وبلاگ

استفاده از هوش مصنوعی مولد برای سئو و موفقیت در محتوا – جمعه تخته سفید

مرحله آخر بررسی است. بنابراین این دوره بررسی است. چیزی که واقعاً هیجان انگیز است این است که آینده بسیار نزدیکی وجود دارد که در آن GPT بتواند این قدم را برای ما بردارد. در حال حاضر، ما بر روی چه کسی، چه چیزی و چگونه تمرکز خواهیم کرد. و بنابراین، اول از همه، چه کسی باید آن را بررسی کند؟ هنگامی که در ابتدا این چارچوب را توسعه می دهید، باید از شخصی بخواهید که آن را بررسی کند که در نتیجه نهایی سهم دارد. و بنابراین آنها می توانند سئوکار، کارشناسان موضوع، مدیران محصول یا هرکسی باشند که خواهان بهترین نتیجه ممکن برای آن محصول کاری هستند.

مرحله بعدی چه خواهد بود. بنابراین، دقیقاً برای چه چیزی بررسی می کنید؟ شما می خواهید همه چیز را مرور کنید. شما می خواهید دستور زبان را مرور کنید، اطمینان حاصل کنید که اطلاعات دقیق هستند، اطمینان حاصل کنید که از دستورالعمل های برند پیروی می شود، اطمینان حاصل کنید که ما تخصص موضوع را در خود گنجانده ایم، و مهمتر از همه، اطمینان حاصل کنید که نتیجه منحصر به فرد است. شما می توانید این کار را با ابزارها و افراد مختلف انجام دهید.

در نهایت، چگونه این کار را انجام می دهید؟ در حالت ایده‌آل، شما به سادگی آن را با معیارهای پذیرش یا SOP موجود خود ترکیب کنید تا یک چک لیست ایجاد کنید تا از آن عبور کنید. نکته نهایی در اینجا برای هر بازخوردی است که به عنوان بخشی از این دوره بررسی شناسایی می کنید. می‌توانید به مرحله یک یا دو برگردید و مطمئن شوید که بازخورد را در چارچوب اعمال می‌کنید تا دفعه بعد آن را بهبود ببخشید.

  Google Page Experience: A Complete Guide

و این روند است. این PARS است، پر کنید، فعال کنید، بازیابی کنید و اسکن کنید. و این دوباره فرآیندی است که می‌توانید از آن برای استفاده از هوش مصنوعی مولد برای سئو و محتوا به گونه‌ای استفاده کنید که هم ایمن و هم مؤثر باشد. پس از اینکه امروز وقت خود را در اینجا با من صرف کردید، سپاسگزارم. برای ایده های بیشتر از این قبیل، ما را دنبال کنید بولتن روان. با تشکر.

منبع: https://moz.com/blog/generative-ai-for-seo-and-content-success-whiteboard-friday