وبلاگ

برای آموزش نحوه نوشتن به ابزارهای سئو اعتماد نکنید

جان مولر از گوگل به سؤالی در Reddit پاسخ داد که در آن سؤال کننده ظاهراً سؤالاتی در مورد آنچه ابزار SEO پیشنهاد می کند داشت.

آنچه ابزار پیشنهاد کرد با هدف سئو مطابقت نداشت.

این سوال است:

من وبلاگ را برای یک آژانس مسافرتی ویتنامی می نویسم و ​​مدیریت می کنم که عمدتاً به گردشگران آمریکایی و استرالیایی خدمات می دهد.

بسیاری از مقالات H2 حاوی نسخه‌های واقعی ویتنامی کلمات (مانند نام مکان‌ها) هستند، زیرا چند کاربرد از نسخه تاکیدی (مانند Quảng Bình در مقابل Quang Binh) در پیشنهادات Surfer SEO ظاهر می‌شوند.

آیا در این فرض که لهجه‌ها نباید وجود داشته باشند، درست است زیرا مخاطبان هدف (گردشگران) در جستجوهای خود از علائم لهجه استفاده نمی‌کنند؟

یا لهجه برای گوگل مهم نیست؟ »

جان مولر از گوگل پاسخ داد:

«به زبان مخاطبان خود بنویسید – برای سرصفحه(ها)، بدنه… به ابزارهای سئو تکیه نکنید تا به شما بگویند چگونه بنویسید – خودتان تحقیق کنید. »

SERP ها چه می گویند؟

وقتی نوبت به تحقیق در مورد اینکه چه کاری باید انجام شود می رسد، گاهی اوقات به دیدن آنچه در لیست آمده است کمک می کند.

در مثال بالا، پرس و جوهای جستجو با و بدون لهجه (Quảng Bình در مقابل Quang Binh) به طور کلی یکسان هستند، با SERP های تاکیدی حاوی حداقل یک سایت با لهجه.

بررسی SERP ها با استفاده از مرورگرهای مختلف مفید است. من از مرورگر کروم و کروم قناری استفاده می‌کنم تا یک جستجو بر روی SERP برای جستجوی دوم تأثیری نداشته باشد (به دلیل شخصی‌سازی بر اساس جستجوهای قبلی).

  ارائه به‌روزرسانی نوامبر ۲۰۲۳ Google Reviews

من می دانم که برخی از افراد به شدت به ابزارهای خود متکی هستند تا جایی که SERP های واقعی را بررسی نمی کنند. محتوای ابزارها همیشه با آنچه در SERP ها موجود است مطابقت ندارد.

بنابراین همیشه ببینید که SERP ها چه کاری انجام می دهند، 100٪ به آنچه که ابزار در مورد SERP به شما می گوید تکیه نکنید.

می تواند متفاوت باشد.

خودت تحقیق کن

مولر نگفت از ابزارهای سئو استفاده نکنید. فقط گفت به آنها تکیه نکن که بگویند چی بنویسی.

ابزارهای نرم افزاری بر اساس سطح دانش سئوکارانی است که آنها را ایجاد کرده اند. و غالباً بر اساس آنچه در آن زمان رواج دارد، مفید است و گاهی اوقات نه.

به عنوان مثال، در اوایل ابزارهایی وجود داشتند که تراکم کلمات کلیدی را توصیه می کردند (به طور ایده آل چند بار کلمه کلیدی باید در صفحه تکرار شود).

و تا زمانی که نشد کار کرد.

ابزارهای دیگر به گسترش پروژه های پیوند متقابل کمک کردند، برخی دیگر محتوا را بازنویسی کردند، و آن ها نیز تا زمانی که این کار را نکردند، کار کردند.

واقعیت این است که این نرم افزار بر اساس آنچه مردم فکر می کنند در مورد سئو در آن زمان می دانند ایجاد شده است و این یک نظر است.

وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، اکثر نظرات موافق نظر دیگران هستند. برخی از نظرات کاملاً عجیب هستند و یا وجود دارند یا دروغ می‌گویند. و دیگران از همه جلوترند.

به ندرت یک قانون توافق شده در مورد سئو وجود دارد.

  همگام شدن با سیالیت مصرف کننده مدرن

بنابراین این بدان معناست که برای هر ابزاری که استفاده می کنید، همیشه از قضاوت خود به عنوان تصمیم گیرنده نهایی استفاده کنید.

بحث را در Reddit بخوانید:

استفاده از لهجه های غیر انگلیسی در H2s؟

تصویر برجسته توسط Shutterstock/RealPeopleStudio

منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-dont-rely-on-seo-tools-to-tell-you-how-to-write/501758/