وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 29 نوامبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

به‌روزرسانی اصلی نوامبر ۲۰۲۳ گوگل بالاخره به پایان رسید و قدیمی‌ترین به‌روزرسانی هسته‌ای است. گوگل داده های سازمانی جدید را با گزارش های جدید اضافه کرد. مایکروسافت GPT-4 Turbo را به Copilot و Bing Chat اضافه می کند. Google Ads هدف قرار دادن/شخصی سازی تبلیغات برای صنعت مالی مصرف کننده در ایالات متحده و کانادا را ممنوع می کند. گوگل قلب و سایر واکنش های احساسی به عکس ها را در نتایج محلی آزمایش می کند.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • انتشار به‌روزرسانی اصلی Google نوامبر 2023 کامل شد
    پس از کمتر از 26 روز، بالاخره به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2023 گوگل کامل شد. عرضه تقریباً دو هفته بیشتر از میانگین به‌روزرسانی پایه طول کشید و در روزهای خرید عظیم جمعه سیاه و دوشنبه سایبری منتشر شد، همچنین با به‌روزرسانی بررسی نوامبر 2023 همپوشانی داشت. بنابراین کار بزرگی بود.

  • Google داده های سازمانی ساختاریافته را با پشتیبانی بیشتر برای جزئیات کسب و کار اضافه می کند
    گوگل یک بار دیگر داده های ساختاریافته جدیدی را با نام داده های ساختاری سازمان راه اندازی کرده است. این داده‌های سازمانی جدید، آرم قدیمی شرکت شما و داده‌های ساختار یافته URL را ادغام کرده است، اما فیلدهای جدیدی مانند نام، آدرس، اطلاعات تماس و شناسه‌های مختلف شرکت را نیز اضافه می‌کند.
  • Google Ads اجازه تبلیغات شخصی سازی شده برای اعتبار مصرف کننده را در فوریه 2024 نمی دهد
    Google یک به‌روزرسانی جدید خط‌مشی Google Ads منتشر کرده است که بیان می‌کند از 28 فوریه 2023 اجازه شخصی‌سازی تبلیغات برای اعتبار مصرف‌کننده در ایالات متحده و کانادا را نخواهد داد. Google گفت که شما مجاز نیستید مخاطبان را بر اساس جنسیت، سن، هدف قرار دهید. وضعیت والدین، وضعیت تاهل یا کد پستی.

  • GPT-4 Turbo به Microsoft Copilot / Bing Chat می آید
    مایکروسافت GPT-4 Turbo را به Copilot که قبلا با نام بینگ چت شناخته می شد، می آورد. مشخص نیست که مایکروسافت چه زمانی مدل های هوش مصنوعی خود را از GPT-4 به GPT-4 Turbo به روز می کند، اما می دانیم که در حال انجام است.

  • نتایج Google Local Photos با واکنش‌های قلبی و سایر موارد
    به نظر می رسد گوگل با اجازه دادن به جستجوگران برای “قلب” یک عکس در نتایج جستجوی محلی، آزمایش می کند. این ممکن است راهی برای Google باشد تا بداند آیا تصاویر آپلود شده در لیست هتل برای جستجوگران مفید است یا خیر و شاید به جستجوگران کمک کند تا با نتایج جستجوی محلی Google تعامل بیشتری داشته باشند.

  • اتاق پین نقشه گوگل شیکاگو با سقف لانه زنبوری
    اینجا یک اتاق جالب در دفتر گوگل در شیکاگو است. می‌توانید نقاشی خط را روی دیوار ببینید که از پین‌های مخصوص Google Map تشکیل شده است. علاوه بر این، سقف شبیه نوعی لانه زنبوری است.
  TikTok هشتگ ها را در Creative Center محدود می کند

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-11-29-2023-36473.html