راهنمای تاکسونومی بهبود یافته در Yoast SEO 22.5 • Yoast
وبلاگ

راهنمای تاکسونومی بهبود یافته در Yoast SEO 22.5 • Yoast

در ادامه موضوع بهینه‌سازی و بهبود، نسخه Yoast SEO 22.5 ما شامل به‌روزرسانی‌های نگهداری عمومی در کل افزونه است. ما همچنین راهنمای بهترین روش طبقه‌بندی و تجربه کاربری ساده‌تر را بهبود بخشیده‌ایم.

تنظیم صفحات طبقه بندی

صفحات طبقه بندی، از جمله دسته ها و برچسب ها، برای ساختار محتوای وب سایت، به ویژه برای پلتفرم های تجارت الکترونیک، بسیار مهم هستند. این صفحات به کاربران کمک می کند تا در سایت شما حرکت کنند و به موتورهای جستجو اجازه می دهند تا رابطه بین قطعات مختلف محتوا را درک کنند. با این حال، بحث در مورد محتوای بهینه این صفحات ادامه دارد.

از لحاظ تاریخی، اجماع به سمت محتوای طولانی برای ارائه اطلاعات جامع و بهبود رتبه بندی SEO متمایل بود. با این حال، بر اساس تحقیقات اخیر تیم هایمان، ما برای ارزیابی مجدد این رویکرد یک گام به عقب برداشته ایم.

بینش از تحقیقات ما

در حالی که محتوا بسیار مهم است، ما پاسخ واحدی برای اینکه صفحات دسته بندی محتوا چه مقدار محتوا باید داشته باشند، پیدا نکردیم. تأکید واضح بود: چیزی که واقعاً اهمیت دارد کمیت نیست، بلکه کیفیت و ارتباط محتواست.

در طول تجزیه و تحلیل و تحقیقات گسترده خود، متوجه شدیم که محتوای بیش از حد طولانی در صفحات طبقه بندی همیشه به عملکرد سئو کمک نمی کند. این گاهی اوقات می تواند به تجربه کاربر آسیب برساند و تمرکز صفحه را کمرنگ کند.

  به روز رسانی Algo 18 اوت: طوفان قبل از طوفان

چه چیزی در حال تغییر است؟

به همین دلیل، دستورالعمل‌های پلاگین طبقه‌بندی‌ها را به‌روزرسانی کرده‌ایم تا راهنمایی بهتری در هنگام به‌روزرسانی آنها ارائه کنیم. این فرصتی عالی برای ایجاد عشق به این صفحات در وب سایت شما است. اگر به‌روزرسانی Yoast SEO Premium 22.3 ما را از دست دادید، مشتریان Premium ما اکنون می‌توانند از هوش مصنوعی برای نوشتن عناوین SEO و توضیحات متا برای طبقه‌بندی‌ها استفاده کنند.

رفع بلوک TOC در Yoast SEO Premium 22.5

ما همچنین بلوک های خود را برای تجربه ویرایش بهتر اصلاح کرده ایم. گاهی اوقات بلوک فهرست مطالب Yoast SEO هنگام تغییر سطح عنوان عنوان بلوک خطا نشان می دهد. این خطا هنگام باز ، مجدد پست پس از ذخیره ظاهر شد، اما ما در این نسخه آن را برطرف کردیم و روند دوباره بدون خطا انجام شد.

اگر آن را از دست دادید، ما یک دوره آموزشی Yoast Academy جدید منتشر کرده ایم!

هفته گذشته دوره آموزشی هوش مصنوعی جدید خود را برای SEO منتشر کردیم. این دوره برای صاحبان مشاغل کوچک پرمشغله طراحی شده است که می خواهند قدرت هوش مصنوعی را در جریان کاری خود ادغام کنند. این دوره نشان می‌دهد که هوش مصنوعی چگونه کار می‌کند و چه تأثیری بر بهترین شیوه‌های سئو خواهد داشت. همچنین در مورد انواع هوش مصنوعی که هنگام توسعه استراتژی های محتوا مفید هستند صحبت می کند. سپس همه اینها می توانند به اطلاعات عملی تبدیل شوند.

اکنون به Yoast SEO 22.5 به روز رسانی کنید

حتی این به روز رسانی های کوچک برای کمک به شما در بهینه سازی وب سایت برای ترافیک بیشتر ضروری هستند. برای استفاده حداکثری از به‌روزرسانی‌های موجود در Yoast SEO 22.5، اکنون به آخرین نسخه به‌روزرسانی کنید!

منبع: https://yoast.com/yoast-seo-april-16-2024/