وبلاگ

الگوریتم رتبه بندی جستجوی محلی گوگل سیگنال “باز” ​​را تقویت می کند

الگوریتم رتبه‌بندی جستجوی محلی گوگل اخیراً به‌روزرسانی شده است تا سیگنال «باز» خود را برای جستجوهای غیرمرتبط با ناوبری تقویت کند. دنی سالیوان، رئیس پیوندهای جستجو در گوگل، گفت: “ما مدت هاست که از “باز بودن” به عنوان بخشی از سیستم های رتبه بندی محلی خود استفاده می کنیم و اخیراً به سیگنال قوی تری برای جستجوهای غیر پیوندی تبدیل شده است. ناوبری.

چه چیزی تغییر کرد. اوایل این ماه یک گزارش نشان داد که گوگل کسب و کارهای باز را بیشتر از مشاغل بسته در رتبه بندی جستجوی محلی خود رتبه بندی می کند. جوی هاوکینز در گزارش خود نوشت: «از نوامبر 2023، به نظر می رسد که گوگل در حال بررسی است که آیا یک کسب و کار در حال حاضر به عنوان یک عامل رتبه بندی برای رتبه بندی بسته های محلی باز است یا خیر.

گوگل تایید کرد چند هفته بعد، دنی سالیوان از گوگل آن را تایید کرد. گفتنما مدت‌هاست که از اصطلاح باز بودن به عنوان بخشی از سیستم‌های رتبه‌بندی محلی خود استفاده می‌کنیم و اخیراً به سیگنال قوی‌تری برای جستجوهای غیرمرور تبدیل شده است.»

پرس و جوهای ناوبری جستارهای غیرمرور عبارت هستند از پرس و جوهایی که در آنها انواع خدمات را در مقابل برندهای خاص جستجو می کنید. بنابراین، یک جستجوی غیر ناوبری برای جستجوی یک داروخانه است، در حالی که یک پرس و جو ناوبری برای جستجوی CVS است.

ساعات کاری خود را تغییر ندهید. در این گزارش آمده است: “اگر شما یک تجارت 24 ساعته هستید، این کار برای شما در عصرها مفید خواهد بود، زمانی که رقبای شما ناپدید می شوند اما شما هنوز رتبه می گیرید. »

  How to Outsource Content Writing: Comprehensive Guide

اما سالیوان گفت: “چند راه وجود دارد که می تواند تغییر کند، زیرا ما به ارزیابی مفید بودن آن ادامه می دهیم.” وی افزود: «با توجه به اینکه سیگنال رتبه‌بندی همچنان می‌تواند تنظیم شود، به شرکت‌ها توصیه نمی‌کنم این کار را انجام دهند. »

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر متوجه تغییراتی در فهرست‌های نمایه کسب‌وکار Google خود شدید، ممکن است به همین دلیل باشد. همچنین مهم است که مطمئن شوید ساعات کاری شما منعکس کننده ساعات کاری واقعی شما است، زیرا اگر به ساعات کاری خود برسید، هرگز نمی دانید که ممکن است در آینده با نوعی جریمه مواجه شوید.

به طور خلاصه، گوگل اکنون مشاغل بیشتری را در زمان جستجو باز نشان می دهد. آیا این برای محققین خوب است یا بد؟ این یک موضوع بحث است و احتمالاً بسیار وابسته به پرس و جو است.

منبع: https://searchengineland.com/google-local-search-ranking-algorithm-strengthens-openness-signal-435834