به‌روزرسانی امنیتی کنسول جستجوی Google مدیریت توکن مالکیت را بهبود می‌بخشد
وبلاگ

به‌روزرسانی امنیتی کنسول جستجوی Google مدیریت توکن مالکیت را بهبود می‌بخشد

کنسول جستجوی گوگل یک به‌روزرسانی امنیتی برای مدیریت مجوزها و کنترل‌های کاربر منتشر کرده است که به شما امکان می‌دهد توکن‌های مالکیت را بهتر مدیریت کنید. نشانه‌های مالکیت زمانی استفاده می‌شوند که افراد سایت شما را در کنسول جستجو، Merchant Center و سایر محصولات Google بررسی کنند و گاهی اوقات افرادی که در گذشته به نمایه‌های شما دسترسی داشتند، دیگر نباید دسترسی داشته باشند.

این به‌روزرسانی مدیریت این دسترسی را آسان‌تر می‌کند و این نشانه‌ها و مجوزها را زمانی که دیگر مورد نیاز نیستند حذف می‌کند.

آنچه گوگل گفت گوگل نوشت:

ما در حال ارائه بهبودهای جدیدی برای مدیریت کاربر و مجوز کنسول جستجو هستیم، از جمله ویژگی‌های مربوط به مدیریت نشانه‌های مالکیت استفاده نشده. توکن‌ها کدهایی هستند که برای تأیید مالکیت یک وب‌سایت در کنسول جستجو، Merchant Center و سایر محصولات Google استفاده می‌شوند. مواردی را دیده‌ایم که اینها به‌طور تصادفی پس از خروج مالکان رها شده‌اند. در فوریه 2023، بهبودهایی را در گزارش مدیریت مجوز و کاربر ارائه کردیم. آخرین تغییرات دقت را بهبود می بخشد و وضعیت واقعی نشانه های اموال استفاده نشده را منعکس می کند.

او چه شکلی بود. در UI & Permissions، در قسمت “Uused property tokens”، صفحه ای مانند این را مشاهده می کنید که در آن می توانید روی “Remove” کلیک کنید تا دسترسی به این نشانه های ویژگی حذف شود:

مدیریت توکن های کنسول جستجومدیریت توکن های کنسول جستجو

چگونه کار می کند. در اینجا مراحلی وجود دارد که باید برای مدیریت این نشانه های مالکیت دنبال کنید:

  1. از رابط کاربری و مجوزها دیدن کنید
  2. روی “Tokens Property Unused” کلیک کنید
  3. توکن هایی را که می خواهید حذف کنید انتخاب کنید و روی «حذف» کلیک کنید (عکس زیر را ببینید)
  4. برای دریافت به‌روزرسانی نماد ویژگی استفاده نشده، روی «بررسی حذف» کلیک کنید.
  8 Handpicked Competitor Analysis Tools (With Use Cases)

چرا ما اهمیت می دهیم. همیشه ایده خوبی است که مطمئن شوید افراد مناسب به داده‌ها و ویژگی‌های کنسول جستجوی شما دسترسی دارند و مهمتر از آن، افراد نامناسب دسترسی ندارند. همانطور که نیر کالوش از گوگل نوشت: “به روز رسانی که امروز منتشر شد به شما امکان می دهد حذف رمز تأیید استفاده نشده را تأیید کنید تا مالکان حذف شده نتوانند دوباره به دارایی دسترسی پیدا کنند. »

بنابراین توکن های خود را بررسی کنید و آن هایی را که نباید به آنها دسترسی داشته باشند حذف کنید.

منبع: https://searchengineland.com/google-search-console-security-update-improves-management-of-ownership-tokens-439677