وبلاگ

4 روند B2B که شما را جلوتر از رقابت در سال آینده سوق می دهد

Shutterstock1394460794 800x450Shutterstock1394460794 800x450

اغلب، خریداران B2B، فروشندگان را نه تنها بر اساس مشخصات محصول، قیمت گذاری، و سایر عوامل سنتی، بلکه بر اساس تجربیات دیجیتالی که ارائه می دهند نیز بررسی می کنند. ناتوانی در انطباق با این انتظارات رو به رشد مشتری می تواند پرهزینه باشد.

Deloitte Digital مطالعه ای را روی بیش از 500 مدیر B2B از شرکت های آمریکایی انجام داد و دریافت که 77٪ موافق هستند که تحول دیجیتال برای موفقیت شرکت آنها بسیار مهم است.

به کارشناسان دیلویت دیجیتال بپیوندید تا یافته‌های مطالعه را پرده‌برداری کنند و چهار روندی را که منجر به روابط قوی‌تر با مشتری می‌شوند برجسته کنند: رضایت بیشتر، هزینه‌های بیشتر، حفظ بهتر و اعتماد عمیق‌تر.

با ثبت نام و شرکت بیشتر بدانید “4 روند فروش B2B برای منجنیق ، شما از رقبا” ارائه شده توسط Deloitte


برای مشاهده وبینارهای بیشتر جستجوگر سرزمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسرانسینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه درب سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه نویسندگی و بازاریابی محتوا، تخصص سینتیا در زمینه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او فیلمنامه نویس / تهیه کننده برای CNBC.com بوده و رهبری فکری را برای آن ایجاد کرده است. KPMG. سینتیا بومی کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان دریافت کرده است.

  Facebook Audience Overlap Explained + Ways to Avoid It

منبع: https://searchengineland.com/4-b2b-trends-that-will-catapult-you-ahead-of-the-competition-next-year-434959