وبلاگ

متا طی چند هفته آینده Threads را در اتحادیه اروپا راه اندازی خواهد کرد

طبق گزارش‌ها، متا قصد دارد تا قبل از پایان سال، Threads را در اتحادیه اروپا راه‌اندازی کند.

این خبر پس از آن منتشر شد که بزرگترین تبلیغ کنندگان X – از جمله دیزنی، پارامونت و سونی پیکچرز – پلتفرم متعلق به ایلان ماسک را به دنبال تایید یک نظریه توطئه ضدیهودی تحریم کردند.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگرچه Threads هنوز تبلیغاتی را اجرا نمی‌کند، اما برندها همچنان می‌توانند از طریق مشارکت اینفلوئنسر، مخاطبان خود را در پلتفرم افزایش دهند. شایان ذکر است که تبلیغات در Threads اجتناب ناپذیر است و احتمالاً در هنگام راه اندازی به درآمد کلی برنامه کمک می کند.

مشکلات مقررات اروپایی به دلیل قوانین سختگیرانه حریم خصوصی اتحادیه اروپا، Threads در طول راه اندازی جهانی آن در ماه ژوئیه برای کشورهای اتحادیه اروپا منتشر نشد. متا برای رعایت این موارد، محصول خود را تغییر داد تا کاربران بتوانند بدون ایجاد نمایه از برنامه استفاده کنند. در صورتی که کاربر بخواهد مقالاتی را منتشر کند، بسته به آن، یک نمایه لازم است مجله ی وال استریت.

آدام موسری، رئیس اینستاگرام گفت: کاربران Threads اکنون می توانند پروفایل Threads خود را بدون نیاز به حذف اکانت های اینستاگرام مرتبط خود حذف کنند.

مشترکین فعال به گفته مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اکنون Threads کمتر از 200 میلیون کاربر فعال ماهانه دارد. وی پیش بینی می کند که این رقم در سال های آینده به یک میلیارد برسد.

به گفته آهو ویلیامسون، تحلیلگر مستقل فناوری، Threads با عرضه در کشورهای اتحادیه اروپا می تواند تا 40 میلیون کاربر فعال ماهانه اضافی را ببیند.

  6 اشتباه رایج SEO و نحوه اجتناب از آنها • Yoast

خبرنامه روزانه ای را دریافت کنید که بازاریابان جست و جو به آن اعتماد دارند.


شیرجه عمیق. راهنمای موضوعات متداول ما را برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه عملکرد پلت فرم بخوانید.

منبع: https://searchengineland.com/meta-launch-threads-eu-weeks-435307