وبلاگ

نحوه یافتن، نظارت و بهینه سازی سوالات (+ کاربرگ رایگان)

  • سوالات در سطوح مختلف مفید هستند، از تحقیقات مخاطبان گرفته تا بهینه سازی تبدیل و توسعه محصول.

  • وقتی صحبت از سئو به میان می‌آید، بهینه‌سازی سؤال به شما کمک می‌کند کپی با هدف بهتری ایجاد کنید و دید ارگانیک‌تری را برای جستجو به دست آورید (از جمله ظاهر شدن در کادرهای ویژه و «مردم همچنین می‌پرسند»).

  • تحقیق در مورد سؤالات یک فرآیند مداوم است: شما باید دائماً سؤالات جدید را کشف کنید و رسانه های اجتماعی را برای ایده ها در زمان واقعی رصد کنید.

  • ابزارهای زیادی وجود دارد که به شما در کشف و سازماندهی سؤالات خاص کمک می کند (وقتی صحبت از سازماندهی آنها می شود، استفاده از ابزارهای مورد علاقه یا حتی فقط صفحات گسترده همیشه ایده خوبی است)

  • تحقیق سوال فقط برای سئو یا ایده پردازی محتوا نیست. این می تواند به شما کمک کند تا تعامل رسانه های اجتماعی را بهبود ببخشید، محصول بهتری ایجاد کنید، تیم های داخلی خود را آموزش دهید تا مزایای محصول را برای مشتریان بهتر توضیح دهند و موارد دیگر.

سوالات یک فرصت محتوای قدرتمند اما اغلب نادیده گرفته می شوند. با تحقیق و بهینه سازی برای سؤالات رایج مخاطبان خود، می توانید دید ارگانیک را افزایش دهید، تعامل را بهبود بخشید، بازخورد محصول را جمع آوری کنید و تیم ها را همسو کنید. نکته کلیدی این است که از طریق ابزارهایی مانند People also Ask، Google Autocomplete، Reddit، Quora و ابزارهای مولد هوش مصنوعی، یک فرآیند مداوم برای کشف سوالات جدید داشته باشید.

پس از جمع آوری، سؤالات را بر اساس هدف برای تعیین مناسب ترین قالب ها، تیم ها و استراتژی های بهینه سازی دسته بندی کنید. سوالات مشتری سفرهای خریدار، نقاط درد و سیگنال های علاقه را نشان می دهد.

  Improve Your Site Health » Rank Math

وقتی سوالات در استراتژی های بازاریابی و موقعیت یابی محصول شما ادغام شوند، می توانند رشد ارگانیک، توسعه محصول و موارد دیگر را متحول کنند. بهینه سازی مداوم سوالات باعث درک عمیق و همسویی مخاطبان در تیم ها و کانال ها می شود.

منبع: https://moz.com/blog/research-monitor-optimize-questions