شکستن مرزهای برندسازی: مهار ترافیک خارج از برند برای رشد پایدار
وبلاگ

شکستن مرزهای برندسازی: مهار ترافیک خارج از برند برای رشد پایدار

ترافیک بدون مارک از کاربرانی می آید که نمی دانند شما کی هستید. بنابراین این شامل کاربرانی می شود که:

  • شما مشکل یا نیازی دارید اما نمی دانید چگونه به آن پاسخ دهید

  • آنها می دانند چه محصولی می خواهند اما نمی دانند کجا آن را پیدا کنند

  • شما می خواهید یک محصول خاص را بهتر درک کنید

  • آیا به دنبال موضوع خاصی هستید؟

همه این کاربران یک هدف مشترک دارند: آنها به دنبال آن هستند اطلاعات و من می خواهم وب سایتی پیدا کنم که آنچه را که می خواهند به آنها بدهد.

به همین دلیل است که موتورهای جستجو وجود دارند و چرا شما به عنوان یک کسب و کار می خواهید در این موتورهای جستجو رتبه بالایی کسب کنید ثابت كردن به کاربران که شما بهترین انتخاب آنها هستید، بنابراین می توانید امیدوار باشید که فروش داشته باشید.

بیانیه ماموریت گوگل آن را خلاصه می کند:

«مأموریت ما سازماندهی اطلاعات جهان و قابل دسترس و مفید ، آن برای همه است. »

موتورهای جستجو علاقه ای به فروش محصولات شما ندارند. در عوض، آن‌ها می‌خواهند با در اختیار قرار دادن کاربران خود به آنها کمک کنند اطلاعات آنها در جستجوی …. هستند. اگر این اطلاعات را به گونه ای ارائه دهید که برای کاربر منطقی باشد، به احتمال زیاد در صدر قرار خواهید گرفت.

به عبارت دیگر، شما باید شایسته طبقه بندی هستند.

  پیش بینی سئو - تخته سفید جمعه

جستجوی اطلاعات: چرا وب سایت شما باید به یک منبع اطلاعاتی تبدیل شود؟

وب سایت شما باید بیش از یک ویترین باشد تا با موفقیت کاربرانی را جذب کند که با برند شما و آنچه ارائه می دهید ناآشنا هستند. باید اعتماد آنها را جلب کنید و به آنها ثابت کنید که بهترین انتخاب برای آنها هستید.

تخمین زده می شود که حدود 80٪ از پرس و جوهای جستجو اطلاعاتی هستند، بنابراین این کاربران هنوز در مرحله خرید قیف بازاریابی نیستند. اینها کاربرانی هستند که به دنبال مشاوره هستند، بنابراین پیشنهاد شما باید با هدف کاربر مطابقت داشته باشد. اگر شما شرکتی باشید که این توصیه را به آنها ارائه می‌کند، احتمال اعتماد این کاربران به شما بسیار بیشتر است.

این ساده ترین راه برای جذب کاربران به اکوسیستم شما در مراحل اولیه است تا بتوانند برند شما را در حالی که در بالای قیف هستند و تحقیقات خود را انجام می دهند، بشناسند. سپس، همانطور که آنها درک خود را توسعه می دهند، رابطه آنها با شما در حین حرکت در قیف تقویت می شود، به طوری که زمانی که برای خرید می آیند، انتخاب شما به عنوان اولین انتخاب برای آنها بی خیال است.

مطالعات نشان داده است که بیش از 40 درصد از مصرف کنندگان مایلند برای برندهایی که به آنها اعتماد دارند هزینه بیشتری بپردازند. با تبدیل وب سایت خود به یک منبع اطلاعاتی با محتوای باکیفیت که نیازهای کاربران را برآورده می کند، صرف نظر از اینکه در کجای قیف بازاریابی قرار دارند، تخصص خود را به گونه ای نشان می دهید که به کاربر ارزش می دهد و به نوبه خود اعتماد ایجاد می کند.

  When Does a Content Strategy Fail? 11 Factors to Blame

به عبارت ساده، اینگونه است که شما ترافیک بدون برند را به ترافیک برند تبدیل می کنید و از مزایای هر دو بهره مند می شوید.

جستجوهای تجاری: استفاده از جستجوهای بدون برند در صفحات تجاری

این وسوسه انگیز است که فکر کنید کلمات کلیدی بدون نام تجاری به صفحات تجاری تعلق ندارند، زیرا آنها محصول یا خدماتی خاص به نام تجاری شما را می فروشند، اما بیشترین ترافیک در اینجاست که سودآورتر است.

صفحات تجاری کاربرانی هستند که می دانند چه می خواهند اما لزوما نمی دانند کجا آن را پیدا کنند. این کاربران احتمالاً کلمات کلیدی کوتاهی را جستجو می کنند که می توان علامت گذاری شوند، اما همیشه اینطور نیستند، و این جایی است که فرصت واقعی نهفته است.

بیایید کلمه کلیدی “شلوار جین زنانه” را در نظر بگیریم.

طبق گفته Moz’s Keyword Explorer، این عبارت 2000 تا 4000 جستجو در ماه دریافت می کند که بسیار زیاد است.

منبع: https://moz.com/blog/harness-non-branded-traffic