وبلاگ

راهنمای کامل برای تبدیل شدن به یک رهبر فکری معتبر

فرآیندهای خود را ارائه دهید: اگر فرآیند خاصی را ساده کرده اید، آن را به اشتراک بگذارید. این ممکن است راه حلی باشد که شخص دیگری به دنبال آن است.

به روندها و اخبار دسترسی داشته باشید: اگر موضوع داغ یا گرایشی در حال ظهور وجود دارد، دیدگاه منحصر به فرد خود را ارائه دهید.

بینش صنعت را به اشتراک بگذارید: من در یک وبینار یا پادکست شرکت کردم که اطلاعات ارزشمندی را ارائه می کرد. نکات اصلی و نحوه استفاده از آنها را خلاصه کنید.

موفقیت های خود را به اشتراک بگذارید: در مورد استراتژی هایی بنویسید که برای شما فوق العاده خوب عمل کرده اند. مخاطبان شما از توصیه های اثبات شده قدردانی خواهند کرد. مثلا، من روند را به اشتراک گذاشتم من به یک مشتری سابق کمک می کردم تا برای یک کلمه کلیدی با بیش از 2.2 میلیون جستجو ماهانه رتبه بندی کند.

زیر سوال بردن استراتژی های منسوخ شده: اگر می‌بینید استراتژی‌ای تمام می‌شود، بر اساس تجربه و داده‌های خود، گزینه‌های جایگزین را پیشنهاد دهید.

5. ایجاد کانال های ارتباطی (چگونه)

هنگامی که می دانید مخاطبان شما چه کسانی هستند و می خواهند چه چیزی بشنوند، قدم بعدی این است که بفهمید چگونه به آنها دسترسی پیدا کنید. در اینجا به این صورت است:

پلتفرم های مناسب را انتخاب کنید: لازم نیست در هر پلتفرم رسانه اجتماعی حضور داشته باشید. دو پلتفرم را انتخاب کنید که مخاطبان شما با آنها ارتباط برقرار می کنند و برای آن پلتفرم محتوا ایجاد کنید. به عنوان مثال، من در LinkedIn و X فعال هستم زیرا مخاطبان هدف من (SEO، B2B SaaS و بازاریابان) در این پلتفرم ها فعال هستند.

  الگوریتم رتبه بندی جستجوی محلی گوگل سیگنال "باز" ​​را تقویت می کند

استفاده مجدد از محتوا: خود را به یک نوع محتوا محدود نکنید. در نظر بگیرید که محتوای خود را در Quora، Reddit یا حتی در وبینارها و پادکست ها تغییر دهید. این کار دسترسی شما را افزایش می دهد و پیام شما را تقویت می کند.

مخاطبان خود را دنبال کنید: به جایی بروید که مخاطبان شما می روند. اگر آنها در X فعال هستند، اینجاست که باید پست کنید. اگر آنها اغلب در وبینارهای صنعتی شرکت می کنند، در نظر داشته باشید که در آن وبینارها مهمان شوید.

محتوای روزانه یا عمیق: تعادل کلیدی است. از رسانه های اجتماعی برای نکات و اطلاعات روزانه استفاده کنید و وبلاگ خود را برای راهنماها و مقالات جامع تر رزرو کنید.

شبکه با اینفلوئنسرها: مخاطبان شما احتمالاً از دیگر متخصصان این حوزه پیروی می کنند. تعامل با این اینفلوئنسرها محتوای شما را در مقابل مخاطبان همفکر قرار می دهد. من سعی می کنم روزی 30 دقیقه تا یک ساعت را صرف تعامل با محتوای X و LinkedIn کنم. این بهترین راه برای ایجاد یک رابطه است تا هنگام ارسال یک پیام خصوصی کاملاً غریبه نباشید.

6. رهبری فکری را به عنوان بخشی از تلاش های بازاریابی محتوا در نظر بگیرید

مانند سایر تلاش های محتوایی، رهبری فکری در خلاء وجود ندارد. هنگامی که در یک استراتژی بازاریابی محتوای منسجم ادغام شود، رشد می کند. با همسو ، اختیارات فردی با برند خود، اعتبار هر دو را تقویت می کنید.

محتوای ممتاز آن را برای موارد زیر در نظر بگیرید:

  • نسبت به برند خود آگاهی ایجاد کنید

  • مشکلاتی را که حل می کنید برجسته کنید

  • با ایجاد کارشناسانی در داخل شرکت که راه حل ارائه می کنند، تخصص خود را نشان دهید

  10 نکته برتر از جمعه های تخته سفید در سال 2023

سفر کاربر را در نظر بگیرید. یک فرد از طریق یک پست رسانه اجتماعی، پادکست یا پست وبلاگ به اوج می رسد. آنها که مجذوب شده اند، می خواهند درباره شما بیشتر بدانند و نام شما را در گوگل یا شبکه های اجتماعی جستجو کنند. اگر آنچه را که می بینند دوست داشته باشند، ممکن است از وب سایت شما بازدید کنند، و اگر اطلاعات با نیازهای آنها مطابقت داشته باشد، از خوانندگان منفعل به مشتریان بالقوه فعال در خط لوله فروش شما تبدیل می شوند.

منبع: https://moz.com/blog/thought-leadership