وبلاگ

یوتیوب مجموعه ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را برای سازندگان ویدیو رونمایی کرد

اواخر هفته گذشته، یوتیوب از مجموعه‌ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی برای سازندگان ویدیو در طی یک رویداد سالانه با نام «ساخته شده در یوتیوب» رونمایی کرد.

اطلاعیه ها عبارتند از:

  • اطلاعات هوش مصنوعی: سال آینده، استودیوی YouTube از هوش مصنوعی مولد برای برانگیختن ایده‌های ویدیویی و پیش‌نویس طرح‌هایی برای کمک به سازندگان در طوفان فکری استفاده خواهد کرد.
  • رویا اسکرین: اواخر امسال، یوتیوب آزمایش روش جدیدی را برای ایجاد پس‌زمینه ویدیو یا تصویر تولید شده توسط هوش مصنوعی برای Shorts آغاز خواهد کرد.
  • YouTube ایجاد کنید: در حال حاضر در نسخه بتا در اندروید در بازارهای منتخب، این برنامه رایگان چندین ابزار جدید ویرایش و تولید ویدیو را ارائه می دهد.

حتی اگر سازندگان ماه‌ها نمی‌توانند برخی از این برنامه‌ها و ویژگی‌های جدید را به دست بیاورند، یوتیوب نقشه راه محصولی را ترسیم کرده است که نشان می‌دهد چگونه هوش مصنوعی می‌تواند به آنها کمک کند “مرزهای بیان خلاقانه را پیش ببرند… چیزهای دشوار را ساده و رویاهای غیرممکن بسازند.” تونی رید، معاون تجربه‌های نوظهور و محصولات اجتماعی یوتیوب گفت: ممکن است.

این نقشه راه محصول همچنین باید به یوتیوب کمک کند تا رقبایی مانند TikTok و Instagram را در نبرد مداوم برای استعدادهای خلاق، که کلید جذب، جذب و حفظ میلیاردها کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان است، دفع کند.

YouTube همچنین با اعلام اینکه YouTube Shorts اکنون به طور میانگین به بیش از 70 میلیارد بازدید روزانه از بیش از 2 میلیارد کاربر متصل هر ماه.

و ظاهراً پلتفرم ویدیوی اجتماعی پیشرو لازم ندید که به شرکت کنندگان در رویداد Made On YouTube امسال آنچه را که امجد حنیف، معاون محصولات سازنده YouTube در رویداد Made On YouTube در سال گذشته گفت، یادآوری کند:

طی سه سال گذشته، ما بیش از 50 میلیارد دلار به سازندگان، هنرمندان و شرکت های رسانه ای پرداخت کرده ایم. »

بنابراین اگر شما یک کارآفرین خلاق بودید – حتی یک کارآفرین با حضور در چندین پلتفرم ویدئوی اجتماعی – برای ایجاد کسب و کار موفق خود با کارمندان و عملیات تمام عیار روی کدام یک تمرکز می کردید؟

  هنوز نمی توانید پس از HCU بهبود پیدا کنید؟ ببینید گوگل چه می گوید

چه کسی می داند – آخرین اطلاعیه ها در Made On YouTube می تواند تعادل را در این محاسبه رقم بزند.

اعلام به‌روزرسانی‌های YouTubeتصویر از ساخته شده در YouTube، سپتامبر 2023

بنابراین بیایید نگاهی دقیق‌تر به مجموعه محصولات و ویژگی‌های جدید YouTube بیندازیم – نه به ترتیبی که معرفی شده‌اند یا به ترتیبی که در دسترس خواهند بود، بلکه به ترتیبی که کارآفرینان خلاق از آنها برای ساختن ویدیو استفاده می‌کنند. برای تماشا و ایجاد محتوایی که ارزش اشتراک گذاری داشته باشد.

از بینش های هوش مصنوعی الهام بگیرید

به گفته رید، «هوش مصنوعی می‌تواند ابزارهای مؤثرتری را در اختیار سازندگان قرار دهد تا به آنها کمک کند تا ایده‌های جدیدی پیدا کنند و به مخاطبان جدید دست یابند.»

