Google Core Update Explode
وبلاگ

نوسانات رتبه بندی هسته گوگل در آخر هفته

به روز رسانی هسته گوگل منفجر می شود

همانطور که در خلاصه ویدیوی جمعه خود به طور خلاصه اشاره کردم، صبح جمعه شروع به دیدن برخی صحبت های جدید در مورد نوسانات بیشتر در رتبه بندی جستجوی گوگل کردم که احتمالاً مربوط به به روز رسانی اصلی Google در مارس 2024 است. چند گفتگوی جدید را دیدم که جمعه، شنبه و امروز ادامه داشت. بنابراین فکر کردم در مورد آن صحبت کنم و برخی از آنچه سئوکاران این آخر هفته می گویند را به اشتراک بگذارم.

چهارشنبه گذشته، 10 آوریل، نوسانات را گزارش کردیم و اکنون شاهد موارد بیشتری هستیم. برای یادآوری، برخی از سایت ها به شدت تحت تاثیر این به روز رسانی قرار گرفتند و خیر، هنوز این کار انجام نشده است. ما هنوز هیچ بازیابی واقعی برای سایت‌هایی که تحت تأثیر بازیابی به‌روزرسانی محتوای مفید سپتامبر ۲۰۲۳ با این به‌روزرسانی اصلی قرار گرفته‌اند، ندیده‌ایم.

اکنون 40 روز و تقریباً 40 شب از شروع به‌روزرسانی می‌گذرد و عید فصح به سرعت نزدیک است. (ببخشید مجبور شدم…)

ردیاب های رتبه گوگل و بحث های سئو در 48 ساعت گذشته افزایش یافته است.

سئو گربه

در اینجا برخی از بحث ها در رسانه های اجتماعی، WebmasterWorld و نظرات اینجا در این سایت در چند روز گذشته آمده است:

Glenn Gabe این جنبش را از نزدیک دنبال می‌کند و سایت‌هایی را که قبلاً مشاهده شده بود بر اساس به‌روزرسانی‌های محتوای اصلی و مفید قبلی مقایسه می‌کند. به نظر من اشتراک او بسیار آموزنده است. این آخرین پست او در صبح امروز است:

او نوشت:

صبح گوگل گوگل لند! این نسخه ۱۴ آوریل Core Update Notes است. دیروز نحوه افزایش ابزارها را به اشتراک گذاشتم و در چندین سایتی که به آنها کمک می کنم و دنبال می کنم، نوسانات بالایی را تشخیص دادم. من فقط می خواستم امروز صبح بیشتر به اشتراک بگذارم. گوگل هر چه را که به روز می کند، مطمئناً تأثیر زیادی در برخی از سایت ها دارد. من چندین مستند در مورد این دوره معکوس دارم (و برخی از دوره ها برای *دومین بار* در طول به روز رسانی ورق خوردند). به عنوان مثال، من دیروز ردیابی رتبه بندی یکی از این سایت ها را به اشتراک گذاشتم که امروز حتی واضح تر است (نگاه کنید به تصویر اول). این سایت با به‌روزرسانی اصلی ماه مارس رشد چشمگیری داشت، سپس در نیمه راه با از دست دادن تمام دستاوردهای خود مسیر خود را تغییر داد. و دیروز به طور کامل دوباره ظاهر شد. صاحب سایت در یک ترن هوایی است. و بله، او آماده است تا کوه ها را ، کند و امیدوار است این فشار ادامه یابد. 🙂

علاوه بر این، من چندین اسکرین شات دیگر از سایت هایی که در تعطیلات آخر هفته دوره خود را معکوس می کنند قرار داده ام. به یاد داشته باشید، گوگل توضیح داد که چندین سیستم را با به روز رسانی اصلی مارس که بر روی یکدیگر ساخته می شوند، به روز می کند. آنها همچنین گفتند که با این به روز رسانی انتظار نوسانات بیشتری دارند. من مطمئناً این را وقتی می بینم که بسیاری از سایت ها را در طول زمان نظارت می کنم.

