وبلاگ

اکنون در Yoast SEO 21.0 موجود است • Yoast

با کار دستی ایجاد عناوین و توضیحات متا سئو پسند خداحافظی کنید! ما هیجان‌زده‌ایم که یک پیشرفت مبتنی بر هوش مصنوعی را در Yoast SEO 21.0 معرفی کنیم که روش بهینه‌سازی محتوای شما را تغییر می‌دهد. ما از قدرت هوش مصنوعی مولد استفاده کرده ایم تا ایجاد عناوین و توضیحات متا را تنها با یک کلیک برای شما آسان کنیم. در آخرین نسخه ما غوطه ور شوید و مزایای بهینه سازی یکپارچه SEO را کشف کنید، که به شما زمان بیشتری برای ایجاد محتوای با کیفیت می دهد و زمان کمتری را برای نگرانی در مورد جزئیات سئو می دهد.

سئوی ساده شده

ما این به‌روزرسانی Yoast SEO را طراحی کردیم تا زحمت تلاش‌های بهینه‌سازی سئوی شما را از بین ببریم. همه ما می دانیم که ایجاد عناوین و توضیحات مناسب سئو می تواند پیچیده باشد، اغلب وقت گیر است و نیاز به درک بهترین شیوه های سئو دارد. بیشتر نه. با آخرین نسخه Yoast SEO Premium، پتانسیل هوش مصنوعی را آزاد کنید. اکنون می توانید عناوین و توضیحات متا را تنها با یک کلیک ایجاد کنید!

اکنون در نسخه بتا در Yoast SEO Premium موجود است

عملکرد جدید هوش مصنوعی اکنون به عنوان یک در دسترس است بتا در Yoast SEO Premium. همانطور که API را اصلاح می کنیم، ممکن است پیام های سیستمی را در این مرحله بتا ببینید. اینها مسائل اصلی نیستند و قطعاً تقصیر شما نیست. اگر پیغامی ظاهر شد، فقط دوباره امتحان کنید! آن را به عنوان یک نگاه پشت صحنه در نظر بگیرید، مانند اینکه شاهد باشید یک سرآشپز در آشپزخانه رستوران در حال کامل ، غذای شماست. همه اینها بخشی از فرآیندی است که طی آن محصول را اصلاح و بهینه می کنیم. می توانید ویژگی AI را در تنظیمات Yoast SEO فعال کنید.

ما دائماً برای بهبود ویژگی‌های هوش مصنوعی خود کار می‌کنیم و اینجاست که به نظرات شما نیاز داریم. ما برای بازخورد و ایده های شما ارزش قائل هستیم تا اطمینان حاصل کنیم که محصولات ما هر بار به شما خدمات بهتری ارائه می دهند. ما درک می کنیم که جهان چقدر سریع در حال تغییر است، به خصوص در زمینه هایی مانند LLM و هوش مصنوعی مولد. بنابراین ما آماده هستیم تا تنظیمات و تغییرات زیادی را برای حفظ سرعت و حفظ کیفیت بالا انجام دهیم. با هم، بیایید این فصل جدید هیجان انگیز را کشف کنیم!

  Google Search، Chrome و Ad Execs قصد دارند درآمد تبلیغات را افزایش دهند

ارائه شده توسط هوش مصنوعی Generative

ویژگی جدید در Yoast SEO 21.0 از هوش مصنوعی مولد پیشرفته برای ایجاد عناوین جذاب، خلاقانه و سئو دوستانه و توضیحات متا استفاده می کند. هوش مصنوعی ما با استفاده از مدل‌های زبان بزرگ، الگوریتم‌های یادگیری ماشین و با استفاده از مقادیر زیادی داده، محتوای شما را برای ارائه پیشنهادات بهینه درک می‌کند.

ایجاد عناوین سئو و توضیحات متا اکنون با Yoast SEO Premium آسان است

چرا از هوش مصنوعی برای سئو استفاده کنیم؟

سئو شامل تکنیک ها و استراتژی هایی برای رتبه بندی سایت شما در نتایج جستجو است. یکی از آنها داشتن عناوین خوب و جذاب و توضیحات متا مرتبط است که هم برای خوانندگان و هم برای موتورهای جستجو جذاب است.

