وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 22 دسامبر 2023

در اینجا خلاصه ای از آنچه در انجمن های جستجوی امروز اتفاق افتاده است، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن های جستجو در سراسر وب آمده است.

Google SGE تاریخ پایان دسامبر 2023 را حذف کرد. گوگل می گوید اسلش دو برابر در URL ها ممکن است برخی از خزنده ها را گیج کند. گوگل می گوید زمانی که گوگل کاراکترهای خاص شما را اشتباه می گیرد از رمزگذاری کاراکتر استفاده می کند. بینگ یک تجارت محلی در جعبه های کریسمس دارد. Google Advertiser Program اکنون نام‌های تجاری و DBA را می‌پذیرد. بینگ برای ویژگی های جدید در تعطیلات است. تزئینات Google Kwanzaa نیز زنده هستند. من خلاصه ویدیویی هفتگی SEO را ارسال کردم. تعطیلات به همه مبارک!

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • جستجوی اخبار Buzz خلاصه ویدئو: نوسانات بیشتر در رتبه بندی گوگل، تایید سیگنال باز محلی، برخی مشکلات نمایه سازی، تبلیغات طولانی گوگل و موارد دیگر
    با نزدیک شدن به پایان سال، به نظر می رسد که گوگل در نتایج جستجوی خود بی ثبات تر می شود. گوگل همچنین تایید کرد که “باز بودن” به عنوان یک سیگنال رتبه بندی محلی تقویت شده است.
  • تاریخ پایان دسامبر برای Google Search Generative Experience حذف شده است
    زمانی که گوگل برای اولین بار Search Generative Experience خود را راه اندازی کرد، تاریخ پایان برنامه برای کاربران آمریکایی دسامبر 2023 و برای هند و سایر کشورها فوریه 2024 تعیین شد. خوب، این تاریخ پایان اکنون از رابط Google Search Labs حذف شده است.
  • گوگل: اسلش های دو برابر در URL ها ممکن است برخی از خزنده ها را گیج کند
    گری ایلیز گفت که برخی از موتورهای جستجو را می توان با دیدن دو اسلش در URL اشتباه گرفت. پیش از این، گوگل پیشنهاد می کرد که از اسلش های دوتایی در URL های خود استفاده نکنید، اما در اینجا گری می گوید که از نظر فنی صفحات با اسلش های دوتایی بارگیری می شوند، اما برخی از موتورهای جستجو ممکن است در خزیدن URL ها با اسلش های دوبل مشکل داشته باشند.


  • زمانی که کاراکترهای خاص کار نمی کنند، در گوگل جستجو کنید
    گری ایلیس از گوگل توضیح داد که چگونه جستجوی گوگل ممکن است از کاراکترهای خاص در جستجوی گوگل استفاده کند یا نکند. او این موضوع را در اواخر وقت اداری گوگل سئو در ساعت 4:10 بعد از ظهر توضیح داد.
  • Bing On Holiday Lockdown – سرعت انتشار تولید را کند می کند
    مایکروسافت در حال حاضر در تعطیلات برای Bing، Copilot، که قبلا به نام بینگ چت شناخته می‌شد، به سر می‌برد. میخائیل پاراخین، مدیر عامل تبلیغات و خدمات وب مایکروسافت، در این مورد نوشت »

  • بخش جستجوی مشاغل محلی بینگ برای کریسمس
    بینگ کادری را در نتایج جستجوی خود برای «کسب و کارهای محلی برای کریسمس» نشان می دهد. این کادر فروشگاه‌های مرتبط با کریسمس مانند خواربارفروشی‌ها، نانوایی‌ها و غیره را نشان می‌دهد که در حال حاضر باز هستند.

  • Google Advertiser Verification Program برای پذیرش DBA
    Google Ads این برنامه راستی‌آزمایی تبلیغ‌کننده را دارد و تبلیغ‌کنندگان اکنون می‌توانند از سرپرست پایگاه داده خود («انجام کسب‌وکار به عنوان») یا نام تجاری خود برای این تأیید استفاده کنند. گوگل گفته است که این نام ها در صورتی پذیرفته می شوند که در اسناد قانونی نیز اسامی ذکر شده باشد و در بسیاری از اسناد حقوقی درخواست می کند که مدیران پایگاه داده درج شوند.
  • جستجوی Google تزئینات Kwanzaa برای سال 2023 آنلاین است
    Kwanzaa هفته آینده می آید و گوگل تزئینات Kwanzaa خود را برای نتایج جستجوی خود راه اندازی کرده است. درست مانند کاری که گوگل با تزئینات کریسمس و تزئینات حنوکا انجام داد. Kwanzaa را جستجو کنید تا تزئینات را در جستجوی گوگل ببینید…

  • ایجاد Google Cloud
    در اینجا نگاهی به پنل Google Cloud در دفتر Google در شیکاگو داریم. ما عکس‌های زیادی را دیده‌ایم که در دفتر Google در شیکاگو گرفته شده‌اند، اما در اینجا آنها از بیرون گرفته شده‌اند.
  به روز رسانی Algo 18 اوت: طوفان قبل از طوفان

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

  How to Handle Them and When You Ought To

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

تحلیلی

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-12-22-2023-36604.html