ایده های Fospha برای باز کردن رشد تجارت الکترونیک در سال 2024
وبلاگ

ایده های Fospha برای باز ، رشد تجارت الکترونیک در سال 2024

در چشم‌انداز دائماً در حال تغییر تجارت الکترونیک، پیشروی مستلزم سازگاری مداوم و بینش استراتژیک است. THE گزارش وضعیت تجارت الکترونیک Fospha برای سه ماهه اول 2024 داده‌های ارزشمندی را به منصه ظهور می‌رساند و بازاریابان، تبلیغ‌کنندگان، صاحبان مشاغل و آژانس‌های صنعت تجارت الکترونیک را در مورد چگونگی تمرکز تلاش‌های خود برای دستیابی به حداکثر بازده راهنمایی می‌کند.

این گزارش نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری کم قابل توجهی در کانال‌های اجتماعی پولی وجود دارد، به طوری که تبلیغ‌کنندگان تنها به 59 درصد از پتانسیل خود دست می‌یابند و فرصتی را برای تقریباً دوبرابر ، هزینه برای دستیابی به بازده سودآور نشان می‌دهد.

در اینجا چند نکته کلیدی از این گزارش آمده است:

  • متا و تیک تاک در حال ظهور به عنوان رهبران در موفقیت اجتماعی پولی، با متا با بالاترین بازده نسبی در هزینه تبلیغات (ROAS). نکته قابل توجه، TikTok برای به دست آوردن مشتریان جدید، پیشی گرفتن از کانال های دیگر در ایجاد تبدیل های جدید متمایز است.
  • اسنپ ​​چت یک به روز رسانی بزرگ آن را به عنوان یک کانال رشد برای تماشا سوق داد، با افزایش قابل توجه 504 درصدی سالانه در ROAS.
  • این گزارش یک مشکل گسترده در این صنعت را برجسته می‌کند: عدم نمایش کانال‌های مبتنی بر نمایش توسط گوگل آنالیتیکس و مدل‌های ارجاع خود پلتفرم‌های تبلیغاتی. این شکاف نیاز به روش های اندازه گیری استاندارد شده برای گزارش دقیق عملکرد را برجسته می کند.

اکنون زمان آن است که سرمایه گذاری خود را در شبکه های اجتماعی پولی مورد ارزیابی مجدد قرار دهید، پتانسیل کانال های نوظهور مانند اسنپ چت را بررسی کنید و روش های اندازه گیری قابل اعتماد را برای هدایت موثر در چشم انداز پیچیده بازاریابی دیجیتال اتخاذ کنید.

  7 Strategies for Creating Epic Content That Converts

برای بررسی بیشتر این اطلاعات و استفاده از آن در استراتژی دیجیتال خود، فایل کامل را دانلود کنید گزارش وضعیت تجارت الکترونیک Fospha Q1 2024. از بینش‌های مبتنی بر داده برای اصلاح رویکرد خود، بهینه‌سازی هزینه‌ها در پلتفرم‌ها و هدایت برند تجارت الکترونیک خود به سمت رشد سودآور بهره ببرید.

منبع: https://www.searchenginewatch.com/2024/02/19/fosphas-insights-to-unlock-ecommerce-growth-in-2024/