وبلاگ

همگام شدن با سیالیت مصرف کننده مدرن

رابطه بشریت با رسانه های دیجیتال با سرعت فوق العاده ای در حال تکامل است. در سال 2021، بزرگسالان در ایالات متحده قبلاً به طور میانگین هزینه می کردند 485 دقیقه در روز با رسانه های دیجیتال این بیش از هشت ساعت در روز است. 31 درصد از بزرگسالان آمریکایی گفتند که «تقریباً دائماً» آنلاین می‌شوند مرکز تحقیقات پیو.

با توجه به افزایش استفاده از دیجیتال، ما روزانه در معرض هزاران تبلیغ نیز هستیم. این یک افزایش چشمگیر در دهه گذشته بوده است، که عمدتاً به لطف رسانه های اجتماعی، در میان سایر برنامه ها، ارائه مقادیر زیادی از تبلیغات هدفمند است.

مصرف کنندگان کاملاً به هجوم تبلیغات عادت کرده اند، اما انتظارات آنها برای مرتبط بودن زیاد است. 71 درصد انتظار دارند که کسب و کارها تعاملات شخصی را ارائه دهند و 76 درصد از آنها انتظار دارند ناامید شده زمانی که این اتفاق نمی افتد بنابراین در حالی که آنها زمان بیشتری را صرف تعامل با رسانه های دیجیتال و فعالیت های آنلاین می کنند و می خواهند از مجموعه ای از تعاملات شخصی و معنادار بهره مند شوند، همچنین حاضر نیستند اطلاعات شخصی خود را برای تحقق این امر ممکن کنند.

همه این‌ها باعث می‌شود که ساخت یک هویت دیجیتالی یکپارچه، که حول آدرس‌های ایمیل ساخته شده است، مهم‌تر شود. استفاده از آدرس ایمیل به‌عنوان شناسه کلیدی، مؤثرترین راه برای کسب‌وکارها است تا اطمینان حاصل کنند که با پیام‌رسانی سازگار و شخصی‌شده در کانال‌های متعدد، به مشتری مورد نظر می‌رسند.

  Ecommerce Analytics with Google Analytics 4

وقتی MarTech و داده ها منفجر می شوند

این بیماری همه گیر موجی از تغییرات رفتاری را در بین مصرف کنندگان ایجاد کرده است. از افزایش فروش آنلاین و خرید دیجیتالی خواربار و اقلام خانگی گرفته تا کاهش وفاداری مصرف‌کنندگان با کشف برندهای جدید. به نظر می رسد بسیاری از این تغییرات در اینجا باقی بمانند.

با در نظر گرفتن جهان در حال گسترش داده ها، دستگاه ها، پلتفرم ها و کانال هایی که دنیای دیجیتال را تشکیل می دهند، مدیریت هویت های دیجیتال ضروری، اما دشوارتر می شود.

اکوسیستم MarTech مملو از شرکت هایی است که سعی می کنند از این فرصت های جدید سرمایه گذاری کنند. تا سال 2022، نزدیک به 10000 ارائه‌دهنده MarTech راه‌حل‌هایی ارائه می‌کردند که بین سال‌های 2011 تا 2022 رشد خیره‌کننده‌ای 6521 درصد داشت.ChefMartec).

دلایل زیادی برای نگرانی وجود دارد. با وجود برنامه‌ها و راه‌حل‌های فراوان در هر زمان، درک اینکه سازمان‌ها چگونه برای به‌روز نگه‌داشتن داده‌های مصرف‌کننده و همگام‌سازی مناسب تلاش می‌کنند، آسان است. معمولاً کشف می شود که شرکت ها اطلاعات متناقضی یا نادرست دارند.

علاوه بر این، افراد بسته به اینکه چگونه و با چه کسی تعامل دارند، ممکن است از آدرس های ایمیل متفاوتی استفاده کنند. مثلا خرید اینترنتی. خرده فروشان ممکن است آدرس ایمیل مشتری را به اطلاعات صورت‌حسابشان، آدرس ایمیل دیگر به برنامه‌های تبلیغاتی و وفاداری، و شاید یک سوم به یک مخاطب خدمات مشتری مرتبط باشد. بسیار سودمند است که ببینید چندین آدرس ایمیل به یک شخص اشاره می کنند.

