وبلاگ

چگونه SEO ها وب را بهبود می بخشند

سئوکاران به دلیل خراب ، وب مورد انتقاد قرار می گیرند، اما نقش مهمی در اکوسیستم جستجو دارند و اینترنت را برای همه بهتر می کنند.

نقد را کنار بگذاریم. بازیگران بدی در سئو وجود دارند، افرادی که بدون توجه به هزینه های دیگران به دنبال استخراج پول از اینترنت هستند. هنوز هم کلاهبرداری ها و روغن مار، پوزورها و سرقت های ادبی وجود دارد. بسیاری از بخش‌های وب به شدت تجاری‌سازی شده‌اند و تبلیغات پولی و برندهای بزرگ جایگزین محتوای ارگانیک و تولید شده توسط کاربر شده‌اند.

اما در حالی که موقعیت‌هایی وجود دارد که سئوکاران اوضاع را بدتر کرده‌اند، تمرکز روی آنها نادیده‌گرفتن فیل عظیم‌الجثه در اتاق است: در مناطقی که واقعاً مهم هستند، وب بهترین چیزی است که تا به حال بوده است:

  • یافتن اطلاعات در اینترنت هرگز آسان نبوده است. محققان مجموعه‌ای چشمگیر از آموزش‌ها، حذف‌کننده‌ها و راهنمایی‌ها را در دست دارند که حاوی اطلاعات کلی دقیق و مفید است – و همیشه اینطور نبوده است.
  • بازیگران بد تأثیر کمتری بر تحقیقات دارند. تحقیقات کمتر از گذشته غرب وحشی است. موضوعات تقلبی سابق تحت نظارت بیشتر قرار دارند و مشکلات و نقص‌های تحقیقاتی که امروزه باید برطرف شوند (مانند برندهای بزرگ و محتوای عمومی که برجستگی بی‌رویه دریافت می‌کنند) کوچک‌تر و دردناک‌تر از مشکلات گذشته هستند.
  • افراد بیشتری از تحقیقات به نفع خود استفاده می کنند. محتوای آنلاین در دسترس ترین محتوایی است که تا به حال بوده است، و این است رشد یک کسب و کار محلی یا گسترش به بازارهای بین المللی از طریق تحقیق آسان تر از همیشه است.
تصویر: تجربه جستجوی روزانه گوگل بی ثبات است، اما تجربه طولانی مدت در حال افزایش است

سئوها نقش مهمی در این پیشرفت ها ایفا کرده اند، باعث ایجاد فشار و تشویق، ایجاد و گاهی اوقات شکستن می شوند. اینها کاربران قدرتمند گوگل هستند: کسانی که سیستم را تا حد محدودیت ها پیش می برند، اما با انجام این کار تغییرات لازم را برای بهتر ، جستجو برای همه تسریع می کنند.

بیایید ببینیم چگونه.

سئوها به افراد عادی کمک می کند تا از جستجو سود ببرند

سئوها واسطه های ضروری بین گوگل و سایر نقاط جهان هستند و به افراد غیر فنی کمک می کنند تا ترافیک موتورهای جستجو را بدست آورند و از آن بهره مند شوند.

حجم عظیمی از اطلاعات ارزشمند در سر افرادی که نمی دانند چگونه یک وب سایت بسازند یا یک پست وبلاگ را فهرست کنند، قفل شده است. یک نصاب فرش که در یک تجارت آجر و ملات کار می کند ممکن است چندین دهه تجربه حل مشکلات پرهزینه مربوط به کف های ناهموار یا مدیریت ضعیف رطوبت داشته باشد، اما نمی داند چگونه این اطلاعات را به صورت آنلاین به اشتراک بگذارد.

  How to Write a Conclusion That Drives Engagement

سئوها برای موضوعات مورد علاقه مردم و نوشتنی که برای مردم و ربات‌ها قابل دسترسی است، گام‌های کوچکی ارائه می‌دهند. آنها به حل مشکلات فنی کمک می کنند که از نمایش یک سایت در نتایج جستجو جلوگیری می کند یا به طور کامل مسدود می شود. آن‌ها فرصت‌هایی را برای کسب‌وکارها شناسایی می‌کنند تا به خاطر ایجاد محتوای با کیفیت، پاداش دریافت کنند.

این یک برد-برد است: کسب‌وکارها با ترافیک پاداش می‌گیرند، نیات پژوهشگران برآورده می‌شود و جهان برای دانش جدیدی که در آن وجود دارد کمی غنی‌تر می‌شود.

