گوگل به انتقاد از تالارهای گفتگو در بالای نتایج جستجو پاسخ می دهد
وبلاگ

گوگل به انتقاد از تالارهای گفتگو در بالای نتایج جستجو پاسخ می دهد

چرخ فلک گوگل از بحث ها و انجمن ها در نتایج جستجو باعث نگرانی متخصصان سئو شده است، زیرا می ترسند برجسته بودن محتوای انجمن منجر به اطلاعات نادرست و کلاهبرداری شود.

دنی سالیوان، رئیس جستجو در گوگل، مشکل را تایید کرد و گفت که نظرات برای ارزیابی بیشتر ارسال شده است.

سالیوان همچنین به نگرانی های گسترده تر در مورد محتوای انجمن اشاره کرد و خاطرنشان کرد که اگرچه برخی ممکن است آن را دوست نداشته باشند، بسیاری از کاربران از آن لذت می برند و فعالانه آن را جستجو می کنند.

این مقاله پیامدهای چرخ فلک جدید و فرصت ها و چالش های بالقوه آن را بررسی می کند.

نگرانی های مطرح شده در مورد محتوای انجمن در نتایج جستجو

معرفی چرخ فلک بحث ها و انجمن ها تعهد گوگل را به ارائه اطلاعات قابل اعتماد زیر سوال برد.

لیلی ری، یکی از چهره های برجسته جامعه سئو، این موضوع را در توییتر مطرح کرد و گفت: «آیا این برای گوگل کمی خطرناک نیست؟

او اشاره کرد که Reddit، به ویژه، “توسط هرزنامه های وابسته و کلاهبرداران پیشی گرفته است.”

  گوگل "باز بودن" کسب و کارها را به عنوان یک عامل رتبه بندی محلی تایید می کند

پاسخ گوگل

در پاسخ، سالیوان توضیح داد که چرخ و فلک “اگر سیستم ها فکر کنند ممکن است مرتبط و مفید باشد، به طور خودکار ظاهر می شود.”

با این حال، برخی از کاربران با این توضیح مخالفت کردند.

کاربر توییتر @sc_kkw استدلال کرد: “اگر آنها فعالانه به دنبال آن هستند، اجازه دهید آنها باشند. برای کاربر تایپ ، “Reddit” در پایان جستجوی خود بسیار ساده تر از شخصی است که نمی خواهد پاسخ های انجمن را بررسی کند و اکنون یک وب سایت معتبر پیدا کند.

سالیوان استدلال کرد که هدف نمایش محتوای مرتبط است، خواه از انجمن ها، وبلاگ ها یا وب سایت ها باشد.

این نمونه ای از یک تجربه جستجوی شخصی را ارائه می دهد که در آن نتایج انجمن به سرعت مشکل پرده های هوشمند را حل می کند و ارزش بالقوه این محتوا را نشان می دهد.

بهبودهای بالقوه در راه است؟

سالیوان به ری اطمینان داد که نگرانی او درک شده و به تیم تحقیقاتی منتقل شده است.

  راهنمای غیر فنی برای تشخیص مشکلات SEO JavaScript

او پیشرفت‌های بالقوه را برجسته کرد، مانند تنظیم فرکانس محتوای انجمن برای سؤالات خاص یا اضافه ، سلب مسئولیت برای روشن شدن اینکه شرکت‌کنندگان در انجمن نمی‌توانند متخصص پزشکی باشند.

چرا SEJ اهمیت می دهد

گنجاندن چرخ فلک گفتگوها و انجمن ها در نتایج جستجو، به ویژه برای پرسش های YMYL، هم برای کاربران و هم برای ناشران پیامدهایی دارد:

  1. اعتماد کاربر: اگر محتوای انجمن حاوی اطلاعات نادرست یا کلاهبرداری به طور برجسته در نتایج جستجو ظاهر شود، می تواند اعتماد کاربران را به توانایی Google برای ارائه اطلاعات قابل اعتماد از بین ببرد.
  2. ناشران دلسرد: متخصصان و سازندگان سئو که زمان و منابعی را برای ایجاد محتوای با کیفیت و معتبر سرمایه گذاری کرده اند، ممکن است در صورتی که محتوای انجمن به طور مداوم از کار آنها بهتر باشد، دلسرد شوند.
  3. سلامت و رفاه عمومی: انتشار اطلاعات نادرست از طریق محتوای انجمن می تواند به طور بالقوه به کاربرانی که برای اطلاعات پزشکی دقیق به نتایج جستجو اعتماد می کنند آسیب برساند.

چگونه این می تواند به شما کمک کند

علیرغم نگرانی های مطرح شده، گنجاندن محتوای انجمن در نتایج جستجو می تواند فرصت هایی مانند:

  1. شکاف های محتوا را شناسایی کنید: تجزیه و تحلیل سوالات و بحث ها در نتایج انجمن می تواند به شما کمک کند شکاف های موجود در محتوای خود را شناسایی کرده و منابع هدفمند و معتبری را برای رفع نیازهای کاربران ایجاد کنید.
  2. با جامعه درگیر شوید: شرکت در انجمن های مربوطه و ارائه اطلاعات مفید و دقیق می تواند به تثبیت برند شما به عنوان یک مرجع قابل اعتماد در جایگاه شما کمک کند و به طور بالقوه باعث افزایش دید و ترافیک شود.
  3. استراتژی محتوای خود را تطبیق دهید: برای ارائه تجربیات و دیدگاه‌های دست اولی که کاربران در بحث‌های انجمن مفید می‌دانند، محتوای تولید شده توسط کاربر، مانند مصاحبه‌های متخصص یا مطالعات موردی را در نظر بگیرید.
  گوگل یک بار دیگر می گوید که هرزنامه لینک ها را نادیده بگیرید، به خصوص به صفحات 404

به طور خلاصه

چرخ فلک گوگل از بحث ها و انجمن ها در نتایج جستجو نگرانی هایی را در بین متخصصان سئو ایجاد کرده است. گوگل بازخوردها را مورد توجه قرار داده و در حال بررسی بهبودهای بالقوه است.

این پیشرفت چالش‌ها و فرصت‌هایی را برای متخصصان سئو فراهم می‌کند تا شکاف‌های محتوا را شناسایی کنند، با جامعه تعامل کنند و استراتژی‌های محتوا را برای برآورده ، بهتر نیازهای کاربران تطبیق دهند.


تصویر ویژه: pathdoc/Shutterstock

منبع: https://www.searchenginejournal.com/google-responds-to-criticism-over-forums-at-top-of-search-results/513026/