هنوز نمی توانید پس از HCU بهبود پیدا کنید؟  ببینید گوگل چه می گوید
وبلاگ

هنوز نمی توانید پس از HCU بهبود پیدا کنید؟ ببینید گوگل چه می گوید

حدود پنج ماه از آخرین به‌روزرسانی محتوای مفید گوگل می‌گذرد. اما با وجود تمام تلاش‌هایشان، بسیاری از وب‌سایت‌ها هنوز بازیابی نشده‌اند. سوالی که در ذهن همه وجود دارد این است که چگونه می توان بر این رکود غلبه کرد و موقعیت های خود را در SERP به دست آورد.

در یکی از پاسخ های اخیر خود در ایکسدنی سالیوان بیشتر توضیح داد که چگونه طبقه بندی کننده محتوای مفید کار می کند.

در واقع، او ادعای زیر را که توسط گوگل درباره نحوه عملکرد سیستم محتوای مفید مطرح شده است، تکرار کرد: «الگوریتم است به طور دائم با مشاهده محتوای خود و دادن امتیاز به آن.

از سخنان دنی می توانیم دو چیز اصلی را استنتاج کنیم:

  • رتبه جستجوی شما می تواند در هر زمان بهبود یابد. این می تواند حتی قبل از به روز رسانی طبقه بندی بعدی رخ دهد.
  • نشان دادن تعهد خود به Google برای ایجاد محتوای با کیفیت ضروری است. برای مشاهده پیشرفت در موقعیت های رتبه بندی خود، محتوای با کیفیت بالا ایجاد کنید و آن را به روز کنید به طور منظم. اگر وب سایت شما در طول زمان از محتوای غیر ضروری خالی بماند، می توانید انتظار داشته باشید که دوباره به رسمیت شناخته شده گوگل را به دست آورید.
  خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 22 دسامبر 2023

SE Ranking ابزار قدرتمندی به نام Content Editor ارائه می دهد. شما می توانید از آن برای “تحقیر” محتوای خود استفاده کنید و شانس خود را برای رتبه بالاتر افزایش دهید. همچنین می‌تواند محتوای سرقت‌شده را شناسایی کند و بازخوردی در زمان واقعی درباره نحوه بهبود امتیاز بهینه‌سازی متن ارائه دهد. حتی می توانید از آن برای تجزیه و تحلیل و بهبود کیفیت متن از نظر دستور زبان، علائم نگارشی، نسبت کلید واژه و خوانایی استفاده کنید.

ویرایشگر محتواویرایشگر محتوا

منبع: https://seranking.com/blog/seo-news-recovery-after-hcu/