و برای کسانی که علاقه مند به سایت هایی هستند که به شدت تحت تاثیر HCU(X) سپتامبر قرار گرفته اند، من هنوز هیچ بازگشتی ندیده ام. 0. من امروز صبح اعداد دید 373 سایتی را که به شدت تحت تاثیر HCU(X) سپتامبر قرار گرفته بودند بررسی کردم و همه آنها در طول زمان به طور قابل توجهی کاهش یافته اند (و به خصوص با به روز رسانی اصلی مارس). من به بررسی ادامه می‌دهم… و خواهیم دید که آیا طبقه‌بندی‌کننده قدیمی HCU در زمانی که سیستم‌های Google برای رتبه‌بندی مفید بودن محتوا کنترل می‌شوند، کنار گذاشته می‌شود یا خیر. گوش به زنگ باشید.

او برخی از گرافیک های خیره کننده را به اشتراک گذاشت، در اینجا یکی است:

  آیا عامل رتبه بندی است

چارت سازمانی

در اینجا دیگران هستند:

کم کم دیگر جالب نیست. از روز جمعه، ترافیک گوگل به طور قابل توجهی به سایت من و تمام سایت های دیگری که نظارت می کنم کاهش یافته است. بسیاری از کلمات کلیدی بدون هیچ ردی ناپدید شده اند، حتی برای کلمه کلیدی اصلی که سایت من دیگر رتبه ای ندارد، در وهله اول در حال حاضر یک شرکت نظافتی وجود دارد که هیچ ربطی به موضوع ندارد، اما هی، مردم هنگام جستجو قطعاً می خواهند پاکسازی کنند. برای کلمه کلیدی در گوگل .

نتیجه از روز جمعه -56 درصد، متاسفانه روند همچنان نزولی است. از آنجایی که من در حال حاضر فروشگاه آنلاین دوستم را نیز زیر نظر دارم: برای او دقیقاً همینطور است – از جمعه – 56 درصد، دیگر نیازی نیست در مورد فروش صحبت کنیم، حتی اگر رتبه او ثابت باشد.

باز هم از جمعه همینطور. بدون مهلت و سایت های باقی مانده به سمت صفر می روند. فکر کردم متوجه شدم اینطور نیست متاسفانه

بله، آنها از جمعه چیز وحشتناکی را منتشر کرده اند. سنسورها نیز این موضوع را تایید می کنند.

امروز اینجا در آلمان ترافیک کاملاً متوقف شده است

اینجا هم به زبان چک

رتبه من دیروز کمی متزلزل شد. این معمولاً در پایان به‌روزرسانی اتفاق می‌افتد.

امروزه ترافیک و تبدیل مطلقاً وجود ندارد.

آخر هفته ها بهترین روزهای هفته بودند. در حال حاضر هر 30 دقیقه 3-5 بازدیدکننده دارم. این واقعا یک شوخی است.

همینطور و در مقایسه با تمام هفته های قبل، این یکی بدترین است.

می ترسم اوضاع بدتر شود و باید به آن عادت کنیم زیرا این امر عادی خواهد بود.

ابزارهای ردیابی گوگل

بسیاری از ابزارها، نه همه، اما بسیاری از ابزارها در 24 ساعت گذشته افزایش نشان دادند. این‌ها نوسان‌های دیوانه‌کننده نیستند، خوب، رتبه‌بندی‌های Algoroo و Advanced Web جهش‌های عظیمی را نشان می‌دهند، اما بقیه آنقدرها هم داغ نیستند.

  5 rapports Google Analytics que tout spécialiste du marketing PPC doit connaître

وب سایت مشابه:

وب سایت مشابه

سمروش:

سمروش

رتبه بندی وب پیشرفته:

رتبه بندی وب پیشرفته

Mozcast:

موزکست

معیارهای SERP:

سرم سنجی

Accuranker:

Accuranker

انبه:

انبه

اپراتور وینچ:

اپراتور وینچ

آمار SERP:

Serpstat

الگورو:

الگورو

سئوی شناختی:

Cognitiveseo

داستان های بیشتر به روز رسانی Google

در اینجا داستان های قبلی ما در مورد این به روز رسانی ها آمده است:

همه شما چه می بینید؟ فکر می کنید بعد از 40 روز استقرار تقریباً تمام شده است؟

بحث تالار گفتگو در WebmasterWorld.

منبع: https://www.seroundtable.com/weekend-google-core-ranking-volatility-37225.html