وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 18 آوریل 2024

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

Google Ads به تبلیغ‌کنندگان اطلاع داده است که برخی از سفارشی‌کننده‌های تبلیغات به زودی کار خود را متوقف خواهند کرد. گوگل نشان‌گذاری چرخ فلک ویدیویی با استفاده محدود را کنار گذاشته است. Google Maps مسیرها و ویژگی های سفر و همچنین تعدادی ویژگی جدید EV را ارائه می دهد. با وجود آنچه که مردم پیشنهاد می‌کنند، Google Notes on Search ممکن است در ماه مه ۲۰۲۴ به پایان نرسد. نمایه‌های تجاری گوگل از شرکت‌ها خواسته است که دفیبریلاتورها و AED خود را ثبت کنند.


داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • رتبه‌بندی جستجوی Google لزوماً در ماه می از بین نخواهد رفت

    برخی از افراد متوجه شده‌اند که آزمایش Google Notes در آزمایشگاه‌های جستجو در ماه مه 2024 به پایان می‌رسد و بنابراین انتظار دارند که Notes on Search تا آن زمان غیرفعال شود. فقط به این دلیل که این تاریخ پایان فهرست شده است به این معنی نیست که آزمایش آزمایشگاهی در آن تاریخ به پایان می رسد.

  • Google Maps مسیرهای جدید، ویژگی های سفر و وسایل نقلیه الکتریکی را راه اندازی می کند

    گوگل تعدادی از ویژگی‌های سفر جدید را با Google Maps و Travel در اطراف جایگزین‌های رانندگی، قطارها و اتوبوس‌ها، حالت تاثیر سفر و سپس ویژگی‌های جدید فرمان رانندگی EV معرفی کرد. گوگل می گوید هدف از این ویژگی ها ارائه «انتخاب های پایدار» بیشتر به شماست.

  • Google Ads به تبلیغ کنندگان یادآوری می کند که برخی از سفارشی سازهای تبلیغات در 31 مه ناپدید می شوند

    در 31 آگوست 2021، گوگل به تبلیغ‌کنندگان اطلاع داد که پشتیبانی از تبلیغات متنی گسترده برای تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا را کنار می‌گذارد. Google اکنون به تبلیغ‌کنندگان یادآوری می‌کند که سفارشی‌کننده‌های تبلیغات برای تبلیغات متنی، تبلیغات متنی گسترده، و تبلیغات جستجوی پویا پس از ۳۱ می ۲۰۲۴ دیگر سرویس‌دهی نمی‌شوند.

  • گوگل از نشانه گذاری چرخ فلک ویدیو صرف نظر می کند

    Google به پشتیبانی از نشانه گذاری چرخ فلک ویدیویی پایان داده است و بنابراین آن را از اسناد کمکی داده های ساخت یافته ویدیویی خود حذف کرده است. در ابتدا، گوگل این چرخ فلک ویدئویی را در تعداد محدودی از سایت‌ها آزمایش کرد و اکنون می‌گوید “در نهایت متوجه شد که برای اکوسیستم در مقیاس مفید نیست.”

  • نمایه‌های کسب‌وکار Google دستگاه دفیبریلاتور خود را ثبت کنید (AED)

    گوگل چند روز پیش برای کسب و کارها ایمیل هایی ارسال کرد و از آنها خواست که دفیبریلاتور خارجی خودکار (AED) خود را در نمایه های کسب و کار گوگل ثبت کنند. گوگل گفت: “شما می توانید زندگی را نجات دهید” اگر این کار را انجام دهید.



  • ویدئوی پاسخگویی به زلزله نیویورک در گوگل

    چند هفته پیش زمین لرزه ای در منطقه نیویورک داشتیم و من بالاخره یک ویدیو از دفتر گوگل در نیویورک پیدا کردم که نشان می دهد برخی از گوگل در هنگام زلزله چه واکنشی نشان می دهند. این کارمندان گوگل در حال ضبط ویدیو بودند و آن را احساس می کردند، اما نمی دانستند که آیا این یک زلزله واقعی است یا خیر.
  یوتیوب مجموعه ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای سازندگان ویدیو رونمایی کرد

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-04-18-2024-37257.html