌کنندگان است

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

  مرور با Bing به برنامه آیفون ChatGPT با پیوندها باز می گردد

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-24-2023-36447.html