نه تنها مصرف کنندگان از چندین آدرس ایمیل استفاده می کنند، بلکه زمانی که تقریباً 30 درصد از داده ها هر سال کاهش می یابد، این احتمال وجود دارد که برخی از آنها آدرس ایمیلی متفاوت از آنچه در سیستم ایمیل یک شرکت وجود دارد ایجاد یا استفاده کنند. هدف گذاری تنها زمانی می تواند به مخاطب برسد که بر اساس اطلاعات به روز و ممتاز باشد.

  A Comprehensive Guide for Beginners » Rank Math

علیرغم افزایش تعداد برنامه‌های کاربردی در پشته‌های فناوری سازمانی، کسب‌وکارها اهمیت مدیریت صحیح و فعال هویت‌های دیجیتال را با قرار دادن آن‌ها در دست بازاریابان و تحلیل‌گران داده که هر روز از این پروفایل‌ها استفاده می‌کنند، تشخیص می‌دهند. این تمرکز مجدد تنها راه رو به جلو برای برآورده ، انتظارات مشتری برای شخصی سازی، حفظ حفظ بالا و بهبود موثر بازاریابی دیجیتال به عنوان یک کل است.

داده‌های ایمیل هویت دیجیتالی را تشکیل می‌دهند

تمرکز بر داده‌های ایمیل مصرف‌کننده قوی‌ترین پایه را برای همگام شدن با مشتریان و مشتریان احتمالی به بازاریابان می‌دهد. در واقع، ایمیل در مرکز معاملات دیجیتال برای تعداد زیادی از بخش ها باقی می ماند. مؤثرترین راه برای بازاریابان برای اطمینان از داشتن آدرس ایمیل تمیز و معتبر و ارتباط با مشتریان واقعی، استفاده از فرآیند اعتبارسنجی ایمیل است.

بازاریابان باید تأیید کنند که آدرس‌های ایمیل وجود دارند، قابل تحویل هستند و بدون ریسک هستند. اجرای آدرس های ایمیل از طریق یک سری بررسی های نحوی، دامنه و صندوق پستی به اهداف شناسایی و حذف ایمیل های بد، تصحیح خطاها و رفع انحرافات دست خواهد یافت.

از این گذشته، پیام هایی که به دست گیرنده نمی رسند، منابع را با فرصت های از دست رفته و عملکرد ضعیف کمپین تلف می کنند. به عنوان مثال، وقتی صحبت از بازاریابی ایمیلی به میان می آید، ارائه دهندگان خدمات ایمیل می توانند فرستنده هایی را که لیست های بدی دارند به پوشه اسپم هدایت کنند یا حتی بدتر از آن، ایمیل ها را به طور کامل مسدود کنند.

  نحوه یافتن و استفاده از کلمات کلیدی رقیب

اعتبارسنجی ایمیل به کمپین های دیجیتال همه کانالی کمک می کند تا به اهداف خود برسند. و داده‌های ایمیل خوب همچنین می‌تواند به کسب‌وکارها در محافظت در برابر تقلب کمک کند، زیرا تخمین زده می‌شود که 40 درصد از کلاهبرداران از ایمیل‌های تازه ایجاد شده استفاده می‌کنند و 10 درصد از کلاهبرداری‌ها با استفاده از آدرس‌های نامعتبر یا نادرست انجام می‌شوند.

همگام شدن با مصرف کننده مدرن آسان نیست زیرا آنها برندها را در بسیاری از نقاط تماس درگیر می کنند. حتی تعداد اتصالات نسبت داده شده به مصرف کننده متوسط ​​در حال افزایش است – بیش از 13 برای آمریکای شمالی در سال 2023 (

رشته مشترکی که همه این تراکنش ها و تعاملات را به هم وصل می کند؟ آدرس ایمیل.

مدیریت این داده ها آنقدر که به نظر می رسد دلهره آور نیست. با اعتبارسنجی مناسب، می توانید مطمئن باشید که از اطلاعات خوبی استفاده می کنید. استفاده از هوشمندی ایمیل، شخصی سازی مورد انتظار مصرف کنندگان را امکان پذیر می کند. حل و فصل هویت های دیجیتال، تجربه آنها را ثابت می کند. و داده های مناسب به کاهش تقلب بالقوه کمک می کند. همه اینها حول اطلاعات آدرس ایمیل جامد می چرخد.

بیاموزید که داده های ایمیل محور خوب چگونه بر بازاریابی دیجیتال تأثیر چشمگیری می گذارد

منبع: https://www.searchenginewatch.com/2023/04/11/keeping-up-with-the-fluidity-of-the-modern-consumer/