وبلاگ

خلاصه انجمن جستجوی روزانه: 26 اکتبر 2023

در اینجا خلاصه‌ای از آنچه در انجمن‌های جستجوی امروز اتفاق افتاد، از نگاه میزگرد موتورهای جستجو و سایر انجمن‌های جستجو در سرتاسر وب آمده است.

تبلیغات خدمات محلی Google به طور پنهانی تبلیغات رقبا را پس از اینکه جستجوگر قبلاً کسب و کار شما را برای تماس انتخاب کرده است نشان می دهد. Google Business Profiles در حال ارسال انواع جدیدی از اعلان‌های تعلیق است. گوگل در حال ارائه این ویژگی در مورد این تصویر است که مفید است اما هیچ ، واقعاً از آن استفاده نخواهد کرد. Google SGE اطلاعات جدیدی در مورد این منابع پیوند به دست آورده است، اما برای دسترسی به آن نیاز به کلیک های زیادی دارد. Google Ads تبلیغات زیبایی AR جدیدی را راه اندازی کرده است.

داستان های میزگرد موتور جستجو:

  • تبلیغات خدمات محلی Google پس از انتخاب یک کسب و کار برای ارسال پیام، رقبا را نشان می دهند
    Google پس از کلیک بر روی یک تبلیغ خدمات محلی و پیام دادن به آن کسب و کار، فهرستی از مشاغل رقیب را به جستجوگر نشان می دهد تا درباره تجارت با آنها اطلاعات بیشتری کسب کند. درست است، گوگل راهی برای تماس با سایر رقبا حتی پس از اینکه قبلاً یک تجارت را انتخاب کرده اید و روی آن تبلیغ کلیک کرده اید، ارائه می دهد.
  • ایمیل‌های تعلیق نمایه کسب‌وکار Google جدید
    گوگل ایمیل های اعلامیه تعلیق خود را از نمایه های کسب و کار گوگل به روز کرده است. اکنون وقتی کسب و کار شما به حالت تعلیق درآمده است، Google ایمیلی را ارسال می‌کند که دلیل تعلیق آن، یعنی نقض خط‌مشی را توضیح می‌دهد.

  • گوگل در مورد این تصویر اکنون زنده است، تازگی تصویر، جزئیات هوش مصنوعی و موارد دیگر
    در ماه می، گوگل اعلام کرد که ویژگی «درباره این تصویر» به همراه «درباره این تصویر» در Google Images در دسترس خواهد بود. اکنون زنده است و تاریخچه تصویر، نحوه استفاده و توصیف سایت از تصویر و ابرداده های تصویر (در صورت موجود بودن)، از جمله اینکه آیا تصویر توسط هوش مصنوعی بهبود یافته یا ایجاد شده است را نشان می دهد.

  • تجربه جستجوی مولد Google پیوندهای “پشتیبانی” را درباره این نتیجه دریافت می کند
    گوگل دیروز اعلام کرد که Google Search Generative Experience پیوندهای “پشتیبانی” جدیدی را به عکس های فوری پاسخ های مبتنی بر هوش مصنوعی اضافه کرده است. گوگل نوشت: «اکنون می‌توانید توضیحات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی را از منابع خاصی مشاهده کنید، که توسط اطلاعات مربوط به سایت‌های با کیفیت بالا که در مورد این وب‌سایت صحبت می‌کنند پشتیبانی می‌شوند. ما پیوندهایی به این سایت ها را در توضیحات ایجاد شده توسط هوش مصنوعی از وب سایت ارائه خواهیم داد. منبع.”

  • تبلیغات جدید Google AR Beauty
    گوگل یک قالب تبلیغاتی جدید به نام AR Beauty Ads دارد. در تبلیغات خرید Google، اکنون می توانید «تجربه آزمایشی» را به جای تصویر محصول آگهی جستجو اضافه کنید. گوگل گفت: “با تبلیغات زیبایی AR، برندها راه جدیدی برای تبلیغ محصولات لب و چشم خود دارند (به زودی فونداسیون آن نیز عرضه خواهد شد.”

  • BlueArray Porsche Taycan خارج از BrightonSEO پارک شده است
    چند ماه پیش، تیم BlueArray یک پورشه تایکان را در خارج از رویداد BrightonSEO در بریتانیا پارک کرد. آن‌ها سال‌ها قبل کاری مشابه با تسلا انجام داده بودند.
  The Lean Guide (With Template)

سایر موضوعات تحقیقاتی جالب:

داستان های فیلد موتور جستجو:

سایر داستان های تحقیقاتی جالب:

صنعت و تجارت

لینک ها و بازاریابی محتوا

محلی و نقشه ها

موبایل و صدا

سئو

PPC

ویژگی های جستجو

جستجوی دیگر

بازگشت:

در مورد این خلاصه روزانه بازخورد دریافت کنید. در توییتر به من اطلاع دهید @rustybrick یا @seroundtableبر موضوعات، ماستودون و آسمان آبی و شما می توانید ما را دنبال کنید فیس بوک و در اخبار گوگل و حتما مشترک شوید یوتیوب کانال، پادکست های اپل، Spotify، پادکست گوگل یا فقط به روش قدیمی با ما تماس بگیرید.

منبع: https://www.seroundtable.com/recap-10-26-2023-36281.html