وبلاگ

سیگنال های کاربر به عنوان یک عامل رتبه بندی و ایالات متحده در برابر گوگل

ایالات متحده در برابر Google یک پرونده ضد تراست توسط وزارت دادگستری ایالات متحده علیه Google است. این احتمالاً یک مورد تاریخی است – به عنوان مثال، یک مورد مشابه در گذشته در مورد سوء استفاده مایکروسافت از انحصار سیستم عامل خود در فضای مرورگر باعث شد که مایکروسافت مجبور شود انتخاب مرورگرهای جایگزین اینترنت اکسپلورر را برای کاربران آسان تر کند.

بسیاری از پوشش های اصلی تا کنون، و همچنین گوگل پاسخ عمومی – “مردم از گوگل استفاده می کنند زیرا مفید است” – بر روی مورد مشابه انتخاب یک موتور جستجو در Android و iOS تمرکز می کند. توجه ویژه‌ای به معامله آن‌ها با اپل شده است، که به آن‌ها سهم زیادی از بازار و مزایای ناشی از آن (مانند مقادیر منحصر به فرد داده‌های کاربر) می‌دهد. درک این بخش از مورد از منظر سئو یا غیرمستقیم نسبتاً ساده است، زیرا همه ما موتورهای جستجو و تجربه خودمان را از استفاده از Google به جای جایگزین ها تجربه می کنیم. با این حال، آنچه در اینجا یک معامله تجاری ضد رقابتی یا معقول تلقی می شود برای غیر وکیلی مانند من شهودی نیست.

با این حال، وزارت دادگستری بر اساس آن قضاوت می کند بیانیه مطبوعاتی، حداقل به بخش دیگری از این پرونده علاقه مند است: انحصار تبلیغات عمودی گوگل، که از این جهت مبهم تر است که شامل پلتفرم های مختلفی می شود که احتمالاً افراد عادی هرگز درباره آنها نشنیده اند. از سوی دیگر، این یک مورد سنتی از یک شرکت است که در یک حوزه (جستجو) انحصار دارد که مسلماً در سایر زمینه ها (تبلیغات) مانند مایکروسافت و مرورگرها، بدون پیچیدگی اضافی شخص ثالثی مانند اپل، مزایای غیرمنصفانه به دست می آورد. .

  به یک استاد کلاس داستان سرایی داده بپیوندید

منبع: https://moz.com/blog/user-signals-as-a-ranking-factor