وبلاگ

آیا محتوای شما باید در سطح جهانی مرتبط باشد؟ • Yoast

“جایگاه خود را پیدا کنید!” توصیه محبوب برای افرادی است که صاحب یا می خواهند کسب و کاری راه اندازی کنند. شما باید مخاطب خود را پیدا کنید. هر چه خاص تر، بهتر! اما آیا این حقیقت دارد؟ آیا باید فقط با همان گروهی از افراد صحبت کنید یا اینکه دسترسی جهانی به محتوای شما فایده ای دارد؟

محتوای مرتبط جهانی چیست؟

ایجاد محتوای جهانی به این معنی است که همه می توانند آن را درک کنند. فرقی نمی کند کجا زندگی می کنند و چه کسی هستند. صفحه اصلی وب سایت شما مثال خوبی است، زیرا قصد دارد به همه کسانی که از سایت شما بازدید می کنند بگوید شما چه نوع کسب و کاری هستید. در نتیجه، محتوای کلی به طور کلی به زبان انگلیسی نوشته شده است.

مزیت سئو محتوای جهانی بدیهی است که دسترسی بیشتر است. اکثر مردم از کلمات کلیدی انگلیسی استفاده می کنند، بنابراین اگر برای آنها بهینه سازی کنید، می توانید به افراد بیشتری دسترسی پیدا کنید. سپس، اگر محتوای شما خوب باشد و مردم آنچه را که به دنبال آن هستند پیدا کنند، رتبه شما نیز بهبود خواهد یافت.

یادداشتی در مورد محتوای محلی

نقطه مقابل محتوای جهانی، محتوای محلی است. این نوع محتوا بیشتر تخصصی است. مخاطب خاصی را هدف قرار داده است، به این معنی که می تواند به هر زبانی باشد. کسب و کارهای محلی نمونه خوبی از کسب و کارهایی هستند که تقریباً منحصراً از محتوای محلی بهره می برند و از آن استفاده می کنند. به عنوان مثال، آرایشگاه های محلی و رستوران ایتالیایی در چند بلوک.

  نحوه اضافه ، ابزارک در وردپرس » رتبه ریاضی

این مشاغل محلی احتمالاً بیشترین سود را از محتوای محلی می برند. برای آنها منطقی نیست که محتوای جهانی زیادی (در صورت وجود) ایجاد کنند، و این کاملاً خوب است. اگر در گوگل سرچ کنید دونات نایمگن، برای داشتن محتوای کلی نیازی به دونات ندارید. شما فقط به آن دونات شیرین و شیرین نیاز دارید.

مردم انتظار محتوای شخصی سازی شده را دارند

… این چیزی است که می توانید بگویید تا استدلال کنید که محتوا نباید در سطح جهانی قابل دسترسی باشد. و حق با شماست. اما شخصی سازی به این معنا نیست که “فقط هلندی ها از سئو برای بهینه سازی سایت خود استفاده می کنند”. هیچ محدودیت جنسیتی یا نژادی در بهینه سازی سئو وجود ندارد. تنها شرط: یک وب سایت و تمایل به رتبه خوب در موتورهای جستجو.

چه می شد اگر Yoast فقط برای هلندی ها بود؟ ما افراد زیادی را که از محصول ما منتفع می شوند بیگانه خواهیم کرد. و این مایه شرمساری است! از آنجایی که شعار ما این است سئو برای همه، وب سایت ما به زبان انگلیسی است، افزونه ما به بسیاری از زبان ها ترجمه شده است و تجزیه و تحلیل های ما به بیش از 20 زبان کار می کنند! همچنین به همین دلیل است که ما از افراد با هر جنسیت و رنگ در تصاویر خود استفاده می کنیم. و البته ما درآمد زیادی را از دست خواهیم داد.

همیشه استثنا وجود دارد

البته، شرکت هایی هستند که به طور خاص به گروه خاصی از افراد خدمات ارائه می دهند. با این حال، ممکن است تعجب کنید که واقعاً محصول شما را می‌خرد، از خدمات شما استفاده می‌کند یا پست‌های وبلاگ شما را می‌خواند. به عنوان مثال، محصولات مراقبت از پوست که با آکنه مبارزه می کنند، معمولاً برای زنان، به ویژه زنان سفید پوست هدف قرار می گیرند، اما بسیاری از مردان و افراد غیر باینری نیز از آنها استفاده می کنند.

