وبلاگ

چگونه نرم افزار چت و هوش مصنوعی را در گردش کار SEO خود ادغام کنیم

بدانید که شما/مشتری با چه کسی صحبت می کنید:

احتیاط: این کار به اندازه انجام تحقیقات مستقیم با مخاطبان هدف خود از طریق یک جلسه کشف مشتری، گروه تمرکز کاربر یا جلسه تحقیقات رسمی “برای انجام” قدرتمند نیست. در حالت ایده‌آل، آنچه از هوش مصنوعی به دست می‌آورید را از طریق مکالمات انسانی با مخاطبان هدف خود تأیید می‌کنید.

اما اگر نمی دانید با چه کسی صحبت می کنید، برای شروع بهتر از این است که به مخاطبان هدف خود فکر نکنید. من درخواست اولیه خود را در اینجا با نکاتی بهبود بخشیده ام اندی کرستودینا تا آن را به مجموعه ای از اعلان های زنجیره ای تبدیل کنید:

درخواست 1:

شخصیت یک (عنوان شغلی) را برای من بساز که برای یک شرکت (نوع تجاری) کار می کند. نقش ها، اهداف، چالش ها، نقاط دردسر و معیارهای تصمیم گیری برای انتخاب یک شرکت (از نوع شرکت شما) را فهرست کنید.

درخواست 2:

چه چیزی این شخصیت را در شب بیدار نگه می دارد؟

درخواست 3:

این شخص از چه کلماتی برای توصیف چالش ها و راه حل های خود (بخش) استفاده می کند؟

درخواست 4:

اگر شما بودید (شخصیت خود را توصیف کنید)، چه منابع آنلاین (شخصی) را مطالعه می کردید تا به شما کمک کند در شغل خود مؤثرتر باشید؟

  تبلیغات مایکروسافت بار دیگر تبلیغات را در جستجوی بینگ پنهان می کند

تحقیق موضوعی – چه موضوعاتی را باید پوشش دهید؟ خلأهای موضوعی شما چیست؟

درخواست 1:

در اینجا عناوین پست های وبلاگ منتشر شده ما مربوط به محتوای X است. چه محتوایی وجود ندارد؟

درخواست 2:

بر اساس قسمت‌های این جریان (URL جریان)، به کدام موضوعات مرتبط با «(کلیدواژه)» پرداخته نشده است؟ مخاطب هدف X است و محتوا بر روی X متمرکز است یا به شخصیت X با x کمک می کند.

موضوعات اصلی و موضوعات فرعی را که باید در نسخه شما پوشش داده شود، بشناسید

درخواست 1:

جدولی با موضوعات فرعی مبحث X که از نظر معنایی مرتبط هستند، ایجاد کنید که بر اساس مراحل یادگیری محقق در مورد موضوع سازماندهی شده باشد. نتیجه باید دارای یک ستون برای مرحله یادگیری و دیگری با کلمات کلیدی مورد استفاده در جستجو باشد.

درخواست 2:

من این یکی را دیدم که توسط ارائه پیشرفته SMX توسط Aleyda Solis و آن را با گردش کار من تطبیق داد.

مرحله 1:

فهرست خام کلمات کلیدی و حجم جستجوی آنها را از ابزار تحقیق کلمات کلیدی Moz Pro صادر کنید. این لیست را در ChatGPT آپلود کنید و ابزار هوش مصنوعی کلمات کلیدی را در گروه های مرتبط معنایی گروه بندی کنید (در حالی که حجم جستجوی مرتبط را حفظ می کنید). آن را به یک فایل csv. صادر کنید.

گام دوم:

برای ایجاد یک الگوی ستاره از فهرستی از این کلمات کلیدی، آنهایی را که بسیار شبیه به هم هستند و برای جلوگیری از تکراری شدن توسط محتوای یکسان هدف قرار می گیرند، با هم گروه بندی کنید.

هنگام گروه بندی آنها به هدف جستجوی آنها توجه کنید.

  گوگل توضیح می دهد که چرا قدرت تبلیغات "مهم" است زیرا نگرانی ها را برطرف می کند

اینها در بخش X وب سایت ما استفاده خواهند شد.

قالب Hub و Spoke باید به زبان انگلیسی باشد و هدف جستجو برای هر کلمه کلیدی را فهرست کند.

مخاطب هدف (x) است، و این باید برای یک (نوع کسب و کار/خدمت) جذب و درگیر شود (نام مخاطب هدف در اینجا).

آنها را در جدولی با میانگین حجم جستجوی آنها که در ستون های اضافی فهرست شده در زیر مشخص شده است فهرست کنید.

علاوه بر این، عناوین و توضیحات متا را با پیروی از بهترین شیوه های سئو برای ایجاد محتوا برای هدف قرار دادن آنها پیشنهاد دهید: (کلمات کلیدی را در اینجا فهرست کنید).

ارزش منحصر به فرد برند خود را بدانید و چگونه آن را در محتوا نشان دهید

سریع:

این باید با یک چت هوش مصنوعی با دسترسی به اینترنت (ChatGPT4 یا Bing Chat) یا ChatGPT با افزونه BrowserOps اجرا شود:

بر اساس این رقبا (لیست نام و آدرس رقبا)، (نام تجاری + URL شما) چه تفاوتی دارد؟

منبع: https://moz.com/blog/incorporate-ai-chat-into-your-workflow