اما چالش ها واقعی هستند. ایجاد دستی این قطعات محتوا می تواند خسته کننده و وقت گیر باشد و ممکن است به درک پیشرفته ای از SEO نیاز داشته باشد. این جایی است که ویژگی جدید ما وارد می شود.

در اینجا آمده است که چگونه هوش مصنوعی Yoast SEO Premium برای شما مفید است

  • صرفه جویی در زمان: وقتی تولید عناوین و توضیحات متا را خودکار می‌کنید، می‌توانید بیشتر روی ایجاد محتوای با کیفیت تمرکز کنید.
  • خلاقیت را بهبود می بخشد: به ایجاد عناوین و توضیحات خلاق و جذاب کمک می کند و اطمینان می دهد که آنها توجه خواننده را در نتایج جستجو جلب می کنند.
  • CTR بهبود یافته: استفاده از هوش مصنوعی برای تلاش‌های سئو می‌تواند استراتژی بهینه‌سازی محتوای شما را متحول کند و تعداد افرادی که روی سایت شما کلیک می‌کنند را افزایش دهد.
  • گردش کار یکپارچه: با ادغام وظایف مختلف – در این مورد، ایجاد محتوا و بهینه سازی SEO – در یک گردش کار یکپارچه، در زمان صرفه جویی می کنید، پیچیدگی را کاهش می دهید و بهره وری را افزایش می دهید. همچنین تضمین می کند که تمام کارهای شما در راستای یک هدف واحد است و در نتیجه اثربخشی تلاش های شما را افزایش می دهد.

اجازه دهید شما را از طریق این ویژگی راهنمایی کنیم تا نشان دهیم این ویژگی جدید چگونه به شما در سئو کمک می کند.

چگونه کار می کند؟

عملکرد هوش مصنوعی Yoast SEO 21.0 برای تمام محتوای شما کار می کند. در اینجا به این صورت است:

  • برای شروع: قابلیت AI را در تنظیمات Yoast SEO فعال کنید. دکمه «استفاده از هوش مصنوعی» را پیدا کنید. آن را در پیش‌نمایش Google در نوار کناری Yoast SEO Premium یا با اسکرول ، به پایین پست خود پیدا خواهید کرد. هنگامی که محتوای شما آماده شد، روی این دکمه کلیک کنید و عملکرد هوش مصنوعی ما ظاهر می شود.
  • رضایت واحد: ویژگی‌های هوش مصنوعی Yoast SEO را با خدمات خارجی تقویت کردیم. برای استفاده از آنها به رضایت شما نیاز داریم. لطفاً به یاد داشته باشید که پس از رضایت شما برای استفاده از عملکرد هوش مصنوعی، داده های شما را منتقل می کنیم.
  • هوش مصنوعی در محل کار: از آن بخواهید عنوان یا توضیحات متا را ایجاد کند. الگوریتم های پیشرفته ما پس از کلیک روی دکمه، محتوای شما را تجزیه و تحلیل می کنند. سپس هوش مصنوعی از این برای ایجاد لیستی از عناوین جذاب و سئو پسند یا توضیحات متا استفاده می کند که با محتوای شما مطابقت دارد.
  • نمایش پیشنهادات: پنج پیشنهاد منحصر به فرد برای عنوان و توضیحات متا خواهید دید. آنها را بررسی کنید تا ببینید کدام یک برای محتوای شما بهتر عمل می کنند. آنها در چارچوب یک نتیجه Google SERP قرار می گیرند. شما می توانید بلافاصله در نتایج جستجو مشاهده کنید که ممکن است چگونه به نظر برسد.
  • را انتخاب کنید یا تازه کنید: عنوان یا متا توضیحاتی را که دوست دارید پیدا کنید؟ فوق العاده! آن را انتخاب کنید و روی دکمه “Apply AI title/meta description” در کنار انتخاب کلیک کنید و به طور خودکار فیلدهای مربوطه را پر می کند. از اولین مجموعه پیشنهادات کاملا راضی نیستید؟ مشکلی نیست! روی دکمه “ایجاد بیشتر” کلیک کنید و پنج عنوان پیشنهادی جدید و توضیحات متا ظاهر می شوند.
  • نهایی ،: عناوین و توضیحات متا ایجاد شده در سنگ تنظیم نشده اند. آنها را مطابق میل خود تنظیم کنید.
  گوگل لینک های خبری در کالیفرنیا را به دلیل «مالیات لینک» محدود می کند

به یاد داشته باشید، هیچ پیکربندی لازم نیست. هیچ هزینه اضافی برای شما ندارد، مانند اعتبارات هوش مصنوعی یا یک اشتراک اضافی – همه در Yoast SEO Premium گنجانده شده است.