سئوکاران استانداردهای مفید را به وب سایت های واقعی تبدیل می کنند

سئوکارها کارهای زیادی را برای بهتر ، وب انجام می دهند و از باغ گوگل مراقبت می کنند تا از پیشرفت آن مطمئن شوند.

به‌عنوان مثال، استانداردها و دستورالعمل‌های بی‌شماری را در نظر بگیرید که برای تبدیل وب به مکانی در دسترس‌تر برای کاربران طراحی شده‌اند. پیاده سازی این استانداردها، که دستورالعمل های نظری را به بخش های واقعی و ملموس وب تبدیل می کند، اغلب به لطف تیم SEO اتفاق می افتد.

سئوهای فنی نقش مهمی در تضمین انطباق با دستورالعمل های دسترسی به محتوای وبمجموعه ای از اصول طراحی شده برای اطمینان از اینکه محتوای آنلاین برای کاربران «قابل درک، عملی، قابل درک و قوی» است. هر یک کاربر. تصحیح هر سئو با Core Web Vitals باعث ایجاد یک وب سریعتر و کارآمدتر می شود. تیم های محتوا محتوای Google را ترجمه می کنند دستورالعمل های محتوای مفید در کلمات و تصاویر مفید در یک صفحه

(به عنوان مثال: Aleyda Solis را ببینید تحلیلگر ابزار محتوا.)

اسکرین شات: GPT محتوای مفید از Aleyda Solisاسکرین شات: GPT محتوای مفید از Aleyda Solis

همپوشانی زیادی بین «چیزهایی که به کاربران کمک می‌کنند» و «چیزهایی که عملکرد جستجو را بهبود می‌بخشند» وجود دارد. حتی اگر دلیل این تغییرات به سادگی ایجاد ترافیک بیشتر باشد، یک وب سایت بهینه شده، به طور کلی، برای انسان های واقعی که سعی در تعامل با آن دارند نیز عالی است.

تست فشار سئو سیستم های گوگل

بزرگترین انتقاد به سئوکاران این است که چیزها را خراب می کنند. و آنها این کار را انجام می دهند! اما این پارگی به عنوان نوعی تست فشار عمل می کند که سیستم را به طور کلی تقویت می کند.

  استراتژی های پیشرفته Google Performance Max

سوء استفاده از spintax و پر ، کلمات کلیدی، گوگل را مجبور کرده است تا محتوای صفحه را بهتر درک کند. امروزه، این شکاف بسته شده است، اما مهمتر از آن، گوگل محتوای یک صفحه و رابطه آن را با یک وب سایت به طور کلی بهتر درک می کند.

هک هایی مانند پنهان ، کلمات کلیدی با متن سفید در پس زمینه سفید (یا انتقال آنها به خارج از مرزهای قابل مشاهده صفحه) گوگل را مجبور کرده است تا درک خود را از سبک صفحه و CSS و همچنین نحوه تعامل اطلاعات روی صفحه با محیط گسترش دهد. که حاوی آن است.

حتی سیل فعلی محتوای AI سرقت ادبی مرزی نیز بدون مزایای آن نیست: به وضوح Google را تشویق می‌کند تا به دستاوردهای اطلاعاتی بهتر پاداش دهد و ناشران با اعتبار EEAT قوی را در اولویت قرار دهد. این بهبودها نسخه فردای جستجو را بسیار بهتر خواهد کرد.

این فقط مربوط به اصلاح گوگل نیست که سئوکاران شکسته اند: این تغییرات معمولاً مزایای ماندگاری را ایجاد می کند که فراتر از هر تاکتیک ساده هرزنامه است و جستجو را برای همه کاربرانش بهبود می بخشد.

تصویر: چگونه حل مسئله منجر به مشکلات کوچکتر آینده و تجربه جستجوی بهبود یافته می شودتصویر: چگونه حل مسئله منجر به مشکلات کوچکتر آینده و تجربه جستجوی بهبود یافته می شود

این بدان معنا نیست که سئو کلاه سیاه مطلوب است. بهتر است این بهبودها را بدون اینکه در طول مسیر متحمل درد شوید انجام دهید. اما جستجو بسیار بزرگ و پیچیده است و گوگل انگیزه کمی برای خرج ، فعالانه پول برای رفع مشکلات و ایرادات ندارد.

اگر نتوانیم همه مشکلات را قبل از ایجاد درد حل کنیم، باید قدردان یک مکانیسم اصلاحی باشیم که از تکرار چنین مشکلاتی و همچنین سوء استفاده های شدیدتر در آینده جلوگیری می کند. سئوکاران سیستم را شکسته و با انجام این کار، شکست های آینده را بسیار کمتر می کنند.

