وبلاگ

اطلاعیه: راهنمای بازاریابی محتوا برای مشاغل محلی

من دو الهامات کلیدی برای اتخاذ رویکردی عمیق به این راهنما داشتم.

اولین مورد تمام سؤالات متداول در مورد بازاریابی محتوا برای مشاغل محلی بود که من در طول یک بیست سال سابقه حرفه ای به صاحبان مشاغل فوق العاده مشاوره داده ام. من تخصص داخلی را دیدم که در هر کسب و کار محلی وجود دارد و چالش های تبدیل آن دانش به محتوای مشتری محور را درک کردم که به یک دارایی اصلی برای کسب و کار در دستیابی به اهداف بازاریابی آن تبدیل می شود. کشف، تعامل، اکتساب و حفظ. من می‌خواستم آنچه را که صاحبان مشاغل محلی به من آموخته‌اند و اینکه چگونه به آنها کمک کرده‌ام به اشتراک بگذارم.

دوم، چند ماه پیش داشتم یکی از برنامه‌های باغبانی مورد علاقه‌ام را تماشا می‌کردم که در آن محققان نشان دادند که چگونه یک درخت می‌تواند میزبان صدها گونه مختلف، از حیوانات گرفته تا حشرات، سرخس‌ها تا خزه‌ها، از تاک‌های بلند تا قارچ‌های میکروسکوپی باشد. درختان بزرگ نه تنها ما را تغذیه می کنند، بلکه کربن را نیز جذب می کنند و به هوایی که تنفس می کنیم کمک می کنند. ناگهان احساس کردم مانند نقشی که کسب‌وکارهای محلی در جوامع بازی می‌کنند و اینکه چگونه می‌توانند میزبان صدها نوع محتوای مفید باشند که به کیفیت کلی زندگی محلی کمک می‌کنند، داشتم. با این الهام، من این راهنما را با توجه به مراحل زندگی یک درخت تنظیم کرده ام و امیدوارم از هر یک از مراحل رشد لذت ببرید.

فراتر از آن، و به دلیل احترام عمیقی که برای نقش اساسی کسب‌وکارهای محلی در زندگی روزمره ما احساس می‌کنم، در این راهنما نکاتی مستقیم در مورد چالش‌های اجتماعی، اقتصادی و زیست‌محیطی که در حال حاضر اکثر کسب‌وکارهای کوچک در آن قرار دارند، آورده‌ام. افکاری در مورد اینکه چگونه استفاده از صدای خود در مورد این موضوعات به عنوان بخشی از برنامه بازاریابی محتوا می تواند کیفیت زندگی را در جوامعی که به آنها خدمت می کنید و شاید حتی در جهان بهبود بخشد، کشف خواهید کرد.

  خدمات ChatGPT و OpenAI API مجموعه ای از قطعی ها را تجربه می کنند

منبع: https://moz.com/blog/local-business-content-guide