این اصل پشت سه ابزار مبتنی بر هوش مصنوعی است:

  • اطلاعات هوش مصنوعی: سال آینده، استودیوی YouTube می‌تواند از هوش مصنوعی مولد برای ایجاد ایده‌های ویدیویی و پیش‌نویس طرح‌هایی استفاده کند تا به سازندگان ویدیو کمک کند تا درباره محتوای بعدی که ممکن است ایجاد کنند فکر کنند. رید در Made On YouTube امسال گفت: «اطلاعات آماری برای هر کانال و بر اساس آنچه مخاطبان قبلاً در YouTube تماشا می‌کنند شخصی‌سازی می‌شود. ما نسخه‌ای از ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی را در استودیوی YouTube با سازندگان آزمایش کردیم و بیش از 70 درصد از پاسخ‌دهندگان گفتند که این ابزار به آنها در توسعه و آزمایش ایده‌های ویدیویی کمک کرده است.
  • جستجوی کمکی در Creator Music: سال آینده، سازندگان می‌توانند با استفاده از جستجوی کمکی در موسیقی سازندگان، موسیقی متن فیلم خود را پیدا کنند. این به سازندگان اجازه می‌دهد تا توضیحاتی از محتوای خود وارد کنند و هوش مصنوعی موسیقی مناسب را با قیمت مناسب پیشنهاد می‌کند.
  • با صدای بلند: یکی از راه‌هایی که سازندگان می‌توانند مخاطبان خود را گسترش دهند، دوبله ، محتوای خود به زبان‌هایی غیر از زبان خودشان است. با این حال، تنها تعداد کمی از سازندگان منابع لازم برای دوبله حرفه ای محتوای خود را دارند. بنابراین، یوتیوب Aloud را که یک ابزار دوبله مبتنی بر هوش مصنوعی است، در پلتفرم ویدیو ادغام می‌کند تا به سازندگان کمک کند محتوای خود را به روی جهان باز کنند.
  A Comprehensive Guide for Beginners » Rank Math

ایجاد پس زمینه های تولید شده توسط هوش مصنوعی با صفحه نمایش رویایی

در Made On YouTube امسال، رید نیز اعلام کرد رویا اسکرینیک ویژگی آزمایشی جدید که به سازندگان اجازه می‌دهد تا پس‌زمینه‌های ویدیویی یا تصویری تولید شده توسط هوش مصنوعی را برای فیلم‌های کوتاه خود «به سادگی با تایپ یک ایده در یک درخواست» ایجاد کنند.

او اضافه کرد،

آیا تا به حال خواسته اید در فضا فیلم برداری کنید؟ پیاده روی در یک جنگل مسحور؟ آیا خواب دیدید که پاگ شما را به مدرسه می برد؟

با استفاده از Dream Screen، سازندگان می‌توانند تنظیمات جدید فوق‌العاده‌ای را برای شورت‌های خود ایجاد کنند که تنها با تصوراتشان محدود می‌شود.

YouTube آزمایش Dream Screen را در اواخر سال جاری با سازندگان منتخب قبل از عرضه گسترده این ویژگی در سال آینده آغاز خواهد کرد.

تولید ویدیو را با YouTube Create ساده کنید

سرانجام رید گفت:

ما می دانیم که فرآیند تولید ویدیو می تواند دشوار باشد و اغلب سازندگان جدید را از آپلود اولین ویدیوی خود باز می دارد.

برای ساده‌سازی این فرآیند و اجازه دادن به هر کسی برای ایجاد و اشتراک‌گذاری مستقیم ویدیوها در YouTube، ما یک برنامه تلفن همراه جدید به نام YouTube ایجاد کنید

این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که تولید ویدیوی فیلم‌های کوتاه یا ویدیوهای طولانی‌تر را ساده و آسان می‌کند، بنابراین سازندگان می‌توانند زمان و انرژی بیشتری را صرف ساختن ویدیوهایی کنند که ارزش تماشا و تولید محتوا دارند. محتوایی که ارزش اشتراک‌گذاری را داشته باشد.

YouTube Create انواع مختلفی از ابزارهای ویرایش ویدیو را ارائه می دهد، از جمله ویرایش و برش دقیق، شرح خودکار، و ویژگی های صداگذاری.