گوگل را در نظر داشته باشید

حتی اگر از عملکرد هوش مصنوعی ما برای ایجاد متا تگ های سئو استفاده می کنید، ارزش به خاطر داشتن آن را دارد گوگل اغلب بازنویسی می کند عناوین و توضیحات متا این فرآیند بر اساس الگوریتم‌های آنها است که محتوای شما را درک می‌کنند و آنچه را که برای کاربران مفیدتر می‌دانند.

معنی آن چیست؟ سیستم‌های Google بهترین محتوا را بر اساس جست‌وجوی کاربر ارائه می‌دهند، به این معنی که آنها گهگاه عناوین و توضیحات متا شما را تنظیم می‌کنند. این واقعیت اهمیت تراز ، محتوای درون صفحه خود را با متا تگ های شما نشان می دهد.

چیز دیگری که باید در نظر داشت

در حالی که هوش مصنوعی مولد ما ابزار قدرتمندی است که برای ارائه عناوین و توضیحات متا با کیفیت بالا و بهینه شده برای سئو طراحی شده است، ما می خواهیم به شما یادآوری کنیم که جایگزین تماس انسانی نمی شود. فناوری با یادگیری از داده‌های شما، انتخاب‌های باورنکردنی را ارائه می‌کند، اما ممکن است فقط تا حدی زمینه، نام تجاری یا لحن صدای منحصر به فرد مورد نیاز محتوای شما را به تصویر بکشد.

پیشنهادات تولید شده توسط عملکرد هوش مصنوعی ما، پایه محکمی برای داده های SEO شما فراهم می کند و در زمان و تلاش شما صرفه جویی می کند. با این حال، بازبینی این پیشنهادات برای اطمینان از اینکه با صدای برند شما و زمینه محتوای شما مطابقت دارند و از نظر واقعی درست هستند، همچنان مهم است. ما یک پست وبلاگ داریم که نحوه ارزیابی عناوین تولید شده و توضیحات متا را توضیح می دهد.

  شرکت بازاریابی اذعان می کند که برای فروش تبلیغات هدفمند مکالمات را شنود می کند

قدرت هوش مصنوعی مولد در سئو بسیار زیاد است و مزایای صرفه جویی در زمان و کارایی را ارائه می دهد. با این حال، فناوری باید مکمل هوش انسان باشد، نه اینکه جایگزین آن شود. ما مطمئن شدیم که Yoast SEO 21.0 به شما اجازه می دهد و شما را تشویق می کند تا خروجی هوش مصنوعی را بررسی، اصلاح و تطبیق دهید.

در این فرآیند شرکت کنید، از این ابزار برای بهبود گردش کار خود استفاده کنید و به یاد داشته باشید: جادو واقعاً زمانی اتفاق می‌افتد که خلاقیت انسان و هوش مصنوعی پیشرفته با هم کار کنند!

اکنون Yoast SEO 21.0 را دریافت کنید

ما بی صبرانه منتظریم تا شما شروع کنید و از این ویژگی مفید Yoast SEO Premium استفاده کنید. ما قویاً معتقدیم که این پتانسیل این است که کار سئوی شما را بهبود بخشد و آن را مؤثرتر کند. این زمان ارزشمند را برای انجام بهترین کاری که انجام می دهید آزاد می کند: ایجاد محتوای خارق العاده.

اگر از نسخه Premium افزونه SEO ما استفاده می کنید، به روز رسانی رایگان است. اگر مشترک Premium نیستید، همین امروز ارتقا دهید تا از این ویژگی و بسیاری دیگر از ویژگی های پیشرفته برای کمک به سئوی خود استفاده کنید.

ما در مورد این فصل جدید در ساده سازی و بهینه سازی کار سئوی شما هیجان زده ایم. مانند همیشه، ما آماده بازخورد و پیشنهادات در مورد Yoast SEO هستیم و مشتاقانه منتظر شنیدن تجربیات شما در مورد این ویژگی جدید هستیم.

آماده باشید تا از قدرت هوش مصنوعی برای تلاش های سئو خود استفاده کنید!

منبع: https://yoast.com/yoast-seo-august-22-2023/