• وبلاگ

    چرا شرکت های بزرگ محتوای بد تولید می کنند؟

    مثل مرگ و مالیات است: اجتناب ناپذیر. هرچه یک کسب و کار بزرگتر شود، بازاریابی محتوای آن بدتر می شود. HubSpot به شما می آموزد که چگونه ایموجی شانه ای را تایپ کنید یا سهام بیت کوین بخرید. Salesforce مظنه های تجاری الهام بخش را به اشتراک می گذارد. GoDaddy…

  • وبلاگ

    5 مورد مورد علاقه من Ahrefs برای بازاریابان محتوا

    من از سال 2016 از Ahrefs استفاده می‌کنم. فکر می‌کردم یک کاربر قدرتمند هستم، اما از زمانی که به تیم پیوستم موارد استفاده بیشتری را کشف کردم که نمی‌توانم زندگی بدون آنها را تصور کنم. در اینجا پنج روش مورد علاقه من برای استفاده از Ahrefs برای بازاریابی محتوا آورده…

  • وبلاگ

    30 Metrics for Every Marketing Role

    Marketing is full of things that can be measured (known as metrics), but not all metrics make good key performance indicators. To choose the right KPIs: Tailor them to your role. Different marketing roles need different levels of detail in their KPIs. An SEO lead might care about monthly backlink growth,…

  • وبلاگ

    چگونه SEO ها وب را بهبود می بخشند

    سئوکاران به دلیل خراب ، وب مورد انتقاد قرار می گیرند، اما نقش مهمی در اکوسیستم جستجو دارند و اینترنت را برای همه بهتر می کنند. نقد را کنار بگذاریم. بازیگران بدی در سئو وجود دارند، افرادی که بدون توجه به هزینه های دیگران به دنبال استخراج پول از اینترنت…

  • وبلاگ

    8 راه برای ایجاد ایده های بی پایان پست وبلاگ

    خلاق بودن در صورت تقاضا سخت است و حتی سخت تر از آن پر ، یک تقویم محتوا با ایده های پست وبلاگ با کارایی بالا است. ایده پردازی محتوا فرآیند تولید ایده های داستانی است. یک فرآیند ایده‌پردازی قوی، طوفان فکری ده‌ها موضوع پست وبلاگ را آسان می‌کند، به…

  • وبلاگ

    نحوه ایجاد خلاصه محتوا (با 6 قالب)

    اگر می خواهید محتوای وبلاگ بیشتری منتشر کنید، باید خلاصه محتوای قوی ایجاد کنید. خلاصه‌های محتوا اسناد ساده‌ای هستند که به نویسنده می‌گویند… درباره چه چیزی بنویسد. آنها اطلاعات و زمینه مورد نیاز نویسندگان را برای درک هدف هر مقاله ارائه می دهند، اطمینان حاصل می کنند که تمام نکات…

  • وبلاگ

    Programmatic SEO, Explained for Beginners

    Programmatic SEO refers to the creation of keyword-targeted pages in an automatic (or near automatic) way. It provides a way for companies to create thousands of website pages targeted at thousands of keywords—without having to design, write, and publish pages manually. Companies like Zapier, Zillow, and G2 use programmatic SEO…

  • وبلاگ

    چگونه از بهینه سازی بیش از حد جستجو جلوگیری کنیم

    بهینه سازی جستجو به طور کلی چیز خوبی است. وقتی چیزی مفید ایجاد می‌کنید (مقاله، صفحه محصول، حتی یک ابزار رایگان)، به اطمینان حاصل می‌شود که مردم می‌توانند آن را از طریق جستجو پیدا کنند. اما آیا ما می توانیم بیش از حد پیش برویم؟ میتوانی بر-بهینه سازی؟ گوگل به…