استراتژی کلمه کلیدی چیست؟  • Yoast
وبلاگ

استراتژی کلمه کلیدی چیست؟ • Yoast

برای افزایش ترافیک، به افرادی نیاز دارید که مایل به بازدید از سایت شما باشند. برای اینکه آنها را وادار به بازدید از سایت شما کنید، باید بدانید که آنها به دنبال چه هستند، از چه کلماتی استفاده می کنند و چه نوع محتوایی با هدف آنها مطابقت دارد. به طور خلاصه، شما به یک استراتژی کلمه کلیدی نیاز دارید. در این مقاله مبانی سئو، نگاهی کوتاه به این خواهیم داشت که استراتژی کلمات کلیدی چیست و چگونه با تحقیق کلمات کلیدی همراه است.

استراتژی کلمات کلیدی چیست؟

احتمالاً به شما توصیه شده است که در مورد کلمات کلیدی تحقیق کنید تا بفهمید از چه اصطلاحاتی باید استفاده کنید. این توصیه خوبی است، اما استراتژی کلمه کلیدی نیست. اتفاق می افتد بعد از تحقیق شما

استراتژی کلمه کلیدی شامل چگونه شما می خواهید این کلمات کلیدی را در حال حاضر و در آینده هدف قرار دهید. این شامل تمام تصمیماتی است که بر اساس نتایج پروژه تحقیقاتی کلمه کلیدی خود می گیرید، چه محتوایی که قصد دارید بنویسید یا چگونه نتایج را در Analytics دنبال کنید.

راهنمای نهایی ما برای تحقیق کلمات کلیدی برای SEO را بخوانید تا یک مرور کلی از همه چیز مربوط به تحقیق کلمات کلیدی داشته باشید. علاوه بر این، ما همچنین آموزش آنلاین در مورد تحقیق کلمات کلیدی را ارائه می دهیم.

استراتژی کلمه کلیدی با نگاه ، به خود و محیط شما شکل می گیرد

اگر می‌خواهید درباره استراتژی کلمات کلیدی خود تصمیمات آگاهانه بگیرید، باید اطلاعات زیادی داشته باشید. با بررسی کامل خود، محصول و رقبایتان شروع کنید.

  Google کوکی های شخص ثالث را برای 1٪ از کاربران Chrome غیرفعال می کند

به تو نگاه کن

یک استراتژی کلمه کلیدی خوب با پرسیدن سوالات زیر از خود شروع می شود:

  • شرکت شما چه می کند و چرا؟
  • اهداف شما چه هستند؟
  • ویژگی شما در این دنیا چیست؟
  • پیامی که می خواهید بفرستید چیست؟
  • تصویر برند شما چگونه است؟
  • چرا کسی می خواهد از سایت شما بازدید کند؟

اطلاعات بهتر منجر به درک بهتر آنچه می خواهید به دست آورید می شود. در زمان صرفه جویی می کنید و مطمئن می شوید که روی چیزهای اشتباه تمرکز نمی کنید.

به هدف جستجو نگاه کنید

پس از اینکه منحصر به فرد بودن خود را مشخص کردید، زمان آن رسیده است که به هدف جستجو نگاه کنید. هدف جستجو است چرا پشت سر افراد سایت شما را جستجو و کلیک کنید.

بنابراین، از خود بپرسید: آیا مخاطب خود را می شناسید؟ آیا مردم فقط به دنبال اطلاعات در سایت شما هستند یا برای خرید محصولات نیز آماده هستند؟ و آیا راه هایی وجود دارد که بتوانید اهداف جستجوی خاصی را با محتوای هدفمند هدف قرار دهید تا بتوانید بر آن تأثیر بگذارید؟

به کلماتی که مخاطبانتان استفاده می کنند نگاه کنید

با انجام تحقیق در مورد کلمات کلیدی، باید دید کلی خوبی از کلماتی که مردم برای یافتن آنچه به دنبال آن هستند به کار می برند، داشته باشید. در مرحله بعد، مطمئن شوید که محتوایی که می نویسید (و مخاطبان شما به آن علاقه دارند) با هدف جستجوی کاربران شما مطابقت دارد. و زبانی که استفاده می کنند

به مسابقه نگاه کن

فراموش نکنید که به خوبی به رقبای خود نگاه کنید! آنها چه کار می کنند؟ آنها چقدر برای عباراتی که می خواهید هدف قرار دهید رتبه بندی می کنند؟ چه نوع محتوایی دارند؟ آیا راه هایی برای بهبود این موضوع وجود دارد؟ آیا به دم بلند نگاه کرده اید؟