این برنامه همچنین دسترسی به کتابخانه‌ای از فیلترها، افکت‌ها، انتقال‌ها و موسیقی بدون حق امتیاز «با فناوری تطبیق ضربان» را فراهم می‌کند.

این باید به سازندگان اجازه دهد تا ویدیوی بعدی یوتیوب خود را بدون توسل به نرم افزارهای پیچیده ویرایش ویدیو تولید کنند. و آنها باید بتوانند همه این کارها را با تلفن همراه خود انجام دهند.

YouTube Create در حال حاضر در اندروید در بازارهای منتخب در نسخه بتا است و رایگان خواهد بود.

رید افزود:

سازندگان منبع فوق‌العاده‌ای از اطلاعات و بازخورد در طول ایجاد اولین نسخه YouTube Create بوده‌اند، و ما به کار با جامعه سازندگان ادامه می‌دهیم زیرا ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را در طول زمان اضافه می‌کنیم.»

ارزیابی نقشه راه محصول YouTube

بنابراین، آیا نقشه راه محصول یوتیوب به سازندگان با پیشینه‌ها و سطوح تجربه‌ی متنوع این امکان را می‌دهد که «مرزهای نوآوری سازنده را پیش ببرند»، همانطور که تیم YouTube در وبلاگ رسمی پلتفرم ویدیویی گفت؟

  نحوه تغییر عنوان سایت در وردپرس (5 روش آسان) » رتبه ریاضی

پاسخ صادقانه این است: باید منتظر بمانیم و ببینیم.

اما در اینجا چند معیار وجود دارد که به ما کمک می کند پیشرفت شرکت را اندازه گیری کنیم: طبق داده های آزمایشگاه Tubular، 759 میلیون ویدیو توسط 24.6 میلیون حساب در 365 روز گذشته در YouTube آپلود شده است.

و این ویدئوها در مجموع 23.6 تریلیون بازدید (با “t”) و 745 میلیارد (با “b”) تعامل (مانند لایک، نظرات و اشتراک‌گذاری) داشته‌اند.

اما، بر اساس تجربه و تخصصم، خیلی سخت شرط می بندم که همه این معیارها در یک سال آینده تحت الشعاع قرار خواهند گرفت.

چرا من اینقدر اعتماد به نفس دارم؟

شرط می بندم که توسعه دهندگان یوتیوب توانایی ها و مهارت های قابل توجه خود را از دست نداده اند.

و یوتیوب اکنون در بازاریابی ابزارهای مبتنی بر هوش مصنوعی جدید خود نسبت به محصولات و ویژگی های قبلی بسیار بهتر عمل می کند.

به عنوان مثال، من با تعجب متوجه شدم که یوتیوب برای مطبوعات بخش وبلاگ رسمی آن با آخرین اطلاعیه ها به روز شده است.

در گذشته، اعلان‌های مشابه اغلب در مرکز راهنمای YouTube دفن می‌شدند.

علاوه بر این، یوتیوب از اشتراک گذاری نظرات رید در پستی در وبلاگ رسمی خود فراتر رفت. اواخر هفته گذشته، پلت فرم ویدئو نیز آپلود شد عکس و خلاصه از رویداد Made On YouTube، از جمله «Made on YouTube Recap».

بنابراین، به نظر می رسد رقابت TikTok و Instagram باعث شده است تا یوتیوب بازی خود را در زمینه بازاریابی و توسعه محصول افزایش دهد.

و این خبر خوبی برای سازندگان و همچنین تبلیغ‌کنندگانی است که می‌خواهند در جایی که ویدیوها را تماشا می‌کنند و محتوا مصرف می‌کنند به مشتریان بالقوه دسترسی پیدا کنند.

سلب مسئولیت: همه آمارهای نامرتبط از یک سایت امن می آیند گزارش آزمایشگاه های لوله ای.

منابع بیشتر:


تصویر ویژه: Issaro Prakalung/Shutterstock

منبع: https://www.searchenginejournal.com/youtube-unveils-suite-of-ai-powered-tools-for-video-creators/496947/