وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 15 سپتامبر 2023

در اینجا خلاصه ای از آنچه در تالارهای گفتمان جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

Google یک به‌روزرسانی محتوای مفید منتشر کرد – من نگاهی عمیق به این به‌روزرسانی جدید محتوای مفید Google در سپتامبر 2023 می‌اندازم. Google همچنین نتایج غنی‌شده را برای جستجوی دسک‌تاپ کنار گذاشت. گوگل گفت مشکلات نام سایت در هفته های اخیر به شدت کاهش یافته است. Google Merchant Center یک ویژگی جدید دارد. نمایه‌های کسب‌وکار Google یک ویژگی برای اتاق‌های درمان دارند. و من خلاصه ویدیوی تحقیقی را که اخبار چند هفته گذشته را پوشش می دهد، پست کردم، آن را بررسی کنید.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • انتشار به‌روزرسانی محتوای مفید Google در سپتامبر 2023 با طبقه‌بندی‌کننده بهبودیافته
    دیشب، Google شروع به ارائه به‌روزرسانی برای سیستم محتوای مفید کرد: به‌روزرسانی محتوای مفید Google در سپتامبر 2023. آنچه جدید است جستجوی جواهرات پنهان (که بعداً خواهد آمد) نیست، بلکه یک «طبقه‌بندی بهبودیافته» جدید است.
  • گوگل: مشکلات نام سایت از زمان آخرین به روز رسانی الگوریتم به شدت ناپدید شده است
    دنی سالیوان، رابط جستجوی گوگل، به X گفت که تعداد مشکلات و شکایات ارسال شده در انجمن ها در مورد نام سایت های نادرست در جستجوی گوگل از زمان آخرین به روز رسانی نام سایت های گوگل در ماه ژوئیه “به شدت کاهش یافته است”.
  • گوگل تمام نتایج غنی از رویه را برای جستجوی دسکتاپ (و موبایل) رها می کند
    در ماه اوت، گوگل اعلام کرد که نتایج غنی از رویه را از نتایج جستجوی موبایل حذف خواهد کرد. اکنون، گوگل تصمیم گرفته است که نتایج غنی از رویه را هم در جستجوی موبایل و هم در دسکتاپ به طور کامل حذف کند.
  • ویژگی checkout_link_template جدید Google Merchant Center
    Google Merchant Center یک ویژگی جدید به نام checkout_link_template اضافه کرد. گنجاندن این ویژگی جدید به شما این امکان را می‌دهد که URL پرداخت را در داده‌های محصول خود بگنجانید، و به خریداران آنلاین این امکان را می‌دهد که مستقیماً از فهرست‌های رایگان شما به صفحه پرداخت شما بروید.
  • ویژگی‌های نمایه‌های کسب‌وکار Google برای اتاق پرستاری و آیا کودکان در رستوران‌ها مجاز هستند
    گوگل چند ویژگی جدید به نمایه های کسب و کار گوگل اضافه کرده است. یکی نشان می دهد که آیا این مکان دارای اتاق شیردهی برای مادران برای تغذیه نوزادان خود است یا خیر و دیگری مشخصه ای است که مشخص می کند آیا این مکان به کودکان اجازه ورود می دهد یا خیر.
  • گوگل توله سگ خود را به محل کار بیاورید
    Google میزبان این رویداد است که در آن سگ خود را برای یک روز سر کار می آورید. به نظر می رسد که به آن روز سالانه Bring Your Puppy to Work گفته می شود. من در اینستاگرام عکسی از کمپ باو واو، یک کمپ سگ، در گو پیدا کردم
  • خلاصه ویدیوی Buzz News Search: به‌روزرسانی محتوای مفید Google، لرزش‌های به‌روزرسانی هسته Google، افت نتایج غنی از سؤالات متداول، گزارش‌های مرکز تجاری کنسول جستجو، و موارد دیگر
    ما یکی دیگر از به‌روزرسانی‌های رسمی رتبه‌بندی Google را دریافت کردیم، به‌روزرسانی محتوای مفید سپتامبر ۲۰۲۳. این هفته اولین تکان‌ها و نوسانات پس از Google Core Update را داشتیم. گوگل پس از اعلام قصد خود در یک ماه پیش، سرانجام بخش‌هایی از پرسش‌های متداول را کنار گذاشت. گوگل همچنین ما را شگفت زده کرد و گفت که چگونه نتایج غنی …
  14 SEO Hacks to Increase Search Rankings

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-09-15-2023-36049.html