  How to Get SEO Buy-In: 7 Actionable Tips

به موتورهای جستجو نگاه کنید

البته، وقتی به رقبای خود نگاه می کنید، اغلب از موتورهای جستجو برای مشاهده عملکرد آنها استفاده می کنید. انجام این نوع تحقیقات می تواند بینش خوبی در مورد استراتژی رقبا به شما بدهد. این همچنین به شما ایده بسیار خوبی از آنچه که هنگام تایپ عبارت کلیدی اصلی خود اتفاق می افتد به شما می دهد. املاک و مستغلات روی صفحه نمایش چگونه به نظر می رسند؟ آیا قطعه کدی وجود دارد که بتوانید هدف قرار دهید؟ آیا انواع دیگری از نتایج غنی وجود دارد؟ آیا بسته محلی وجود دارد؟

در برخی بازارها، اگر پیشرفت‌ها را در طول زمان دنبال کنید، ممکن است متوجه شوید که موتورهای جستجو به طور فزاینده‌ای پاسخ‌هایی می‌دهند که منجر به جستجوهای بدون کلیک می‌شود. همیشه موتورهای جستجو را زیر نظر داشته باشید، اما روی هر به روز رسانی کوچک الگوریتم وسواس نداشته باشید.

به داده ها نگاه کنید

البته تجزیه و تحلیل داده ها نقش مهمی در موفقیت استراتژی کلمات کلیدی شما دارد. قبل و بعد، گوگل آنالیتیکس بینش ارزشمندی از عملکرد سایت شما ارائه می دهد. حتی کنسول جستجوی گوگل نیز می تواند به شما چیزهای زیادی برای فکر ، بدهد و فرصت هایی برای استفاده!

چگونه کلمات کلیدی خود را هدف قرار می دهید؟

بسیار مهم است که به طور منظم تجزیه و تحلیل خود را بررسی کنید تا عملکرد SEO خود را دنبال کنید. اما شما نمی توانید بدون محتوایی که به طور خاص با نیازها و اهداف استراتژی شما طراحی شده است، به عملکرد برسید.

  The Best 5 Super Bowl Ads in 2024 (Brands That Got It Right)

اگر تمام مراحل را طی کرده باشید و اگر تحقیقات کاملی در مورد کلمات کلیدی انجام داده اید، باید ایده ای داشته باشید که چه چیزی را باید هدف قرار دهید و چگونه باید آن را انجام دهید. شما می توانید از این اطلاعات برای ایجاد محتوای مورد نیاز برای موفقیت در استراتژی خود استفاده کنید. شما می توانید بسیاری از کارها را انجام دهید:

  • صفحات فرود ایجاد کنید
  • انواع محتوای خاصی را برای اهداف جستجوی مختلف ایجاد کنید
  • شاید محتوای خاصی برای دریافت قطعه های برجسته ایجاد کنید
  • شاید جستجوی صوتی بتواند با استراتژی شما مطابقت داشته باشد؟
  • یا اپلیکیشن ها؟
  • ویدئو؟
  • همه چیز دیگه؟

بسیاری از جاده ها به رم منتهی می شوند، اما برخی از جاده ها سخت تر از دیگران هستند. می توانید بگویید که بزرگراه سریع ترین راه برای رسیدن به رم است، اما ممکن است خود را در ترافیک بیابید زیرا همه می خواهند آن جاده را طی کنند. گاهی اوقات بهتر است از پاسی که به ندرت سفر می کنید استفاده کنید: نتیجه می تواند شما را شگفت زده کند!

استراتژی کلمات کلیدی خود را به روز کنید

در طول سال‌ها (گاهی اوقات حتی ماه‌ها!)، چیزهای زیادی در دنیای آنلاین ممکن است اتفاق بیفتد و تغییر کند. ممکن است زبان کاربران شما تغییر کرده باشد یا اینکه یک رقیب جدید در حال تصاحب سهم بازار است. استراتژی کلمه کلیدی شما باید این را در نظر بگیرد. بنابراین، استراتژی کلمه کلیدی خود را مرتباً مجدداً ارزیابی کنید و در صورت لزوم تنظیم کنید!

منبع: https://yoast.com/what-is-a-keyword-strategy/