وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 9 اکتبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

آپدیت ضد هرزنامه اکتبر 2023 گوگل اکنون خود را احساس می کند، جایی که سایت های هرزنامه از نتایج جستجوی گوگل حذف می شوند. گوگل در حال آزمایش یک نسخه سبک تر از Search Generative Experience است. Google Local Service Ads اکنون از جزئیات سرنخ از طریق پیامک پشتیبانی می کند. گوگل در حال آزمایش تقسیم‌کننده‌های جدید در نتایج جستجو است. Google Discover یک بخش تجارت الکترونیک جدید دارد. و من یک وبلاگ دیگر را با کریس لانگ پست کردم، در مورد کمک به سئوکاران در لینکدین است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • به روز رسانی ضد هرزنامه گوگل در اکتبر 2023، سایت های هرزنامه را هدف قرار می دهد
    گزارش‌هایی می‌شنوم مبنی بر اینکه به‌روزرسانی ضد هرزنامه اکتبر ۲۰۲۳ Google، که در ۴ اکتبر ۲۰۲۳ حدود ساعت ۱۲:۵۰ بعد از ظهر به وقت شرقی منتشر شد، شروع به انجام کار خود می‌کند. این بدان معناست که مردم امروز صبح سایت‌های اسپم کمتری را در نتایج جستجوی Google مشاهده می‌کنند.
  • آزمایش نسخه Lite تجربه جستجوی مولد Google
    گوگل در حال آزمایش یک نسخه سبک تر از Search Generative Experience است. این نسخه یک جعبه پاسخ ظریف‌تر تولید شده توسط هوش مصنوعی، بدون تمام رنگ و تنها با چند خط را نشان می‌دهد، که سپس می‌توانید برای مشاهده بیشتر آن را بزرگ کنید.

  • اکنون می‌توانید سرنخ‌های تبلیغات Google Local Services را به تلفن شما ارسال کنید
    Google روش جدیدی را برای جمع‌آوری سرنخ‌ها از تبلیغات سرویس محلی Google اضافه کرده است: پیام متنی. Google از این برای ارسال این «پیام‌های احتمالی» به حساب ایمیل شما استفاده می‌کند. Google اکنون راهی برای ارسال پیامک این سرنخ ها به دستگاه شما ارائه می دهد.
  • گوگل جداکننده خطوط بین نام سایت، URL، فاویکون و توضیحات قطعه را آزمایش می کند
    گوگل یک جداکننده خط بین نام سایت، URL و فاویکون و توضیحات قطعه آزمایش می کند. مطمئن نیستم که این را دوست داشته باشم و می دانم که گوگل قبلاً این تقسیم کننده ها و جداکننده های خطوط را آزمایش کرده است.
  • Google Discover بخش محصولات تجارت الکترونیک را نشان می دهد
    Google به برخی افراد یک بخش تجارت الکترونیک یا محصول را در فید Google Discover آنها نشان می دهد. گلن گیب بخش «لباس» را در فید Discover خود دید که برای جزئیات بیشتر به Google Shopping منتهی شد.
  • وبلاگ شماره 244: کریس لانگ در کمک به سئوکاران در لینکدین و تغییر مشاغل سئو
    در قسمت اول، از کریس لانگ شنیدیم و همچنین در مورد همکار او در حرفه سئو، بیل اسلاوسکی، صحبت کردیم. در بخش دوم، به کمک به افراد در زمینه سئوی رسانه های اجتماعی و تغییر شغل سئوی آنها می پردازیم. کریس لانگ در لینکدین بسیار فعال است…

  • ماشین سبد خرید موبایل گوگل چوبی
    ما گروهی از خودروها یا وسایل نقلیه حمل و نقل را در داخل ساختمان های گوگل دیدیم. اما فکر نمی‌کنم که از چوب ساخته شده باشد. این عکس در داخل دفتر گوگل برزیل گرفته شده است.
  متا طی چند هفته آینده Threads را در اتحادیه اروپا راه اندازی خواهد کرد

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-09-2023-36180.html