وبلاگ

متا از 5 ابزار تبلیغاتی نسل جدید فیسبوک و اینستاگرام رونمایی کرد

متا ابزارهای جدیدی را به فیس بوک و اینستاگرام اضافه می کند تا به کسب و کارها کمک کند تا سرنخ های بهتری کسب کنند.

این غول فناوری در حال راه اندازی پنج ابزار تبلیغاتی نسل اول، قابلیت های هوش مصنوعی و مشارکت های CRM است که برای بهبود عملکرد کمپین و صرفه جویی در وقت و هزینه بازاریابان طراحی شده اند.

چرا ما اهمیت می دهیم. سرنخ های باکیفیت می توانند در زمان و منابع کسب و کار صرفه جویی کنند زیرا احتمال بیشتری دارد که علاقه خود را به فروش واقعی تبدیل کنند. با توجه به احتمال بالاتر تبدیل، برای بازاریابان بسیار مهم است که از ابزارهایی برای بهینه‌سازی تولید سرنخ استفاده کنند، زیرا این رویکرد نه تنها کمپین‌های مؤثرتر را تضمین می‌کند، بلکه بازگشت سرمایه را نیز به حداکثر می‌رساند.

روی WhatsApp Lead Gen کلیک کنید: هدف اصلی به تبلیغات فیس بوک و اینستاگرام است که برای شروع یک چت واتس اپ کلیک می کنند تا به بازاریابان کمک کند تا از طریق پیام رسانی سرنخ های با کیفیت بیشتری تولید کنند. برخی از تبلیغ‌کنندگان اکنون این گزینه را خواهند داشت که فید پرسش و پاسخ را در Ads Manager اضافه کنند.

روی WhatsApp 800x450 کلیک کنید

فرمت اعلامیه به صورت فوری. این ویژگی به کاربران اجازه می دهد تا به طور همزمان چندین کسب و کار را کشف کرده و با آنها ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال، پس از ثبت نام برای آزمایشی موی عروس، کاربران به راحتی می توانند اطلاعات تماس خود را با سایر مشاغل مرتبط، مانند سالن ناخن، به اشتراک بگذارند. راحتی بیشتری را برای کاربران فراهم می‌کند و فرصت‌های بیشتری را برای کسب‌وکارهای کوچک برای کشف توسط مشتریان علاقه‌مند فراهم می‌کند.

  متا و آمازون برای ساده‌سازی فرآیند تبدیل، نیروهای خود را ملحق می‌کنند
چندین فرم را با ابعاد 283×600 ارسال کنید

با مشتریان احتمالی در فیس بوک تماس بگیرید. متا در حال آزمایش این ویژگی جدید است که به کسب‌وکارها اجازه می‌دهد با افراد از طریق فیس‌بوک تماس بگیرند تا اطمینان حاصل کنند و اطلاعات کسب‌وکارشان از جمله لوگو و نامشان را نمایش دهند.

مزیت + برای Lead Gen: متا اتوماسیون کامل کمپین های تولید سرنخ را با استفاده از Meta Advantage آزمایش می کند. تبلیغ‌کنندگان می‌توانند هوش مصنوعی را در چندین جنبه از کمپین به‌طور همزمان اعمال کنند تا «قفل عملکرد بهتر و در عین حال صرفه‌جویی در زمان و هزینه» داشته باشند.

هاب اسپات. برای کمک به کسب‌وکارها در تولید سرنخ‌های با کیفیت بالا، متا HubSpot را به عنوان شریک ادغام CRM جدید معرفی می‌کند و راه‌اندازی ساده و با یک کلیک را ارائه می‌دهد. علاوه بر این، Meta یکپارچه سازی CRM با Zapier را ساده می کند.

آنچه متا می گوید. سخنگوی متا در بیانیه ای گفت:

  • «ادغام یک CRM با Conversions API و استفاده از هدف عملکرد سرنخ تبدیل برای بهینه‌سازی کیفیت سرنخ می‌تواند عملکرد کمپین را بهبود بخشد و به کسب‌وکار کمک کند تا به مشتریان احتمالی تبدیل شود.»
  • در یک مطالعه اخیر، تبلیغاتی که از این راه‌اندازی کمپین استفاده می‌کردند، در مقایسه با تبلیغاتی که از هدف عملکرد سرنخ استفاده می‌کردند، به طور متوسط ​​16 درصد کاهش در هزینه هر سرنخ با کیفیت و 21 درصد افزایش در نرخ تبدیل سرنخ به کیفیت را مشاهده کردند.

شیرجه عمیق. راهنمای 9 مرحله ای ما را در مورد نحوه استفاده از تبلیغات متا برای تولید سرنخ برای اطلاعات بیشتر بخوانید.

  How to Use Generative AI to 10x Your SEO Game » Rank Math

منبع: https://searchengineland.com/meta-new-lead-generation-tools-facebook-instgram-434411