وبلاگ

ایلان ماسک برنامه خود را برای تبدیل X (توئیتر) به یک پلتفرم پولی فاش کرد

ایلان ماسک قصد دارد X (توئیتر سابق) را به یک پلتفرم پولی برای همه کاربران تبدیل کند.

در تلاشی برای مقابله با مشکل فعالیت گسترده ربات‌ها، او در یک گفتگوی زنده با نخست‌وزیر اسرائیل، بنیامین نتانیاهو، از پیشنهادهایی برای گسترش اشتراک‌های ماهانه کوچک پرده برداری کرد.

ماسک مشخص نکرد که این طرح ها چقدر هزینه دارند یا چه ویژگی هایی در پایین ترین سطح گنجانده می شود.

با این حال، او ادعا کرد که معتبر است.

این نشان دهنده افزایش 140 درصدی «متوسط ​​استفاده فعال روزانه قابل کسب درآمد» است که 229 میلیون گزارش شده توسط توییتر در می 2022، قبل از تصاحب ماسک.

چرا ما اهمیت می دهیم. حرکت X به یک پلتفرم پولی می‌تواند خبر خوبی برای تبلیغ‌کنندگان باشد، زیرا به آنها امکان می‌دهد مخاطبان با کیفیت بالاتری داشته باشند و مشکلات کمتری با ربات‌ها داشته باشند. این می تواند منجر به تبدیل بیشتر و بازگشت سرمایه بالاتر شود. اما یک نقطه ضعف وجود دارد: برخی از کاربران ممکن است X را برای جایگزین های رایگان مانند Threads کنار بگذارند، که می تواند پایگاه کاربر پلتفرم را کاهش دهد و در نتیجه دسترسی تبلیغ کنندگان X را کاهش دهد.


خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


X چه گفت؟ ماسک به نخست وزیر نتانیاهو گفت:

  • مهم‌ترین دلیلی که ما برای استفاده از سیستم X ماهیانه پرداخت می‌کنیم، این است که این تنها راهی است که می‌توانم برای مبارزه با ارتش عظیم روبات‌ها به آن فکر کنم.»
  • از آنجایی که یک ربات کسری از سنت یا یک دهم سنت قیمت دارد، اما اگر کسی مجبور باشد حتی چند دلار یا چیزی شبیه به آن، مبلغ ناچیزی بپردازد، هزینه موثر روبات ها بسیار بالاست و شما نیز هر بار که یک ربات جدید دارید، باید یک روش پرداخت جدید دریافت کنید.”
  • ما واقعاً قیمت‌های پایین‌تری ارائه می‌دهیم. ما می‌خواهیم این مبلغ کمی باشد (و) به نظر من، این در واقع تنها دفاع در برابر ارتش عظیم روبات‌ها است.
  نحوه ایجاد یک وب سایت ویدیویی • Yoast

شیرجه عمیق. بخوانش ایکس بلاگ برای اطلاعات بیشتر در مورد آخرین به روز رسانی پلت فرم.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکلاس آگیوس

نیکولا آگیوس پس از پیوستن به آن در سال 2023 ویراستار رسانه پولی موتور جستجو لند است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از آن، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال سابقه کار در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین با آژانس SEO Blue Array همکاری کرد تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را بنویسد.

منبع: https://searchengineland.com/elon-musk-x-twitter-paid-for-platform-bots-432119