وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 17 ژانویه 2024

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

یک مطالعه آلمانی به دنبال این است که ببیند جستجوی گوگل (و Bing و DuckDuckGo) در حال بهبود است یا بدتر می شود. با ناامیدی روزافزون تبلیغ‌کنندگان و آژانس‌ها از فقدان پشتیبانی انسانی، Google Ads تعداد بیشتری از نمایندگان تبلیغات را اخراج می‌کند. گوگل در مورد متن در تصاویر برای سئو صحبت کرده است. جستجوی Google کادرهای خبری را برای برخی پرسش‌های انتخاباتی نشان نمی‌دهد. بینگ در حال آزمایش یک افکت سایه برای اسنیپت ها است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:


  • آیا جستجوی گوگل بدتر می شود؟ یک مطالعه منتشر شده آلمانی کمی می گوید

    مطالعه ای که توسط دانشگاه لایپزیگ، باهاوس-دانشگاه وایمار و ScaDS.AI در آلمان منتشر شد، این سوال را مطرح کرد که آیا جستجوی گوگل بدتر می شود یا خیر. سند 16 صفحه‌ای که در اینجا به‌صورت PDF قابل دانلود است، می‌گوید که گوگل در برخی زمینه‌ها کمی بهبود یافته است، اما همچنان محتوای هرزنامه‌ای زیادی در جستجوی Google وجود دارد.

  • آگهی‌دهندگان و آژانس‌ها از عدم پشتیبانی Google Ads ناامید شده‌اند

    به نظر می‌رسد که تبلیغ‌کنندگان و آژانس‌ها از عدم پشتیبانی تیم پشتیبانی Google Ads بسیار ناامید هستند. نیکولا آگیوس به‌طور باورنکردنی این موضوع را به خوبی پوشش داد، او گفت: «به گفته بازاریابان جستجو، خدمات مشتریان Google Ads به پایین‌ترین حد غیرقابل قبولی رسیده است.»



  • گوگل روی متن در تصاویر

    یک پست اخیر در Reddit تأثیر داشتن وب سایتی را که بیشتر متن در آن در تصاویر بود، زیر سوال برد. آیا گوگل می تواند متن را بخواند، تاثیر سئو چیست و آیا متن در نتایج جستجو رتبه بندی می شود؟

  • «جستجوی Google» کادرهای خبری را برای برخی سؤالات انتخاباتی نشان نمی‌دهد

    جستجوی Google ممکن است موضوعات خبری، مانند اخبار، را برای انواع خاصی از سؤالات انتخاباتی نمایش ندهد. بنابراین، اگر به دنبال (انتخابات مقدماتی ایالات متحده 2024) و دیگران باشید، به نظر نمی‌رسد که هیچ باکس خبری را راه اندازی کنید.



  • بینگ اثر سایه‌ای را روی قطعه‌های نتیجه جستجو که روی ماوس قرار می‌گیرد، آزمایش می‌کند

    مایکروسافت در حال آزمایش یک سبک جدید است زمانی که شخصی روی یک قطعه نتیجه جستجو در نتایج جستجوی Bing قرار می گیرد. Bing یک افکت سایه به این قطعه در شناور اضافه می کند.

  • هدایای متخصص محصولات گوگل

    در اینجا عکسی از سایر موارد رایگان از کارشناسان محصولات Google آمده است. خودکار و نوعی ظرف فلزی گرد می بینم، شاید یک تی شرت در آن بود؟
  چگونه نسخه PHP را در وردپرس به روز کنیم؟ » رتبه بندی ریاضی

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

  • 5 بازی برای پخش در تبلت های اندرویدی و گوشی های تاشو، وبلاگ گوگل
  • اپل تأییدیه FCC را برای Apple Vision Pro، AppleInsider دریافت می کند
  • اپل قوانین اپ استور ایالات متحده را اصلاح می کند تا به توسعه دهندگان اجازه دهد به روش های پرداخت خارجی متصل شوند، اما همچنان از 9to5Mac پورسانت دریافت می کند.
  • Apple TV+ از نسخه‌های ابتکاری و همهجانبه از بزرگترین داستان‌نویسان امروزی رونمایی کرد که در Apple Vision Pro و Apple TV+ Press عرضه شد
  • Apple Vision Pro App Store راه اندازی شد، MacRumors
  • اپل ویژن پرو دستی، دوباره، برای اولین بار، The Verge
  • Apple Vision Pro عملی، redux: ویدیوی همهجانبه، برنامه Disney+، صفحه کلید شناور و کمی فریاد، Engadget
  • Google Bard در تغییر نام احتمالی، 9to5Google، «دستیار» را حذف می کند

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableدر Threads، Mastodon و Bluesky و می توانید ما را در فیس بوک و در Google News دنبال کنید و مطمئن شوید که در کانال YouTube، Apple Podcasts، Spotify، Google Podcasts مشترک شوید یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-01-17-2024-36737.html