SEO ها تیم تضمین کیفیت اینترنت هستند

برخی از سئوکارها از حفره هایی که کشف می کنند استفاده می کنند، اما بسیاری از آنها این کار را نمی کنند. آنها انتخاب می کنند که این مسائل را در فضاهای عمومی مطرح کنند، بحث را تشویق کنند و به دنبال راه حل باشند و به عنوان یک تیم تضمین کیفیت توسط نماینده عمل کنند.

در بخش کوچکی از طیف، سئوکاران اغلب اشکالات سیستم های گوگل را گزارش می کنند، مانند یک خطای اخیر گزارش های کنسول جستجو به طور مستقل توسط سه نفر گزارش شده است، یا تام آنتونی در حال ابتلا به یک نظارت در پایگاه داده اقدامات دستی گوگل. در حالی که این نوع مشکلات همیشه بر تجربه کاربر عادی از Google تأثیر نمی‌گذارند، اما به کارکرد سیستم‌های جستجو همانطور که در نظر گرفته شده است کمک می‌کنند.

  ابزارهای وب مستر بینگ برای حذف ویژگی Disavow Links

همانطور که AJ Kohn در مورد آن می نویسد، در انتهای دیگر مقیاس، این بازخورد می تواند به کیفیت کلی تجربه جستجو گسترش یابد. تمایل گوگل به پاداش دادن به برندهای بزرگ نسبت به برندهای کوچکیا لیلی ری خواستار افزایش جزئی است محتوای هرزنامه در Google Discover.

سئوکاران پرشورترین کاربران گوگل هستند. آنها در مقیاسی بسیار بزرگتر از کاربر معمولی با آن تعامل دارند و می توانند روندها و تغییرات را در سطح ماکروسکوپی شناسایی کنند. در نتیجه، آنها معمولا اولین کسانی هستند که مشکلات را کشف می کنند، اما همچنین کسانی هستند که گوگل را با بالاترین استانداردها نگه می دارند. آنها بخش مهمی از حلقه بازخورد هستند که به بهبودها کمک می کند.

سئوها به عنوان یک چک و تعادل عمل می کنند

در نهایت، سئوکاران به عنوان یک کنترل و تعادل عمل می‌کنند و شواهد مستقیمی از نحوه عملکرد سیستم‌های جستجو جمع‌آوری می‌کنند و به ما این امکان را می‌دهند که بین توصیه‌های مفید، روغن مار و غوغای روابط عمومی گوگل تفاوت قائل شویم.

گوگل توصیه های مفید زیادی را به اشتراک می گذارد، اما مهم است که محدودیت های توصیه های آنها را بشناسید. این یک تجارت انتفاعی است، و تحقیق برای کار به شفافیت نیاز دارد: اگر همه بفهمند که چگونه کار می کند، همه اهمیت می دهند و کار را متوقف می کنند. علاوه بر نصیحت های خوب، مقدار زیادی از قلم انداختن و هدایت نادرست نیز وجود دارد.

جستجوی گوگل نقشی حیاتی در کنترل جریان اطلاعات در وب دارد: برای ما بسیار مهم است که مکانیسم‌ها، سوگیری‌ها و نواقص آن را ناشناخته رها کنیم. ما به افرادی نیاز داریم که بتوانند سیستم‌ها را به اندازه کافی بازجویی کنند تا واقعیت را از داستان جدا کنند و بفهمند که چگونه قطعات با هم هماهنگ می‌شوند.

ما به افرادی مانند Mic King و مقاله فوق العاده مفصل او در مورد نیاز داریم SGE و RAG; بریتنی مولر و او ابهام زدایی از LLM ها; مرحوم بیل اسلاوکی تجزیه و تحلیل ثبت اختراع بی عیب و نقص; یا تلاش های پاتریک استاکس برای بازسازی جستجو چگونه کار می کند.

اسکرین شات از ارائه پاتریک استاکس، چگونه جستجو کار می کنداسکرین شات از ارائه پاتریک استاکس، چگونه جستجو کار می کند

افکار نهایی

وب مشکل دارد. ما می توانیم و باید از جستجوی گوگل انتظار بیشتری داشته باشیم. اما مشکلاتی که امروز باید حل کنیم، بسیار جدی تر و دردناک تر از مشکلاتی هستند که در گذشته مجبور به حل آنها بودیم. و افرادی که بالاترین توقعات را دارند و بیشترین تلاش را برای شکل دادن به آینده مثبت خواهند کرد، سئوکار هستند.

به سئوکاران: علت (و راه حل) همه مشکلات وب.

منبع: https://ahrefs.com/blog/how-seos-make-the-web-better/