  بهترین نکات سئو برای سال 2024 - جمعه تخته سفید

تصور کنید واقعاً این گروه ها را در محصولات و محتوای خود معرفی کرده اید. احتمالا بیشتر می فروشید! زیرا وقتی مردم احساس می کنند دیده می شوند و با آنها صحبت می شود، احتمال خرید آنها بیشتر است. بنابراین اگر فکر می کنید که کسب و کار شما فقط به یک مشتری خاص پاسخ می دهد، احتمالاً یک نفر را فراموش کرده اید.

با محبوبیت شدید رسانه های اجتماعی، ما همچنین باید از خود بپرسیم که آیا حتی می توان فقط یک نوع مشتری را مورد خطاب قرار داد؟ البته زبان نقش دارد. اما حتی پس از آن، دیگر سیاه و سفید نیست. مردم سفر می کنند، به کشورهای دیگر نقل مکان می کنند، زبان های جدید یاد می گیرند. محتوای شما احتمالاً بیشتر از آنچه فکر می کنید به دست مردم می رسد. پس چرا با آنها هم صحبت نمی کنید؟

یک اندازه برای همه مناسب نیست

با این حال، شما نباید فقط محتوای مرتبط جهانی ایجاد کنید اولاً به این دلیل که وجود ندارد. هیچ دو نفری شبیه هم نیستند، بنابراین در حالی که ممکن است تلاش کنید تا جایی که ممکن است در سطح جهانی در دسترس باشید، هرگز آن را پیدا نخواهید کرد. نهایییک قطعه محتوای مرتبط جهانی

افراد از فرهنگ ها و پیشینه های مختلف با کلمات و تصاویر خاص ارتباط متفاوتی دارند. یک مثال معروف رنگ سفید است که در فرهنگ غربی با تمیزی و خلوص همراه است. اما در برخی از کشورهای آسیایی رنگ عزا است. و موارد دیگری از این دست وجود دارد.

  نوشتن موبایل • Yoast

به یک برند بی چهره تبدیل نشوید

همچنین نمی توان دلیل دیگر خلقت را نادیده گرفت فقط محتوای مرتبط در سطح جهانی ایده بدی است: محتوای بسیار بی مزه ایجاد می کند. اگر می‌خواهید همه را راضی نگه دارید (مخصوصاً در محتوای نوشتاری)، نمی‌توانید به بافت فرهنگی تکیه کنید. و باید از خود بپرسید که آیا این امکان وجود دارد که شما نیز در یک فرهنگ مشارکت داشته باشید و رشد کرده باشید، بنابراین زمینه فرهنگی شما رنگی خواهد شد. همه تو بساز.

محتوای مرتبط جهانی نیز نمی‌تواند معاصر باشد، زیرا ارجاع دادن به رویدادی در ایالات متحده، برای مثال، لزوماً مربوط به افرادی نیست که در سایر نقاط جهان زندگی می‌کنند.

به عبارت دیگر: محتوای بی مزه باعث نمی شود که کسب و کار شما از بقیه متمایز شود. اگر تمام محتوایی که ایجاد می‌کنید محتوای مرتبط با سطح جهانی باشد، در آن صورت توسط برندهایی با شخصیت بیشتر غرق خواهید شد.

یک رسانه شاد

مانند بسیاری از چیزهای زندگی، همه چیز در مورد تعادل است. ایجاد محتوا فقط برای مشتری ایده آل شما ممکن است اما احمقانه است، زیرا محتوای شما به احتمال زیاد توسط افراد دیگر دیده و استفاده خواهد شد. افرادی که می توانند از کسب و کار شما سود ببرند یا به آن علاقه مند هستند. آیا قرار است آنها را نادیده بگیرید؟ یا آیا حاضرید در جامعه جهانی که در آن زندگی می کنیم شرکت کنید؟

بیشتر بخوانید: آینده وبلاگ نویسی در دنیایی با وسواس ویدئویی »

منبع: https://yoast.com/should-your-content-be-globally-relatable/